De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM636GBS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Kampen 11-06-2022

Fijne oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne oven met heel veel mogelijkheden, dus er valt nog wel wat te ontdekken.
Ik vond de richels in de zijwand in de oude oven fijner dan de blinkende rekjes die in deze zitten.
In deze oven zit alleen een bakplaat en een rooster en geen glazen schaal, dat was even wennen.
De oven is heel eenvoudig met een vochtige doek schoon te maken. Het vuil laat heel gemakkelijk los.

Anoniem 04-10-2021

Geweldig werkzame eenvoudig te bedienen combi oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De combi oven blinkt uit door bedieningsgemak in combinatie met functionele mogelijkheden, daarnaast ziet deze er ook nog eens geweldig uit!

Sandra 21-09-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt erg goed. Gebruik voornamelijk de 4d ovenfunctie. Snelle voorverwarmen instelling werkt perfect.

Top oven 28-08-2021

Superfijne, makkelijk bedienbare, oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superfijne, makkelijk bedienbare, combi oven

Leenders 12-07-2021

Keukenprinses

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven is van alle gemakken voorzien. De oven maakt bijna geluidloos de lekkerste gerechten.

M Burg 08-06-2021

Mooie stille oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne oven, makkelijk te bedienen, stil, snel opgewarmd Mooi design. Goede handleiding. Makkelijk te instaleren.

Maarten 16-05-2021

Geweldige multifunctionele oven met modern design

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de oven nu een aantal maanden in gebruik en zijn zeer tevreden. Dit is een kwaliteitsoven die we ten zeerste aanraden vanwege de vele opties, hoge kwaliteit en gebruiksgemak. We hebben twee ovens in Siemens iQ700 serie (combi-oven, (boven) en stoom-oven (onder)).

De oven zelf heeft veel functies die het koken erg gemakkelijk maakt. Je kunt kiezen uit verschillende combinaties van ovenstanden, hete-lucht, boven- onder verwarming, grill, magnetron etc. Mocht je niet zeker weten wat hoe en wat, dan heb je een handig ingebouwd kookboek (cookcontrol plus) met voor-gedefinieerde settings die het makkelijk maakt om de perfecte maaltijd te bereiden. De oven heeft veel ruimte vanbinnen. Er zijn 3 niveaus voor ovenroosters of platen en er wordt zelfs een suggestie gegeven voor de beste bereiding. Handig! De oven is snel voorverwarmd en is makkelijk schoon te maken.

Qua design is deze oven erg modern en doordacht. Stevig materiaalgebruik, soft-close deuren en een intuïtief touchscreen om snel te navigeren door de verschillende opties. Dit is zeker een upgrade t.o.v. het vergelijkbare model met drukknoppen naast het display.

Misschien goed om te weten; de combi-oven is erg stil in gebruik, maar kan soms wel wat extra lucht produceren als je dicht bij de oven staat of zit. Dit kan je eventueel aanpassen in het menu. Ook raad ik aan een losse glazen plaat aan te schaffen om de combi-oven schoon te houden.

Al met al een geweldige oven die we ten zeerste aanraden vanwege de vele opties, hoge kwaliteit en gebruiksgemak.

Brouwer 12-05-2021

Combi oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is echt een oven met een magnetron functie ideaal voor als je vaak de oven gebruikt en afentoe een magnetron nodig hebt.

Ferry R. 03-05-2021

Mooie combi oven en magnetron

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Het apparaat werkt prima. Eerste keer wennen want het vlees werd wel heel snel gaar! Mooie touch screen welke snel werkt en duidelijk is af te lezen ondanks dat het wat klein is. Oven/magnetron duur instellen is wat omslachtig met een draaiknop. De timer start met 20 minuten. Door sneller te draaien gaat het naar minuten, langzamer draaien gaat per 10 seconden of per seconde. Dit zou met een touch screen beter kunnen. De menukeuzes gaan namelijk ook samen ook met het touchscreen en is lekker snel te gebruiken. Magnetron functie werkt goed en de combinatie van hete lucht of verwarmde boven- en onderplaat of grillen met de magnetron werkt fijn snel! Mooi detail is dat de klok op analoog (rond klokje) kan worden gezet en dat je het zelfs na 22:00 uur uit kunt laten gaan. Het ovengedeelte is niet hoog maar wel diep en breed.

Pluspunten

• Mooi touchscreen met analoog klokje
  • combi oven met magnetron functie
  • Magnetron functie 600watt+
  • veel instelmogelijkheden en programma's

Minpunten

• Draaiknop voor instellen kookduur is omslachtig

Daphne Rijnders 29-04-2021

Mooie oven ervaar deze compact als groot!

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product is prachtig ook intuitief te bedienen. De display is helder en de draaiknop valt niet tegen na 25 jaar toetsen. Ik vind de ruimte goed en schoonmaken is simpel. Waarom dan geen vijf sterren? Ik mis de functionaltieit om meerdere Watt standen achter elkaar in te stellen waardoor ontdooien niet meer zo makkelijk is als met mijn vorige combi.

M. van Venrooij 05-03-2021

gewoon een top apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooi uiterlijk en makkelijk in programmeerbaar huishoudelijk apparatuur

Janneman 31-12-2020

Prima oven.

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat hij moet doen. Bediening is overzichtelijk. Mooie droogfunctie na gebruik van de magnetron.

combimagnetron 15-12-2020

combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ons oude combimagnetron van Siemens was 27 jaar oud.Dus weer een Siemens dit apparaar heeft veel nieuwe functies even wennen maar hij werkt perfect en de bediening is een voudig .Wij zijn tevreden over onze aanschaf

Arzu 19-11-2020

Fijne en mooie combi magnetron

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ziet er mooi uit, wij gebruiken voornamelijk de magnetron functie. Heel blij mee

Kamphuis 21-09-2020

Goede combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handige bediening met de menustructuur. De 4D-heteluchtfunctie verwarmt supersnel. Bovendien makkelijk schoon te maken. Het enige (kleine) nadeel is dat het apparaat vrij lang koelt/blaast na het gebruik van de magnetronfunctie.

Fragro 10-09-2020

Uitstekende aankoop

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een aantal maanden terug twee Siemens apparaten (Oven met magnetron en koffiemachine) aangeschaft waar ik zeer tevreden over ben.

Bouk 09-09-2020

Eenvoudig en prettig apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime oven met heel eenvoudige bediening. Vooral de voorgeprogrammeerde menu's maken het gebruik erg fijn! De heel lage magnetronstand maakt het mogelijk boterhammen te ontdooien zonder kleffe boterhammen te hoeven eten

Anoniem 03-09-2020

Fraaie en functionele oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zeer tevreden over deze Siemens iQ700 oven. Fraai design en veel functies. Voldoet volledig aan de omschrijving en mijn verwachtingen. Kan ik iedereen aanraden!

Van Wijk 02-09-2020

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel erg tevreden over mijn combioven. Voldoet aan al mijn wensen.

Van Wijk 02-09-2020