De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG633BS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

van Roosmalen 22-02-2022

nieuwe oven en magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima oven. Handig display, makkelijk in gebruik. Oven zeer snel op temperatuur, verbruikt veel minder stroom als oude oven.

Stef 16-02-2022

B-keus, A-kwaliteit!

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijne oven tegen een scherpe prijs en ondanks het B-keus predikaat zonder enig merkbaar mankement. Bovendien snel geleverd in de originele verpakking.
Het enige minpunt was de bedieningsring die in eerste instantie niet soepel liep maar dat was snel zelf op te lossen

Jolanda 07-02-2022

CMG633BS1

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven magnetron is super makkelijk te bedienen. De oven is snel op temperatuur. Alles staat duidelijk op de display. Dit apparaat is echt een aanwinst voor onze keuken.

r**3@c**o.nl 07-01-2022

Ruud, Arcen

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Fantastische combi oven. Zeer gebruiksvriendelijk menu. Zonder handleiding is deze ook al prima te bedienen. We hebben alle opties geprobeerd. Oven, magnetron en grill alles werkt naar behoren. Door een duidelijke piep weet je dat het bereiden klaar is. Na het bereiden blijft de blower nog een tijdje aan om de oven af te koelen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Degelijk gebouwd

Minpunten

• Is een kleine oven.
  • Voor grote gezinnen minder geschikt.

r**6@h**l.com 21-09-2021

Top combi oven

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Top product en lekker dat er programma's in staan voor producten.erg makkelijk in gebruik

Pluspunten

• Programma's
  • Lekker snel
  • Makkelijke bediening

CarolineH 12-07-2021

Meer oven dan magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven heeft diverse mogelijkheden. Ik kocht hem vanwege de combinatie: magnotron - oven. De ovenkwaliteiten zijn heel goed. Al mis ik een beetje de gewone onder-en-bovenwarmte. Maar daarvoor heb ik een tweede oven. Maar de magnetronfunctie vind ik niet prettig werken. Als ik 1 minuut wat melk opwarm voor in de koffie gaat er een ventilator draaien waardoor je echt een de wind staat. Ook wordt de binnenruimte van de oven dan warm. Na die ene minuut blijft de magnetron nog 2x zo lang nakoelen. Dat wil zeggen: de ventilator blijft lucht over je uit blazen. Het is een onprettige gewaarwording en helaas is er niets aan te doen. De logica om na 1 minuut melk warmen zo'n afkoelprogramma af te draaien, ontgaat me volledig.

Dirk 23-06-2021

handige keukenhulp

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima toestel - alleen de sluiting van de deur mocht wel voorzien zijn van een 'rem'/auto-close

Anoniem 23-03-2021

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker veel ruimte in de oven zodat er een lekkere grote lasagne schaal in past. En de afbak stokbroden niet meer door midden hoeven

Henk Room 23-03-2021

Henk Room 23-03-2021

Wiebe 16-02-2021

Bediening niet heel intuïtief

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi appartaat ware het niet dat de bediening niet makkelijk is. Menu's lastig te vinden, draaiknop onhandig in gebruik en onduidelijke symbolen. Helaas......

Paula 23-12-2020

Superfijne combi-oven

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne oven. De verlichte tiptoetsen, de ring om alles in te stellen... Echt een verademing t.o.v. mijn oude oven.

Anoniem 01-10-2020

Bedieningsring

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De bediening van de ring is zeer lastig. De techniek van het draaien krijgen we niet echt onder de knie. De ene keer gaat het soepel en de andere keer moet je veel draaien zonder dat er het apparaat reageert

Anoniem 01-10-2020

Bedieningsring

Inbouw magnetron 20-09-2020

nieuwe magnetron van Bosch

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat bevalt ons uitstekend: hij/zij doet wat er van het apparaat wordt verlangd. Het enige, dat soms wat lastig is om te bedienen is de ring rondom het klokje om de tijd aan te passen of een andere functie van het apparaat in te stellen

sjoerd 18-09-2020

Top bak resultaat

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De zelfregelende mixfunctie van magnetron en gril zorgt voor een top bak resultaat. Onze kippeboutjes zijn in no-time mals gaar en krokant van buiten. Verrasend lekker. De bediening met de ronde cirkelknop is wel even wennen in het begin.

Combi oven magnetron 15-09-2020

Heerlijk apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat. Was even wennen. We gebruiken hem dagelijks. We kunnen niet meer zonder

Isikima 30-08-2020

Top

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze ouwe bakkie van Bosch vervangen voor deze oven met magnetron functie en wat een goede keus is dat gebleken! Zeer gebruiksvriendelijk en opvallend veel binnenruimte. Zeer makkelijk te bedienen en wat erg handig is; de 4D hete lucht circulatie. Installatie; kind kan de was doen! De softclose deur is ook een uitkomst (zeker als je kinderen hebt!). Kortom, een mooi en functioneel apparaat. Zeker een aanrader.

Sjoerd 21-08-2020

heerlijk eindresultaat

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Uitgebreide functiemogelijkheden. En uiteraard gekozen voor Bosch vanwege betrouwbaarheid en degelijkheid, tevens fraai design.

Pluspunten

• uitgebreide functiemogelijkheden
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

Arnoud 24-04-2020

Mooi vormgegeven oven met prima bakresultaten

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Even wennen die draaiknop voor de instellingen, maar nu werkt het prima. Heel goed is de calibratie: de baktijden en temperatuurinstellingen komen heemaal overeen met hetgeen op verpakkingen of in recepten vermeld staat. Plezierig is de korte voorverwarmtijd. De oven heeft meer dan genoeg instellingen waarin ik me nog verder ga verdiepen om er het maximale uit te halen.