Siemens CM678G4S1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM678G4S1 op Kieskeurig.nl.

9,4

tonko 18-11-2015

toppertje

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Zeer compleet uitgevoerde combimagnetron. Veel mogelijkheden en eenvoudige bediening na enige gewenning. Direct uitstekende bakresultaten.
Zeer eenvoudige inbouw in 45 oven-nis. Ook optisch fraai.

Burgt van der 06-08-2020

Een echte aanrader

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Mooie designvorm. Gemakkelijk in gebruik.
Had veel eerder een combi oven moeten aanschaffen. Een verrijking in de keuken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 17-03-2020

Erg blij mee, geweldige oven!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Omdat mijn vorige oven het begeven had, heb ik na veel vergelijken (en een beetje langer sparen) gekozen voor de Siemens CM678G4S1. Na 4 maanden gebruik kom ik tot de conclusie dat ik heel erg tevreden ben. Gebruik hem bijna dagelijks voor ovenschotels, snel iets opwarmen met de magnetronfuncte en natuurlijk voor mijn grote passie: gebak! En natuurlijk heb ik vooral ook gekozen voor het schoonmaakgemak! Zet de reinigingsfunctie aan, ga zelf lekker buiten in het zonnetje zitten en na gedane zaken is de oven weer als nieuw!! Voor mij dus alleen maar pluspunten en ik hoop dan ook lang te kunnen genieten van mijn fantastische oven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Evelyn 17-12-2019

Super oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Fijne oven met veel ruimte. Gebruiksvruendelijk, goede handleiding en vele mogelijkheden. Bakt uitstekend. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Evelyn1 21-08-2019

Superfijne oven!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Ik ben superblij met deze oven met veel verschillende mogelijkheden om het koken en bakken nog leuker te maken. Ook dankzij de goede handleiding! Energie besparen door niet meer te hoeven voorverwarmen en handige kooktips. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jomadati1950 17-07-2019

Zeer gebruiksvriendelijke oven!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Twee maanden hebben wij nu de oven in gebruik en we kunnen niet meer zonder. Vooral de gebruiksvriendelijke toepassingen, zoals de voorgeprogrammeerde recepten en het instellen van de verschillende bak methoden. De circulatiegrill in combinatie met de hete lucht oven bv geeft fantastische resultaten. We hebben het kookboek gratis toegezonden gekregen en daar staan ook heerlijke en makkelijk te bereiden recepten in. Kortom een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CarlaKees72 28-06-2019

Een mooi design!

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Sinds kort hebben wij deze magnetron, een mooi nuttig product met vele mogelijkheden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

willem2019 19-04-2019

Geweldige combi oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Na 24 jaar trouwe dienst was mijn oude oven aan vervanging toe.
Deze Combi oven van Siemens is een genot om mee te werken.
Pas twee weken in bezit dus heb ik nog niet alles kunnen getesten.

Pizzalover 07-03-2019

Goede oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Tot nu toe gaat alles zoals het hoort. Nadeel is dat hij veel lucht uitblaast en dat komt bij ons precies in je gezicht als je er voor staat. Ook de draaiknop is iets minder handig.

bmonninkhof 24-01-2019

overcomplete combi oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Een hele fijne combioven geleverd met veel accessoires, een prachtig groot kleurendisplay.
Nadeel is de draaiknop waarmee bijvoorbeeld de tijd bereidingstijd ingesteld moet worden, dit echt tergend traag en had mijn inziens veel sneller gemogen.

PascalV 01-10-2018

Verrassend compleet

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Wij waren na jaren Pelgrim apparatuur op zoek naar een kwalitatief goede vervanging van onze combi magnetronoven. Uiteindelijk na goed zoeken bij deze (bijna) volautomatische oven uitgekomen. Naast alle gemakkelijk te volgen voorgeprogrammeerde instellingen is ook de zelfreinigende functie echt een topper. Wij waren nogal sceptisch of het daadwerkelijk werkte maar hij doet wat hij belooft!

Tenslotte heeft hij een praktische schuiflade en een mooie luxe uitstraling.

Vingerplant 03-04-2018

Fantastische Combi

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Disign is prachtig, daarbij voldoet dit apparaat aan al onze wensen.
Bakken is kind eenvoudig met de duidelijke menu keuze.

Een echte aanrader.

54nico 09-03-2018

Klasse combi oven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Slechts 1 week in huis en nog niet alle functies gebruikt. De combi oven is zeer stil, heeft ook in de magnetronstand een gelijkmatige warmte. Gemakkelijk te bedienen en dat geldt ook voor de instellingen. Snel op temperatuur en nog mooi ook. Schoonmaakfunctie nog niet nodig gehad.

r nieboer 11-02-2018

super bakoven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

We hebben deze oven pas 4 weken. Het display is duidelijk en overzichtelijk. Voor het bakken worden er veel mogelijkheden aangegeven voor de bereiding van de gerechten.ik heb gerechten uitgeprobeerd, cake gebakken, muffins gebakken, aardappelen en pizza gebakken.
Alles ging perfect.

CatharinaA3 14-07-2017

mooi apparaat dat doet wat ik verwacht had

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Sinds een paar weken in gebruik. het is een feestje om het apparaat te gebruiken. Elke dag ovengerechten dus!

Bert53 24-05-2017

Volgens verwachting uitstekend.

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Volgens verwachting is het een uitstekend product die het vorige Siemens product, na 22 jaar goede dienst, gaat vervangen.

Richard van Wijk 19-04-2017

Uitstekende bakoven met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Deze bakoven heeft naast het mooie uiterlijk van de bakoven ook een handige bediening. Bijna elk gerecht (of bereidingsmethode) staat erin waardoor er met gemak mooie producten in afgebakken / opgewarmd kunnen worden.
De accessoires die erbij geleverd worden zijn van duurzame kwaliteit en leveren veel gebruikersgemak. En het schoonmaken van de bakoven is verbeterd doordat de oven zich zelf kan reinigen, oftewel, veel gemak en een mooie bakoven!

Sjan en Arnold 18-08-2016

Heel makkelijk in te stellen

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Een geweldig apparaat, een aanwinst in onze keuken. Vooral de baksensor die werkt perfect, uitrekbare plateau is ook erg handig om de gerechten er zo uit te halen. Een echte aanrader dus.

Stephan34 15-07-2016

Gouden keus !

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Onze nieuwe Siemens combi-bakoven heeft ons verrast door haar gebruiksgemak en veelzijdigheid. In alle opzichten een aanwinst in onze keuken !

krijm07 10-07-2016

geweldige combioven

Geschreven voor: Siemens CM678G4S1

Sinds een ruime maand in het bezit van deze combioven. Hierover in het bezit van een combimagnetron, wat een verbetering. Ik hoef mij nu geen zorgen meer te maken of mijn baksels lukken of niet Door de baksensor die deze oven heeft. Het enige nadeel was, dacht ik, dat de oven moet voorverwarmen maar dat is met de snel voorverwarmen functie ook zo gebeurd. Schoonmaken is ook geen probleem meer Door de schoonmaakfunctie die het apparaat heeft.

De telescooparmen zijn voor ons ook ideaal omdat onze oven zich op oogoogte bevindt. Doordat wel de armen kunnen uitschuiven, kunnen wel het gerecht eenvoudig (zonder je te branden) uit de oven halen.