Bosch CMG633BB1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG633BB1 op Kieskeurig.nl.

Peter en Anneke 30-05-2021

Top apparaat met twee functies!

Geschreven voor: Bosch CMG633BB1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij waren op zoek naar een magnetron die ingebouwd kon worden. Dit apparaat gebruiken we als oven en magnetron. Veelzijdig in te stellen en uitstekende oven resultaten. Handig om dit zowel als magnetron, wat prima gaat, maar ook als oven te gebruiken.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Cremer 17-03-2020

Ruim en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch CMG633BB1

De oven/magnetron is makkelijk in gebruik en is erg ruim. Het apparaat geeft de functie goed aan op het display. De draaischijf is ook makkelijk te gebruiken. Het apparaat heeft ook een goede luchtcirculatie. De ovenfunctie is erg goed. Wij zijn erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooie ruime oven

Minpunten

Pas18 25-11-2018

Modern times

Geschreven voor: Bosch CMG633BB1

Tsja, dit is onze 4e Bosch combi-oven. We waren al super Goumet fans maar met de komst van dit juweeltje heb je spijt dat je niet eerder de stap hebt genomen. Het vanzelfsprekende intuïtieve dashboard laat niets te wensen over. Het 4d hetelucht programma en het autopilot systeem maken dit tot een multifunctioneel staaltje techniek.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com