Inventum IMC6044GT - Reviews

Inhoud
44 liter
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IMC6044GT op Kieskeurig.nl.

Eric 23-02-2016

Om ruimte te besparen in onze keuken, gingen we op zoek naar een combi magnetron.
Eigenlijk bij onze eerste online zoekactie viel de Inventum al op door zijn design en prijs.
Omdat we toch niet over een nacht ijs te gaan, zijn we verder gaan zoeken en hebben vele vergeleken en ook bij diverse winkels wezen kijken.
Uiteindelijk toch besloten om de Inventum te bestellen bij Coolblue en hadden hem de volgende dag al in huis.
Het eerste wat opviel was de degelijke verpakking en het gewicht, wat een zwaar ding.
Inbouwen ging makkelijk en ondanks de in verschillende recensies vermelde klacht dat de handleiding summier is, was het apparaat makkelijk te bedienen en hadden wij het binnen 5 minuten door zonder handleiding.
En dan nog het design.....wat een prachtig ding en alles wat we er in maken komt er perfect uit.
Kortom, wij zijn super blij met dit mooie apparaat uit Nederland.

Ronald 02-05-2017

Niet echt gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Inventum IMC6044GT

Ziet er erg mooi uit. Inbouw is zoals verwacht en schroefjes worden meegeleverd.
De bediening vind ik niet echt intuitief, dit zou wel wat eenvoudiger kunnen. Van binnen is een verwarmingselement op de bodem niet echt handig. Er vallen kruimels op en je kunt erdoor moeilijk schoonmaken. Wisselen tussen magnetron en oven funktie is niet echt handig, want het brede ovenrooster mag niet in de magnetron en dan moet je de magnetronplaat plaatsen. Het ovenrooster klemde bij ons ook erg, als je em niet exact recht eruit trekt.

Wij hebben een lade onder de combimagnetron. Deze werd te warm, waardoor het plastic, wat over het "hout" zit, krom trok. Maar mogelijk ligt dit aan onze opstelling?

De oven deed het goed. De magnetronfunktie deed het niet. Kan gebeuren. De oven is netjes weer opgehaald door de leverancier.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• niet ergonomische bediening
  • bodem slecht schoon te maken

Petra van Brenk 15-11-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Inventum IMC6044GT

Vanwege de goede prijs en de grote binnenruimte (veel groter dan mijn vorige combimagnetron) ben ik voor deze Inventum combimagnetron gegaan. Dat je alle combinaties van magnetron/oven/grill kunt gebruiken vind ik erg prettig. De buitenzijde is makkelijk schoon te maken doordat er geen knoppen op het apparaat zitten.

• Formaat (binnenzijde)
  • Nederlands merk

S. Leeuwenkuijl 23-10-2019

Fijne combimagnetron met goede specs en een nette prijs

Geschreven voor: Inventum IMC6044GT

Fijne, modern ogende combimagnetron met goede specs voor een nette prijs.
Apparaat voelt degelijk aan, heeft voldoende programma's voor dagelijks gebruik en de bediening en het onderhoud is door de tiptoetsen hygienisch.
Al met al zeer tevreden mee.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • goede specs/prijs
  • moderne uitstraling
  • tiptoets

Minpunten

• ovenrooster niet op hoogte te stellen

M. Mahabali 28-06-2019

Mooi machine

Geschreven voor: Inventum IMC6044GT

Mooi machine, strak design, makkelijk display bediening, degelijk machine en prijs kwaliteit in verhouding prima. Ben erg blij mee!

• Makkelijk bedienings display
  • Prijs kwaliteit goed
  • Degelijk machine

Gustaaf 29-05-2019

Mooi design. Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Inventum IMC6044GT

Na uitleg door verkoper bleek deze magnetron er niet alleen mooi uitzien maar was en is eenvoudig.Wij zijn al een beetje ouder maar ook voor ons is bediening geen probleem te bedienen.

• eenvoudig te beedienen

Arie 11-02-2019

Mooi product

Geschreven voor: Inventum IMC6044GT

Mooi apparaat met voldoende functies. Enige minpuntje is dat je bij weinig licht de tiptoetsen heel moeilijk kunt zien.

Pluspunten

• ziet er erg mooi uit
  • voldoende programmas

Minpunten

• zichtbaarheid tiptoetsen in de avond.

E 04-11-2018

Mooi desin

Geschreven voor: Inventum IMC6044GT

Kritisch gekozen; Een goede prijs/kwaliteit, handige bediening, weinig rvs waardoor mooi uiterlijk, geeft goed resultaat van zowel de magnetron als de oven-functie. En Inventum geeft vijf jaar garantie.

Pluspunten

• uiterlijk
  • bediening
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• geen magnetronstand tussen 450 en 700 en 900 watt

Neerijse 07-10-2018

Mooi, stil en handig

Geschreven voor: Inventum IMC6044GT

Wij zochten een praktische combi oven die in een bestaande keukenkast kon passen en niet te veel lawaai maakt.
Dit is met deze oven helemaal gelukt. De verkoopinformatie klopt met de werkelijkheid.

Pluspunten

• design
  • stil

Minpunten

• zwaar

Janette 19-09-2018

prachtige combi

Geschreven voor: Inventum IMC6044GT

Paar dagen in bezit, kan er nog weinig over zeggen.
Ziet er prima uit en lijkt mij erg gebruiksvriendelijk.

Wout 08-06-2016

Prima combi magnetron

Geschreven voor: Inventum IMC6044GT

Een mooie combimagnetron voor een aanvaardbare prijs. Zeer gemakkelijk ter installeren. Twee schroefjes draaien en stekker in het stopcontact en klaar!

Dirk 20-07-2015

Zie ook de review. Duurzaamheid n.v.t., 16-07-2015 aangeschaft. Kortom super mooi design, goede prijs/kwaliteit verhouding en gemakkelijk te bedienen.