Bosch CMG633BS1 - Reviews

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Mevrouw Henderson 03-09-2015 Product paar dagen in bezit

De bediening van het apparaat is weinig intuïtief. De handleiding is beslist noodzakelijk. Helaas lukt het ons niet om de tijd in te stellen.

Tewusi 25-01-2017

geweldige machine maar..

Echt een stoer apparaat, maar de bedieningsring is veel te glad, hopelijk wordt dat nog verbeterd. De koelventilator is wel heel krachtig, met name bij het gebruik van de magnetron resulteert dit in een heleboel koude lucht, met name hinderlijk als je voor de machine aan het werk bent. Maar wellicht dat ik het van de zomer meer waardeer.

Hans 16-11-2016

koude wind

Een kopje melk warm maken. 20 seconden. Vervolgens 5 minuten nakoelen.
In onze situatie blaast dat ding 5 minuten koude wind over je hoofd. Afstand 2 meter tussen tafel en magnetron. Zeer hinderlijk.
Draaiknop is met iets natte vingers (tijdens het koken) moeilijk te draaien. Roland V-Combo VR-09 Live Performance KeyboardAarom geen schijf met ribbels?
Doe mij maar een simpele draaiknop met keuze uit magnetron, oven of gril.

Willy 05-11-2016

Zeer veelzijdige combimagnetron

Bediening moet eerst wennen. De combineerstand van magnetron met convectie zou meer mogelijkheden moeten hebben. B.v. 180 W magnetron combineren met convectie.

Willem van Ooijen 20-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bediening en vormgeving

Apparaat is eenvoudig in bediening en de vormgeving is perfect als je een combimagnatron en een oven wil combineren. Hierbij is de bediening gebaseerd op hetzelfde concept waardoor deze makkelijk is te combineren

Pluspunten

• Kwaliteit

Minpunten

• Snoer is kort

John Bernaert 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijke bediening, moderne vormgeving

Het apparaat ziet er strak uit en is een aanwinst in onze keuken. Uitstekend bedienings gemak door de draairing. Alles staat duidelijk op de touch display aangegeven.

Leni 05-08-2016 Product paar weken in bezit

Bosch combi oven CMG633BS.1

Deze gekocht omdat de prijs interessant was. Prachtig agewerkt apparaat. Tiptoetsen en een draaiing voor de bediening. Kleine en grote grill heeft, een ecofunctie heeft. AlLe fucties uitgeprobeerd echt een aanwinst in m'n keuken. Ben er heel blij mee. Hoop er lang gebruik van te kunnen maken!!

saskia 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

super fijn apparaat en makkelijk in gebruik je kan er alles mee. heel erg groot en snel op tempatuur!!!!

versteeg 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een super fijn apperaat

makkelijk te bedienen we willen zelf niet meer anders

super goed wij hebben alles van bosch

Leontine 04-11-2015

Gebruiksvriendelijk en van alle gemakken voorzien

Moet nog wel alles goed doorlezen, want weet nog niet alle mogelijkheden. Een kookworkshop zou handig zijn

els61 31-10-2015

Enorme vooruitgang

Mijn vorige combimagnetron van Bosch was 20 jaar oud. Wat een verschil maakt mijn nieuwe combimagnetron. Het bedieningsgemak is fantastisch en ik heb erg veel mogelijkheden. Het bedieningspaneel zit nu boven i.p.v. rechts en dat geeft minder hoogte, maar veel meer breedte. En dat is gemakkelijk voor ovenschotels. Ik ben er heel erg blij mee!

Jenny Fix 01-10-2015

mooi en functioneel

De combioven is zeer ruim in vergelijking met andere inbouwovens. Groot gebruiksgemak, ruime keuzes, gemakkelijk schoon te houden.
Eén minpuntje: er zit een millimeter ruimte tussen het glas en het paneel, waar kruimels in kunnen vallen, die je er niet meer uit kan halen.

Hannie 31-08-2015 Product kwartaal in bezit

Tot nu toe bevalt de combioven uitstekend. Vriendelijk in het gebruik, makkelijk schoon te maken en een mooie vormgeving. In combinatie met de oven eronder een uitstekende koop.