De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HMG636BS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ard V. 04-05-2022

Gewoon geweldig

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super eenvoudige bediening en de gerechten worden veel warmer dan met de oude. Oogt ook mooi!

RidderA 03-05-2022

Fijne grote oven

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven is lekker groot en het snel voorverwarmen werkt echt ideaal. Verder vind ik de oven zeer handig in gebruik en zitten er veel mogelijkheden op.
De draaischijf in het midden blijft nog steeds even wennen. Soms pakt de schijf het gewoon niet op. Ben erachter dat je de schijf eraf kan wippen en weer terugklikken. Dan gaat het weer even beter. Geen idee of dat dit de bedoeling is maar het werkt. Ondanks dit ongemak toch heel blij met deze oven.

Wijbrandts 09-04-2022

Eens een Bosch altijd een Bosch

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven kwam ter vervanging van een Bosch oven welke 20 jaar trouwe dienst had gegeven en door een stom ongelukje vernieuwd moest worden. Ook nu weer meer dan tevreden. We zijn intensieve kokers / bakkers hier in huis en een oven wordt dan ook dagelijks gebruikt. De oven heeft veel functiemogelijkheden die we nu allemaal aan het ontdekken zijn. Het systeem is in ieder geval zeer gebruiksvriendelijk.Nu maar hopen dat we weer de 20 jaar gaan aantikken met dit apparaat

Albert 25-01-2022

Top oven

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

Net verhuisd naar nieuw huis en de Bosch oven in het oude huis achter gelaten. Gelijk een nieuwe gekocht. Kunnen niet zonder deze Bosch oven.

Fam. Bouwmeester 22-09-2021

Combi-magnetron oven

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds de verbouwing van onze keuken afgelopen zomer, na ruim 20 jaar een kleine combi-magnetron oven (ook Bosch natuurlijk) nu gekozen voor de grote uitvoering, wat een luxe, er kan veel meer tegelijk in en bereid worden. De kookmogelijkheden zijn zeer uitgebreid, Pizza-stand, voorgeprogrammeerde kook- en bakstanden, eigenlijk iets te veel. Wel een kritiekpuntje, de oude combi-magnetron had een snelstartsysteem, alleen op een cijfer drukken en direct schakelde de hoogste magnetronstand in tot max. 9 minuten. Dat vergt hier iets meer handelingen, kwestie van wennen. Wat nog niet wil wennen is de onhandige draaischijf, die werkt gewoon slecht, we hebben er bij de keukenleverancier al melding van gemaakt, hopelijk kan dat worden verholpen. Bij stoomoven die hetzelfde is uitgevoerd gaat dat veel beter, we vertrouwen erop dat dat wordt opgelost, maar een gewone draaiknop was handiger geweest, hier gaat duidelijk uiterlijk boven functie en bedieningsgemak

Anoniem 23-08-2021

Mooie oven met veel functies

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie oven met een schitterend design. Keuze uit meer dan genoeg functies die je kunnen helpen om je eten te bereiden. De snel opwarm functie is ook zwer handig als je wilt dat de oven snel opgewarmd is.

Bij de magnetron functie moet je als je vanaf 650 watt wilt opwarmen de bakplaten eruit halen. Hiervoor krijg je ook een melding voordat deze gestart wordt.

Het is gewoon een mooi plaatje in de keuken!

Doun 02-08-2021

Perfect werkende combi magnetron!

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne magnetron dat ook als oven aan alle wensen voldoet! Niks op aan te merken.

Marion 15-06-2021

Fijne combi magnetron

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze combi magnetron is uiteraard weer geavanceerder dan onze vorige, maar alle functies zijn eenvoudig in te stellen en de resultaten zijn prima.

Anoniem 17-05-2021

Mooie aanwinst in de keuken

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie aanwinst in de keuken. Twee apparaten in een. Heb er al een heerlijke taart in gebakken en ook een snelle hap opgewarmt in de magnetron.

Chantal 28-03-2021

Het is een super fijne oven!

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een oven met heel veel functies, makkelijk in gebruik, ben er heel blij mee!

Henk 17-03-2021

Lekker ruim

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jaren een eigenlijk te kleine combi magnetron nu eindelijk zo'n lekkere grote oven! We stoppen niet met met bakken en braden

Lucas 15-03-2021

Oven-magetron combi

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de oven nu enkele weken in gebruik. De oven is gemakkelijk te bedienen en warmt snel op.

Anoniem 29-01-2021

fijne oven/magnetron

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fijne oven/magnetron, heb nog niet alles uitgeprobeerd maar bediening is erg gemakkelijk,en veel keuzes van gerechten..top apparaat

Campert 19-01-2021

Super Combi

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel mooi chic design! Zelfs voor ouderen begrijpbare bediening.

Bart 05-12-2020

Magnetron is veels te zwak.

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design Maar de magnetron is veels te zwak . Verders werkt alle prima Is het niet waard voor het geld.

EA Bogerd 04-11-2020

oven met magnetronfunctie

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] apparaat werkt perfect. het gebruik was even wennen

Oven vannBoach 17-08-2020

perfecte oven

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn heel blij met dit apparaat. Heel veel mogelijkheden. Tot nu toe zijn alle gerechten gelukt.

Jozsi 07-08-2020

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt naar behoren, intuitief en compleet

Peter 02-08-2020

overzichtelijk menu

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

De oven ziet er mooi uit en heeft een overzichtelijk menu, zelfs voor een man die niet vaak kookt!
Voor de rest lekker practisch.

Bogerd 21-07-2020

oven met magnetronfunctie

Geschreven voor: Bosch HMG636BS1

Het apparaat werkt voortreffelijk en maakt bijzonder weinig geluid.
Verder is het gebruiksgemak eenvoudig.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik