De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HMG6764B1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

bRAM 15-04-2018

topper

Geschreven voor: Bosch HMG6764B1

Deze Multi functionele oven magneteron is makkelijk in gebruik. ondanks de vele functies is de bedieneenvoud zo simpel.
even wat opwarmen, geen probleem, zo gepiept. lekker ff beenhammetje braden, zo klaar!

Pluspunten

• ruim
  • zowel goede oven en goede magnetron functies

ikke 28-11-2017

mooie degelijke bakoven met magnetronfunctie

Geschreven voor: Bosch HMG6764B1

Bewust een groter oven aangeschaft, omdat we wel 3 pizza's tegelijk willen kunnen bakken!!

je kan de oven zelf instellen zoals je wilt.

de oven heeft een assist menu, nadeel is dat je niet ziet wanneer je gerecht dan klaar is.
en je niet precies weet wat hij gaat gebruiken.
nadeel is dat je het geluidje die hij geeft bij het aandoen je niet kan uitzetten.
en dat het gelijk is aan het volume van het alarm.

Pluspunten

• meerdere lagen tegelijk bakken
  • ruime oven
  • mooi design

Minpunten

• geluid bij aandoen./alarm geluid.
  • assist menu onduidelijk waar je aan toe bent

M Broer 19-11-2015
Geschreven voor: Bosch HMG6764B1

Dit is een hele fijne, slimme en zeker ook fraaie combi-oven! Binnenin heerlijk ruim en perfect bake/perfect roast is echt een uitkomst. Instellen werkt ongeveer als een smartphone, heel gebruiksvriendelijk. Een pronkstuk in onze keuken! I.v.m. onze zoon (3) is het een veilig idee dat de buitenzijde niet heet wordt tijdens gebruik.