Bosch Serie | 8 CMG856RS1

Siemens CN678G4S1

Siemens CF634AGS1

36 liter
Siemens CF634AGS1

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jacco 24-11-2016

Ruime oven met heldere bediening

Ruime oven met helder bedieningsmenu. Touch screen beschikbaar en veel wijst zichzelf. Met de assist functie hoef je niet eens meer na te denken en wordt automatisch het juiste menu gekozen.

Wel opletten: de assist functie begint direct (dus geen voorverwarmen!). Daarnaast: als je de deur open doet tijdens een programma moet je daarna op 'play' drukken om verder te gaan. Anders blijf je wachten op een oven die niets doet

Roos 31-07-2016

Luxe oven

Zoveel mogelijkheden dat ik dat nog niet allemaal uitgeprobeerd heb. Maar het is een plezier om de oven en of magnetron te gebruiken. Ik ga zeker experimenteren met bakken en koken. Het apparaat is ruim, mooi design, lijkt eenvoudig in gebruik, maar dat moet ik nog ondervinden, maar tot op heden is het probleemloos gegaan. Ik heb een keer de reinigingsfunctie ingesteld, maar dat was toen nog niet echt nodig.

Openmountain 19-07-2016

Super oven en een top magnetron

De automatisch bakprogramma voor pizza,s en andere producten is ideaal. Grappig is dat je de klok op de oven in plaats van digitaal ook analoog kan weergeven. De vleesthermometer zorgt voor een perfecte garing.

M Arts 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Design combi oven

Fantastische vormgeving, compact.
Erg duidelijke weergave van de mogelijkheden.
Praktisch in gebruik

Annemarie 23-03-2016

Gigantisch

Wat een geweldig apparaat.
Telescooprail werkt perfect en is heel veilig.
Een plaatje in de keuken.
Twee pizza's onder elkaar bakken door de 4D hetelucht en precies zoals een pizza hoort te zijn.
Bij het openen van de deur gaat de lamp meteen aan.
Heel veel mogelijkheden.

Martijn75 18-10-2015

Topprestaties en gebruiksvriendelijk

Perfecte hetelucht verdeling waardoor de producten in optimale staat gebakken of gaar worden. Magnetron en combi hetelucht/magnetron zorgen voor een snel en goed resultaat van de te bereiden producten.

Peter Bosma 24-09-2015

Fantastische partner in de keuken

Derde Bosch compacte bakoven in 35 jaar! Eerste was goed, tweede beter en deze laatste geweldig!
Heel veel mogelijkheden, zelfreinigend is fantastisch en het gebruik van de kerntemperatuurmeter is een perfecte aanvulling op de vele mogelijkheden die deze oven biedt.