Siemens iQ700 HM633GNS1 - Reviews

Inhoud
67 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Petra 22-10-2016

hm636gns1, ruime oven met magnetron/combifunctie

Mooi apparaat, makkelijk in te bouwen, gebruiksaanwijzing alleen in het duits erbij gekregen, maar op internet kunnen vinden in het Nederlands . makkelijk te bedienen en goed bak resultaat. bakken op verschillende niveaus, daarnaast goede magnetron functie. echte aanrader als je een grote oven wilt met magnetron functie.

flierenfluiter 25-06-2016

Siemens Combi oven/magnetron

Zeer duidelijk en gemakkelijk te bedienen.
Past heel mooi in de keuken. Geen aparte magnetron meer nodig.

Nel01 10-01-2018

Zijn centen dubbel en dwars waard.

Eind december gekocht, goed instructieboek met duidelijke aanwijzingen. Het werk helemaal goed. Misschien een kleine verbetering, in plaats van 1 meerdere telescopische inschuif steunen.

Gré73 01-01-2018

Een echte verrassing.

Ik gebruik nu al een aantal weken dit product tot mijn volle tevredenheid.
Ondanks de vele mogelijkheden is de bediening erg duidelijk aangegeven (je ziet wat je doet) en mocht ik nog iets willen weten dan kijk ik in de bijgevoegde handleiding.

Jvanelten 20-05-2016

Top oven!

Twee weken geleden gekocht, zijn er heel blij mee. Er zitten veel functies op en toch is de oven/magnetron makkelijk in gebruik! Er zit ook een handig boekje bij waar tips in staan en er zijn voorgeprogrammeerde opties! De oven is snel warm! Top ding.

kemper 09-10-2015

Mijn nieuwe keukenhulp.

Mooi apparaat met vele mogelijkheden. Vergt wel enige tijd om de vele verschillende mogelijkheden onder de knie te krijgen. Waar de ene toepassing sneller gaat dan onze vorige combi zijn er andere toepassingen die langer duren. De display maakt het gemakkelijker om de juiste oplossingen te vinden.

Mariella2015 08-06-2015

Sinds kort maken wij gebruik van de Siemens HM Combi Magnetronoven. Het is een apparaat met eindeloos veel opties en mogelijkheden. De oven is in no time warm en je kan het zo gek niet bedenken of je kunt gebruik maken van de vele mogelijkheden om iets te bereiden, te grillen te verwarmen of te bakken. Het is echt een aanrader! De machine is zo makkelijk in gebruik dat we er dagelijks gebruik van maken. Dit in tegenstelling tot wat we gewend waren met onze vorige oven die we alleen gebruikte met speciale feestdagen.