ETNA CM125HRVS - Reviews

Inhoud
25 liter
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM125HRVS op Kieskeurig.nl.

7,3

TomHteR 25-09-2020

Prima, simpel in te stellen

Geschreven voor: ETNA CM125HRVS

Pas een paar dagen binnen dus over de levensduur van het apparaat heb ik nog geen oordeel, maar het werken met het apparaat gaat prima. Gemakkelijk bedieningsmenu, werkt eigenlijk zonder de gebruiksaanwijzing te lezen. Snel warm zonder veel verlies van warmte, binnenin goed verlicht, apparaat komt solide en mooi over. Inbouwen geen enkel probleem.

Pluspunten

• eenvoudig te gebruiken menu
  • inbouw zonder moeite

Officiele reactie van Atag 28-09-2020

Beste TomHteR,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Wij vinden het fijn te lezen dat de CM125HRVS aan je verwachtingen voldoet. Veel plezier gewenst van je aankoop.

Met vriendelijke groet, Alice
Webcare team ETNA

Quality officer 28-03-2020

Levensduur 3 jaar

Geschreven voor: ETNA CM125HRVS

vocht in printplaat en sensoren. Het ding spookt en vonkt na 3 jaar. Ziet er goed uit aan buitenkant. Gammele delen aan binnenkant. Jammer.

Pluspunten

• makkelijk inbouwen
  • prijs
  • zie er netjes uit aan buitenkant

Minpunten

• gammele onderdelen
  • Korte levensduur, .
  • toetsen worden heet, is gevaarlijk.

Officiele reactie van Atag 30-03-2020

Beste Qualitiy Officer,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik lees dat je last hebt van een aantal storingen. Om dit te verhelpen willen we graag met je in contact komen, indien gewenst kan je je gegevens doorsturen naar webcare@atagbenelux.com. Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Quality officer 31-03-2020

Nee, ben er klaar mee. Koop wel wat anders. Voorheen een whirlpool die 18 jaar mee ging. Maar een uitgebreide beoordeling lukte hier niet.

Peter Heesakkers 04-01-2020

Bedieningsgemak

Geschreven voor: ETNA CM125HRVS

Magnetron als vervanger van mij voorgaande. Duidelijke handleiding en gemakkelijk te bedienen. Daar waar een magnetron goed in moet zijn: snel !

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Geen onnuttige functies

Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Beste Peter,

Dat horen we graag! Tevreden op alle fronten! Bedankt voor het delen. Veel plezier van deze mooie combi-magnetron. Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA