Siemens CM636GBS1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM636GBS1 op Kieskeurig.nl.

8,9

r000bert000 11-02-2017

Prima apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Deze combi bevalt prima. Heeft veel mogelijkheden met standaardprogramma's die je zelfs nog kunt aanpassen naar eigen gebruik.
Paar dingetjes hadden ze iets beter kunnen programmeren. Als je de timer instelt bijvoorbeeld dan gaat ie eerst alle secondes af. Alsof iemand dat ooit zal doen. Wie stelt er bijvoorbeeld 22 seconden in, of 3 seconden. Duurt dus even om die allemaal voorbij te draaien. Is zelfs na een half jaar nog mijn grootste ergernis.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • warmt snel op
  • mooi uiterlijk
  • geurtjes blijven niet lang hangen

Minpunten

• timer gaat per seconde. Zéér irritant.
  • Startscherm niet zelf in te stellen

johantv 24-09-2016

Mooi apparaat met veel functies

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Oven is net gisteren geplaatst en ziet er super uit. Enige nadeel vind ik dat op ooghoogte je in de luchtuitlaat schroeven etc. ziet zitten. De werking van het apparaat zal ik waar mogelijk later laten wetn

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Mooi display
  • Veel opties

Minpunten

• luchtuitlaat

johantv 12-01-2017

Hierbij een korte update.
Wij gebruiken eigenlijk alleen maar de hetluchtoven en magnetron.
Dus ovenschotels, opwarmen kant en klare magnetron maaltijden, bakken diepvriespizza's of incidentele snacks. In tegenstelling tot onze vorige Siemens combioven verwerkt deze oven de kant en klaar zaken prima in de door de leveranciers opgegeven tijden. De magnetron heeft geen exacte instelling, dus na 600 is het max. Dit werkt overigens prima (700w stellen wij dus in op max).
In algemene zin zijn we dus erg tevreden.

M3M3B3 09-07-2015

Zeer mooie compacte bakoven met magnetron! Geeft veel mogelijkheden aan om te gebruiken. Ik heb reuze veel zin om gebak, brood en maaltijden te bereiden, dit in combinatie met de inbouwoven van Siemens. Gezellig met meerdere mensen aan tafel genieten van de grote mogelijkheden die deze apparaten van Siemens ons gaat geven. We gaan er volop van genieten.
ik ga binnen kort een heerlijke appeltaart bakken! Home made of is het made bij Siemens:-)!

Vriendelijke groeten,
Fam. Buchner

Bert Jan 22-01-2019

Mooi design

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Het toestel begin januari gekocht, de machine voldoet zeer goed. zowel de magnetron dan wel de oven.

RMVvO 02-01-2019

makkelijk en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Deze oven hebben we paas gekocht. Makkelijk te bedienen, veel mogelijkheden en eenvoudig schoon te maken

rajb 29-12-2018

Prima en stil apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Sinds twee weken werkzaam, bevalt prima. We hebben een open keuken en de apparatuur is erg stil dus dat is top.

Sabinesander 29-08-2018

Geweldig, maar 1 minpunt

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Heb hem nu bijna 2 jaar en hij werkt bijna perfect.
Het enige wat niet goed gaat is de sluiting. Krijg mijn deur niet dicht bij hitte. Er gaat een lipje omlaag in het sluitingsmechanisme en dan kan de deur niet dicht.

Ruud 10-07-2016
  • Product maand in bezit

Moderne eenvoudige combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

De mooi uitziende combi-oven laat zich eenvoudig bedienen door de gekleurde touchscreen en door de grote draaischijf. Door de voorgeprogrammeerde instellingen is het zeer eenvoudig om het juiste programma te selecteren. De gerechten komen er smaakvol uit.

Arzu 19-11-2020

Fijne en mooie combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Ziet er mooi uit, wij gebruiken voornamelijk de magnetron functie. Heel blij mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kamphuis 21-09-2020

Goede combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Handige bediening met de menustructuur. De 4D-heteluchtfunctie verwarmt supersnel. Bovendien makkelijk schoon te maken. Het enige (kleine) nadeel is dat het apparaat vrij lang koelt/blaast na het gebruik van de magnetronfunctie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fragro 10-09-2020

Uitstekende aankoop

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Een aantal maanden terug twee Siemens apparaten (Oven met magnetron en koffiemachine) aangeschaft waar ik zeer tevreden over ben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bouk 09-09-2020

Eenvoudig en prettig apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Ruime oven met heel eenvoudige bediening. Vooral de voorgeprogrammeerde menu's maken het gebruik erg fijn! De heel lage magnetronstand maakt het mogelijk boterhammen te ontdooien zonder kleffe boterhammen te hoeven eten [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 03-09-2020

Fraaie en functionele oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Ben zeer tevreden over deze Siemens iQ700 oven. Fraai design en veel functies. Voldoet volledig aan de omschrijving en mijn verwachtingen. Kan ik iedereen aanraden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Van Wijk 02-09-2020

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Ik ben heel erg tevreden over mijn combioven. Voldoet aan al mijn wensen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Van Wijk 02-09-2020

Maik 20-08-2020

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Zeer, degelijke goede oven en mooi design. Oven heeft meer dan genoeg functie en is zeer makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Makelijk te bedien
  • Mooi Design

Minpunten

• Geen minpunt

G.J. Hutten 21-06-2020

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

De magnetron heeft vele kookfuncties en bevalt uitstekend. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fam.A 13-06-2020

Perfect

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Deze oven bevalt ons prima.
Makkelijk te reinigen en makkelijk in gebruik.
Zeer tevreden over dit product! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marjoleine Bos 06-06-2020

wauw!! wat een top oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Een top oven! Mooi design en makkelijk in gebruik, goed ruim, zodat je makkelijk meer schalen kwijt kunt.Al met al een goeie aankoop!

Sandra 06-05-2020

Mooie design en functionele combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Ik heb dit product gekocht omdat de recensies van dit product heel goed zijn. Het is een product wat heel veel verschillende menu's heeft. Door de makkelijke bediening, kun je alles maken in deze combi magnetron. En hij ziet er stijlvol uit! Ook niet onbelangrijk.

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • design