Bosch CMG633BS1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG633BS1 op Kieskeurig.nl.

Hans 16-11-2016

koude wind

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Een kopje melk warm maken. 20 seconden. Vervolgens 5 minuten nakoelen.
In onze situatie blaast dat ding 5 minuten koude wind over je hoofd. Afstand 2 meter tussen tafel en magnetron. Zeer hinderlijk.
Draaiknop is met iets natte vingers (tijdens het koken) moeilijk te draaien. Roland V-Combo VR-09 Live Performance KeyboardAarom geen schijf met ribbels?
Doe mij maar een simpele draaiknop met keuze uit magnetron, oven of gril.

Tewusi 25-01-2017

geweldige machine maar..

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Echt een stoer apparaat, maar de bedieningsring is veel te glad, hopelijk wordt dat nog verbeterd. De koelventilator is wel heel krachtig, met name bij het gebruik van de magnetron resulteert dit in een heleboel koude lucht, met name hinderlijk als je voor de machine aan het werk bent. Maar wellicht dat ik het van de zomer meer waardeer.

Mevrouw Henderson 03-09-2015

De bediening van het apparaat is weinig intuïtief. De handleiding is beslist noodzakelijk. Helaas lukt het ons niet om de tijd in te stellen.

els61 31-10-2015

Enorme vooruitgang

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Mijn vorige combimagnetron van Bosch was 20 jaar oud. Wat een verschil maakt mijn nieuwe combimagnetron. Het bedieningsgemak is fantastisch en ik heb erg veel mogelijkheden. Het bedieningspaneel zit nu boven i.p.v. rechts en dat geeft minder hoogte, maar veel meer breedte. En dat is gemakkelijk voor ovenschotels. Ik ben er heel erg blij mee!

Jenny Fix 01-10-2015

mooi en functioneel

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

De combioven is zeer ruim in vergelijking met andere inbouwovens. Groot gebruiksgemak, ruime keuzes, gemakkelijk schoon te houden.
Eén minpuntje: er zit een millimeter ruimte tussen het glas en het paneel, waar kruimels in kunnen vallen, die je er niet meer uit kan halen.

Hannie 31-08-2015
  • Product kwartaal in bezit

Tot nu toe bevalt de combioven uitstekend. Vriendelijk in het gebruik, makkelijk schoon te maken en een mooie vormgeving. In combinatie met de oven eronder een uitstekende koop.

Wiebe 16-02-2021

Bediening niet heel intuïtief

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi appartaat ware het niet dat de bediening niet makkelijk is. Menu's lastig te vinden, draaiknop onhandig in gebruik en onduidelijke symbolen. Helaas......

Paula 23-12-2020

Superfijne combi-oven

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne oven. De verlichte tiptoetsen, de ring om alles in te stellen... Echt een verademing t.o.v. mijn oude oven.

Anoniem 01-10-2020

Bedieningsring

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De bediening van de ring is zeer lastig. De techniek van het draaien krijgen we niet echt onder de knie. De ene keer gaat het soepel en de andere keer moet je veel draaien zonder dat er het apparaat reageert

Anoniem 01-10-2020

Bedieningsring

Inbouw magnetron 20-09-2020

nieuwe magnetron van Bosch

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat bevalt ons uitstekend: hij/zij doet wat er van het apparaat wordt verlangd. Het enige, dat soms wat lastig is om te bedienen is de ring rondom het klokje om de tijd aan te passen of een andere functie van het apparaat in te stellen

sjoerd 18-09-2020

Top bak resultaat

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De zelfregelende mixfunctie van magnetron en gril zorgt voor een top bak resultaat. Onze kippeboutjes zijn in no-time mals gaar en krokant van buiten. Verrasend lekker. De bediening met de ronde cirkelknop is wel even wennen in het begin.

Combi oven magnetron 15-09-2020

Heerlijk apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat. Was even wennen. We gebruiken hem dagelijks. We kunnen niet meer zonder

Isikima 30-08-2020

Top

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze ouwe bakkie van Bosch vervangen voor deze oven met magnetron functie en wat een goede keus is dat gebleken! Zeer gebruiksvriendelijk en opvallend veel binnenruimte. Zeer makkelijk te bedienen en wat erg handig is; de 4D hete lucht circulatie. Installatie; kind kan de was doen! De softclose deur is ook een uitkomst (zeker als je kinderen hebt!). Kortom, een mooi en functioneel apparaat. Zeker een aanrader.

Sjoerd 21-08-2020

heerlijk eindresultaat

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Uitgebreide functiemogelijkheden. En uiteraard gekozen voor Bosch vanwege betrouwbaarheid en degelijkheid, tevens fraai design.

Pluspunten

• uitgebreide functiemogelijkheden
  • Gemakkelijke bediening

Arnoud 24-04-2020

Mooi vormgegeven oven met prima bakresultaten

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Even wennen die draaiknop voor de instellingen, maar nu werkt het prima. Heel goed is de calibratie: de baktijden en temperatuurinstellingen komen heemaal overeen met hetgeen op verpakkingen of in recepten vermeld staat. Plezierig is de korte voorverwarmtijd. De oven heeft meer dan genoeg instellingen waarin ik me nog verder ga verdiepen om er het maximale uit te halen.

Ideale Combi Magnetron-Oven! 20-04-2020

Zeer fijn apparaat dat prima functioneert!

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

We hebben ondanks dat we al zeer tevreden een Bosch Combi-Magnetron oven hadden bij de nieuwe keuken gekozen voor een nieuwe. Dit mede om dan ook alles niet te hebben.
Opvallende eigenschappen: Eenvoudige werking, Doet wat je verwacht en ook nog eens goed schoon te maken. Aanrader!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik en schoon houden!
  • Verlichting separaat bedienbaar

Dhr van der Werf 09-04-2020

Combi oven /magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Het is een super makkelijk en mooie oven / magnetron. Enige waar je aan moet wennen is de vlakke draai schijf ipv een knop. Knop is makkelijker.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Snelle opwarmingen

Minpunten

• Vlakke bediening schijf ipv knop
  • Maakt herrie bij opwarmen dmv de ventilator

Anoniem 31-03-2020

Alleskunner

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk in te stellen en middels 2 schroeven los te draaien is het isolatieraam er af te pakken waardoor zoveel het isolatieraam als het ovenraam goed is schoon te maken

Alphons 30-03-2019

Duidelijke programmainstellingen

Geschreven voor: Bosch CMG633BS1

Een geweldig apparaat met veel programmainstellingen die aan te passen zijn qua gewicht, tijd en temperatuur. Geeft ook aan wanneer producten gekeerd moeten worden d.m.v. signaal. Combi hetelucht en magnetron ideaal.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Duidelijk keuzemenu d.m.v. wrijfring.
  • Makkelijk reinigen.