Siemens CM636GBS1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM636GBS1 op Kieskeurig.nl.

8,9

r000bert000 11-02-2017

Prima apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Deze combi bevalt prima. Heeft veel mogelijkheden met standaardprogramma's die je zelfs nog kunt aanpassen naar eigen gebruik.
Paar dingetjes hadden ze iets beter kunnen programmeren. Als je de timer instelt bijvoorbeeld dan gaat ie eerst alle secondes af. Alsof iemand dat ooit zal doen. Wie stelt er bijvoorbeeld 22 seconden in, of 3 seconden. Duurt dus even om die allemaal voorbij te draaien. Is zelfs na een half jaar nog mijn grootste ergernis.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • warmt snel op
  • mooi uiterlijk
  • geurtjes blijven niet lang hangen

Minpunten

• timer gaat per seconde. Zéér irritant.
  • Startscherm niet zelf in te stellen

johantv 24-09-2016

Mooi apparaat met veel functies

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Oven is net gisteren geplaatst en ziet er super uit. Enige nadeel vind ik dat op ooghoogte je in de luchtuitlaat schroeven etc. ziet zitten. De werking van het apparaat zal ik waar mogelijk later laten wetn

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Mooi display
  • Veel opties

Minpunten

• luchtuitlaat

johantv 12-01-2017

Hierbij een korte update.
Wij gebruiken eigenlijk alleen maar de hetluchtoven en magnetron.
Dus ovenschotels, opwarmen kant en klare magnetron maaltijden, bakken diepvriespizza's of incidentele snacks. In tegenstelling tot onze vorige Siemens combioven verwerkt deze oven de kant en klaar zaken prima in de door de leveranciers opgegeven tijden. De magnetron heeft geen exacte instelling, dus na 600 is het max. Dit werkt overigens prima (700w stellen wij dus in op max).
In algemene zin zijn we dus erg tevreden.

M3M3B3 09-07-2015

Zeer mooie compacte bakoven met magnetron! Geeft veel mogelijkheden aan om te gebruiken. Ik heb reuze veel zin om gebak, brood en maaltijden te bereiden, dit in combinatie met de inbouwoven van Siemens. Gezellig met meerdere mensen aan tafel genieten van de grote mogelijkheden die deze apparaten van Siemens ons gaat geven. We gaan er volop van genieten.
ik ga binnen kort een heerlijke appeltaart bakken! Home made of is het made bij Siemens:-)!

Vriendelijke groeten,
Fam. Buchner

Ate 05-07-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Het is een super goede combi magnetron die heeel snel op temperatuur komt, met deze bakje je je broodje altijd heerlijk bruin. Zeer tevreden

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Ruim

Minpunten

• Nvt

Bert Jan 22-01-2019

Mooi design

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Het toestel begin januari gekocht, de machine voldoet zeer goed. zowel de magnetron dan wel de oven.

RMVvO 02-01-2019

makkelijk en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Deze oven hebben we paas gekocht. Makkelijk te bedienen, veel mogelijkheden en eenvoudig schoon te maken

rajb 29-12-2018

Prima en stil apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Sinds twee weken werkzaam, bevalt prima. We hebben een open keuken en de apparatuur is erg stil dus dat is top.

Hans Mol 06-12-2018

Prima

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Nog maar kort in bezit maar nu al erg tevreden. Magnetron is zonder draaiplateau en geeft daarom veel ruimte om meerdere gerechte warm te maken (iedeaal voor rijsttafel).
Oven is snel op temperatuur.
Enige minpunt is het instellen van de bereidingstijd van de magnetron. Dat gaat in kleine stapjes en wil je 15 minuten instellen moet je flink veel aan de knop draaien

Sabinesander 29-08-2018

Geweldig, maar 1 minpunt

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Heb hem nu bijna 2 jaar en hij werkt bijna perfect.
Het enige wat niet goed gaat is de sluiting. Krijg mijn deur niet dicht bij hitte. Er gaat een lipje omlaag in het sluitingsmechanisme en dan kan de deur niet dicht.

Ruud 10-07-2016
  • Product maand in bezit

Moderne eenvoudige combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

De mooi uitziende combi-oven laat zich eenvoudig bedienen door de gekleurde touchscreen en door de grote draaischijf. Door de voorgeprogrammeerde instellingen is het zeer eenvoudig om het juiste programma te selecteren. De gerechten komen er smaakvol uit.

M Burg 08-06-2021

Mooie stille oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne oven, makkelijk te bedienen, stil, snel opgewarmd Mooi design. Goede handleiding. Makkelijk te instaleren.

Maarten 16-05-2021

Geweldige multifunctionele oven met modern design

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de oven nu een aantal maanden in gebruik en zijn zeer tevreden. Dit is een kwaliteitsoven die we ten zeerste aanraden vanwege de vele opties, hoge kwaliteit en gebruiksgemak. We hebben twee ovens in Siemens iQ700 serie (combi-oven, (boven) en stoom-oven (onder)).

De oven zelf heeft veel functies die het koken erg gemakkelijk maakt. Je kunt kiezen uit verschillende combinaties van ovenstanden, hete-lucht, boven- onder verwarming, grill, magnetron etc. Mocht je niet zeker weten wat hoe en wat, dan heb je een handig ingebouwd kookboek (cookcontrol plus) met voor-gedefinieerde settings die het makkelijk maakt om de perfecte maaltijd te bereiden. De oven heeft veel ruimte vanbinnen. Er zijn 3 niveaus voor ovenroosters of platen en er wordt zelfs een suggestie gegeven voor de beste bereiding. Handig! De oven is snel voorverwarmd en is makkelijk schoon te maken.

Qua design is deze oven erg modern en doordacht. Stevig materiaalgebruik, soft-close deuren en een intuïtief touchscreen om snel te navigeren door de verschillende opties. Dit is zeker een upgrade t.o.v. het vergelijkbare model met drukknoppen naast het display.

Misschien goed om te weten; de combi-oven is erg stil in gebruik, maar kan soms wel wat extra lucht produceren als je dicht bij de oven staat of zit. Dit kan je eventueel aanpassen in het menu. Ook raad ik aan een losse glazen plaat aan te schaffen om de combi-oven schoon te houden.

Al met al een geweldige oven die we ten zeerste aanraden vanwege de vele opties, hoge kwaliteit en gebruiksgemak.

Brouwer 12-05-2021

Combi oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is echt een oven met een magnetron functie ideaal voor als je vaak de oven gebruikt en afentoe een magnetron nodig hebt.

Ferry R. 03-05-2021

Mooie combi oven en magnetron

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Het apparaat werkt prima. Eerste keer wennen want het vlees werd wel heel snel gaar! Mooie touch screen welke snel werkt en duidelijk is af te lezen ondanks dat het wat klein is. Oven/magnetron duur instellen is wat omslachtig met een draaiknop. De timer start met 20 minuten. Door sneller te draaien gaat het naar minuten, langzamer draaien gaat per 10 seconden of per seconde. Dit zou met een touch screen beter kunnen. De menukeuzes gaan namelijk ook samen ook met het touchscreen en is lekker snel te gebruiken. Magnetron functie werkt goed en de combinatie van hete lucht of verwarmde boven- en onderplaat of grillen met de magnetron werkt fijn snel! Mooi detail is dat de klok op analoog (rond klokje) kan worden gezet en dat je het zelfs na 22:00 uur uit kunt laten gaan. Het ovengedeelte is niet hoog maar wel diep en breed.

Pluspunten

• Mooi touchscreen met analoog klokje
  • combi oven met magnetron functie
  • Magnetron functie 600watt+
  • veel instelmogelijkheden en programma's

Minpunten

• Draaiknop voor instellen kookduur is omslachtig

Daphne Rijnders 29-04-2021

Mooie oven ervaar deze compact als groot!

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product is prachtig ook intuitief te bedienen. De display is helder en de draaiknop valt niet tegen na 25 jaar toetsen. Ik vind de ruimte goed en schoonmaken is simpel. Waarom dan geen vijf sterren? Ik mis de functionaltieit om meerdere Watt standen achter elkaar in te stellen waardoor ontdooien niet meer zo makkelijk is als met mijn vorige combi.

M. van Venrooij 05-03-2021

gewoon een top apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooi uiterlijk en makkelijk in programmeerbaar huishoudelijk apparatuur

Janneman 31-12-2020

Prima oven.

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat hij moet doen. Bediening is overzichtelijk. Mooie droogfunctie na gebruik van de magnetron.

combimagnetron 15-12-2020

combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ons oude combimagnetron van Siemens was 27 jaar oud.Dus weer een Siemens dit apparaar heeft veel nieuwe functies even wennen maar hij werkt perfect en de bediening is een voudig .Wij zijn tevreden over onze aanschaf

Arzu 19-11-2020

Fijne en mooie combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ziet er mooi uit, wij gebruiken voornamelijk de magnetron functie. Heel blij mee

Kamphuis 21-09-2020

Goede combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handige bediening met de menustructuur. De 4D-heteluchtfunctie verwarmt supersnel. Bovendien makkelijk schoon te maken. Het enige (kleine) nadeel is dat het apparaat vrij lang koelt/blaast na het gebruik van de magnetronfunctie.