Siemens HF12G564

Bekijk alle Inbouw magnetrons

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HF12G564 op Kieskeurig.nl.

Nell 06-12-2017

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Siemens HF12G564

De macgnetron is makkelijk in gebruik (zelfs mijn man kan er goed mee omgaan🤣🤣🤣🤣).mooi om naar te kijken en een redelijke prijs.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden

NellStend 18-08-2017

Geweldig

Geschreven voor: Siemens HF12G564

Een zeer gemakkelijk programma,zelfs mijn man kan er mee overweg. Een min puntje is dat er geen ontdooistand op zit.

Nell beoordeling magnetron 18-08-2017

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Siemens HF12G564

Heel gemakkelijk in gebruik,jammer dat er geen ontdooifunctie op zit.
Verder een heel mooie uitstraling.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Tijds aanduiding is duidelijk

Minpunten

• Geen ontdooifunctie

topaay 15-06-2017

redelijke magnetron

Geschreven voor: Siemens HF12G564

redelijk betaalbare magnetron. Warmt goed op. Binnekant ruimte had wat groter gemogen. Achteraf hadden we toch voor een digitale moeten gaan. Dit is veel beter dan de draai tijdklok dit is erg omslachtig.

Gerard 31-12-2016

Ideale magnetron makkelijk te bedienen en snel warm

Geschreven voor: Siemens HF12G564

Deze magnetron is mooi van uiterlijk en netjes afgewerkt en paste precies in de inbouwkast ook een fijn gebruik en makkelijk in bediening. een goede magnetron voor weinig geld en toch de mercedes onder de magnetrons.

Pluspunten

• makkelijk in bediening
  • past precies in inbouwkast
  • snel warm

NickD 19-06-2016

Goede magnetron

Geschreven voor: Siemens HF12G564

Het is een simpele en goede magnetron. Gebruik hem maar af en toe om te ontdooien of wat eten snel opwarmen en dat gaat allemaal goed.
Alleen het instellen van de tijd gaat met de draaiknop wat lastiger, dit is niet zo precies te doen.

Wout 06-01-2016

Eenvoudige magnetron

Geschreven voor: Siemens HF12G564

Deze inbouwmagnetron nu 6 weken in gebruik. Hij doet prima waar ik hem voor aangeschaft heb (ontdooien en opwarmen van eten). Wel vind ik de binnenruimte vrij klein en vind ik het jammer, dat de klok niet digitaal is. Hierdoor is de tijd niet exact in te stellen.

Manar 05-05-2015
  • Product maand in bezit

6,5
De magnetron ziet er mooi uit, maar inhoudelijk te klein voor groot gezin. Tip voor een groot gezin die een keuken aanschaft: "kies een groter magnetron uit", helaas heb ik deze tip niet gehad.

Rick.A 15-03-2015

5,5
Een mooie magnetron voor de inbouw van je nieuwe keuken,
Design ziet er strak uit en past goed in de siemens modelen.
Met een magnetron heb je niet veel mogelijkheden dan alleen opwarmen, Bij deze magnetron is het ook mogelijk om grill te gebruiken. Nadeel is dat de ruimte voor op te warmen heel erg klein is. In verhouding met een combi-magnetron kan de opwarm ruimte stukken groter gemaakt worden.
Gebruiks gemak wordt door de kleine opwarm ruimte beperkt, maar ook doordat de seconde/minuten wekker als (analoog) draaiknop is. Je kan niet op de secondes nauwkeurig instellen.