ETNA CM125HRVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM125HRVS op Kieskeurig.nl.

Qvooru 16-02-2021

Makkelijke bediening

Gewoon goed
Makkelijke bediening
Goed zicht op produkt in de magnatron
Veel mogelijkheden betreft het bereiden van voedsel

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Mooie uitvoering

Minpunten

• Tot op heden geen minpunten

Officiele reactie van Atag 17-02-2021

Beste Qvooru,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen.
Goed te lezen dat deze combimagnetron naar wens is.

Veel plezier van deze aankoop.

Adri S. 10-02-2021

Mooi, degelijk en stil, goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: ETNA CM125HRVS

Ik heb eerder apparatuur van Etna gekocht en ben daar altijd tevreden over geweest. Ook volkomen tevreden met deze aankoop. Zowel de oven als magnetron functioneren goed. Het valt mij op dat het apparaat erg stil is in verhouding met mijn vorige combi-magnetron. Verder een degelijk design met luxe uitstraling. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Werkt zoals hoort te werken
  • Goede prijs-kwaliteit

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 11-02-2021

Beste Adri S,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen en voor het vertrouwen die je hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur.
Fijn om te lezen dat je volkomen tevreden bent over deze aankoop. Ik wens je veel plezier met de CM125HRVS.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

nic 29-01-2021

microgolfoven etna

Geschreven voor: ETNA CM125HRVS

ik heb deze microgolfoven gekocht via bol.com
na 2 dagen heb ik deze ontvangen
super snelle service
het toestel ziet er heel degelijk uit voor deze prijs
aangezien ik hem nog maar pas heb vind ik de bedienig ook heel makkelijk en goed
het plaatse en instellen ging zeer gemakkelijk
en de micro draait zeer zacht zeer tevreden
de 5 jaar garantie heeft me over de streep getrokken aangezien ik het merk nog niet kende

Pluspunten

• geruisloos
  • mooi desigen
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen voorlopig

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

Beste Nic,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.

cookimonster 20-01-2021

mooi design

Geschreven voor: ETNA CM125HRVS

Onze vorige magnetron was ook een Etna beviel prima. De combimagnetron ziet er heel mooi uit. Extra garantie van 5 jaar geeft vertrouwen. De inbouw is erg eenvoudig met een duidelijke tekening. Het apparaat is voorzien van enorm veel functies. Gebruiksaanwijzing is zeer duidelijk, daardoor is de bediening ook gebruiksvriendelijk en eenvoudig schoon te maken. Gunstige prijs kwaliteit verhouding doet wat die moet doen kortom een aanvulling in de keuken.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • gunstige prijs kwaliteit verhouding
  • mooi design

Officiele reactie van Atag 21-01-2021

Beste cookimonster,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review. Het doet ons een plezier te lezen dat deze combimagnetron zo goed bevalt.

We wensen je nog heel veel kook-bakplezier toe.

Jan 15-12-2020

Prachtige vormgeving

Geschreven voor: ETNA CM125HRVS

De combimagnetron is een sieraad in de keuken. Gezien de lage aanschafprijs boven verwachting. Voorzien van heel veel functies. Het merk ETNA biedt vertrouwen. We zijn ook in bezit van een ETNA vaatwasser hiervoor geldt hetzelfde.

Pluspunten

• Bediening
  • Uiterlijk

Officiele reactie van Atag 16-12-2020

Beste Jan,
Wat een geweldige review score. Daar zijn wij erg blij mee. Goed om te lezen dat het merk ETNA vertrouwen biedt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal webcareteam ETNA

Carmen 02-11-2020

Mooi modern apparaat

Geschreven voor: ETNA CM125HRVS

Het design is erg mooi + enorm gebruiksvriendelijk. Goede handleiding waardoor een nieuw apparaat extra leuk wordt. De functies voldoen allemaal aan mijn verwachtingen. Ik gebruik 'm erg veel en heb nog geen nadeel ontdekt. Dik tevreden en gelukkig!

Pluspunten

• Veel gebruikersgemak
  • Prachtig straks en modern design

Officiele reactie van Atag 03-11-2020

Beste Carmen,

Wat fijn om te lezen dat je zo dik tevreden bent over zowel het design als het gebruiksgemak van de combimagnetron. Bedankt voor deze enthousiaste review en waardering! Hier zijn wij uiteraard erg blij mee.
Veel kook- en bakplezier.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

TomHteR 25-09-2020

Prima, simpel in te stellen

Geschreven voor: ETNA CM125HRVS

Pas een paar dagen binnen dus over de levensduur van het apparaat heb ik nog geen oordeel, maar het werken met het apparaat gaat prima. Gemakkelijk bedieningsmenu, werkt eigenlijk zonder de gebruiksaanwijzing te lezen. Snel warm zonder veel verlies van warmte, binnenin goed verlicht, apparaat komt solide en mooi over. Inbouwen geen enkel probleem.

Pluspunten

• eenvoudig te gebruiken menu
  • inbouw zonder moeite

Officiele reactie van Atag 28-09-2020

Beste TomHteR,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Wij vinden het fijn te lezen dat de CM125HRVS aan je verwachtingen voldoet. Veel plezier gewenst van je aankoop.

Met vriendelijke groet, Alice
Webcare team ETNA

Quality officer 28-03-2020

Levensduur 3 jaar

Geschreven voor: ETNA CM125HRVS

vocht in printplaat en sensoren. Het ding spookt en vonkt na 3 jaar. Ziet er goed uit aan buitenkant. Gammele delen aan binnenkant. Jammer.

Pluspunten

• makkelijk inbouwen
  • prijs
  • zie er netjes uit aan buitenkant

Minpunten

• gammele onderdelen
  • Korte levensduur, .
  • toetsen worden heet, is gevaarlijk.

Officiele reactie van Atag 30-03-2020

Beste Qualitiy Officer,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik lees dat je last hebt van een aantal storingen. Om dit te verhelpen willen we graag met je in contact komen, indien gewenst kan je je gegevens doorsturen naar webcare@atagbenelux.com. Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Quality officer 31-03-2020

Nee, ben er klaar mee. Koop wel wat anders. Voorheen een whirlpool die 18 jaar mee ging. Maar een uitgebreide beoordeling lukte hier niet.

Peter Heesakkers 04-01-2020

Bedieningsgemak

Geschreven voor: ETNA CM125HRVS

Magnetron als vervanger van mij voorgaande. Duidelijke handleiding en gemakkelijk te bedienen. Daar waar een magnetron goed in moet zijn: snel !

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Geen onnuttige functies

Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Beste Peter,

Dat horen we graag! Tevreden op alle fronten! Bedankt voor het delen. Veel plezier van deze mooie combi-magnetron. Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA