Siemens CM638GRS1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM638GRS1 op Kieskeurig.nl.

gabe53 28-08-2018

uitstekende vervanger voor

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

de oude Siemens heb ik 10 jaar gebruikt zonder problemen, de vervanger is veel zuiniger en werkt na een korte studie veel makkelijker en maakt minder lawaai

J.H. Tuit 01-05-2018

gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

De bediening is gemakkelijk en op het scherm is duidelijk te zien hoe dit apparaat is in te stellen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Duidelijk

Minpunten

• Na stroomuitval opnieuw instellen.

Marjo de Vries 01-03-2018

geweldig apparaat met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Afgelopen maand is dit apparaat geïnstalleerd, wij zijn druk bezig om alle ins en outs van dit apparaat te leren kennen( en dat zijn er vele!)

Samkleijn 28-12-2017

Super handig en snel in gebruik

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

We hebben de combi oven een paar maanden. We hebben nog nooit zo vaak een oven gebruikt! Warmt enorm snel op. Al heel veel verschillende producten in voorbereid, cake, afbakbroodjes, openschoten en veel meer. Ook super handig om servies/borden voor te verwarmen. Geen seconde spijt van deze aankoop.

A.Den Boer 21-11-2017

Mooi design

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Mooie vormgeving veel funkties alles voelt degelijk aan deur sluit automatisch goede verlichting en makkelijk in te bouwen.

Pluspunten

• Goed geïsoleerd tijdens bakken
  • Voorverwarmen zeer snel

Minpunten

• Ontdooiprogramma

Joke 10-10-2017

mooie lijn

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

magnetron werkt erg goed. ook nog een volledige oven erbij is erg handig. Goed menu erbij. Het werkt prima

Minpunten

• waar laten we de bakplaten

Cool1 02-08-2017

Fantastische alleskunner

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Prachtige en zeer goed werkende combi oven/magnetron. Zeer veel mogelijkheden en eenvoudig en duidelijk te bedienen

Anthonius 05-07-2017

Fijne combi!

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Fijn in gebruik, groot scherm, goede touch screen. Ook leuke voorgeprogrammeerde instellingen. Enige jammere is dat je niet het wattage kunt aanpassen. Verder heel tevreden.

Pluspunten

• voorgeprogrammeerde functies
  • fijne touch screen
  • mooi apparaat

Minpunten

• wattage niet instelbaar

PetersJan 03-07-2017

Een perfecte keuze!

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Deze combi oven/magnetron van Siemens werd ons aanbevolen door de keuken specialist en is zeker een aanrader. Eenvoudige en doordachte bediening en modern design met een goede kwaliteit-prijs verhouding. oud I've bediening

Ikchk 13-05-2017

Vooruitgang!

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Wat een vooruitgang in vergelijking met onze vorige combimagnetron. Ook de menumogelijkheden zijn optimaal.

Rombout 27-01-2017

Snel warm, groot scherm

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Fijne combi die snel warm is met de snelstartfunctie. Het instellen van de tijdsduur had wat intuïtiever gekund want je moet vaak veel draaien.

Pluspunten

• snel warm
  • groot scherm

Minpunten

• tijd instellen

Rob 21-01-2017

Prima oven met uitgebreide mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Deze oven heeft een uitgebreid menu. Met het iets grotere display is ook de bediening een stuk makkelijker geworden. De oven warmt zeer snel op en maakt weinig lawaai. Bij het afkoelen wordt na niet al te lange tijd de ventilator afgeschakeld en is het weer stil.

Pluspunten

• warmt zeer snel op
  • uitgebreid menu

Mariavb 21-09-2016

Mooie en praktische magnetron/oven

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Mooie en goede oven, eenvoudig in gebruik. Heel erg veel mogelijkheden.
Ook schoonmaken is gemakkelijk .
Super apparaat.

kalou 20-09-2016

Siemens combi oven CM638GRS1

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Fijn apparaat, makkelijk in de bediening. Moeten alleen nog alles uitvinden, zitten namelijk veel soorten van verwarmen op. Maar is wel handig met touch screen, loop je makkelijk door de menu's.
De draaiknop moet wel ooit lang gedraaid worden maar verder een fijn en mooi ogend en goed apparaat.

Frank en Farah 10-07-2016

Prachtig design en een fantstische oven

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Supersnelle prachtige oven combi met fantastisch display, Veel mogelijkheden en bereiden van gerechten op meerdere niveau's tegelijk mogelijk.

Mariet 24-04-2016

een veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

wij hebben dit apparaat nu 2 weken in gebruik en het bevalt uitstekend, mooi design en solide. Het is een groot verschil met ons vorige apparaat. Ook de bediening is makkelijk en het display is erg duidelijk.

Anneke R 27-03-2016

geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Ik heb deze machine bewust uitgezocht. En beantwoord hij aan alle verwachtingen die ik er van had. Het werkt perfect, voor het eerst in 40 jaar heb ik weer zin in taarten bakken en allerlei lekkers te maken in deze oven.
Hij is, zelfs voor iemand van bijna 70, super eenvoudig te begrijpen.
;;

JosS 06-01-2016

Mooi en zeer uitgebreid apparaat

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Heb hem eigenlijk pas kort in huis, maar tot nu toe kunnen we snel uit de voeten met het zeer duidelijke menu

linda69 20-11-2015

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens CM638GRS1

Wij hebben vorige maand dit apparaat gekocht en zijn zeer tevreden. Het is nog even uitzoeken hoe alles werkt. Je bent gewent aan je oude apparaat maar dit apparaat geeft ook zelf aan met het ! wat de bedoeling is en waar je de functie voor kunt gebruiken. Wij hadden een siemens quantumspeed welke geweldig was en dan is het moeilijk om een goed apparaat terug te krijgen maar deze is zeker geweldig. Hij past ondanks zijn mooie modernere uitstraling zeer goed bij onze andere Siemens oven. Er zit van alles op en werkt top. Het enige inieminie puntje voor mij (slechtziend) is dat de rechtse start/stop knop niet verlicht is als hij aan staat.

GJ Fraanje 01-11-2015

Erg mooi design met duidelijk touchscreen tft-scherm. Met veel programma mogelijkheden. De combi-oven heeft ook een makkelijk uitschuifbare bakplaatlade. Combi- oven geeft zelfs tips over de te bereiden gerechten.