ETNA A2132HRVS - Reviews

Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Inhoud
32 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA A2132HRVS op Kieskeurig.nl.

Klamer 29-07-2020

Titel: Combi magnetron Etna A2132HRVS linksdraaiende deur

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Mooie RVS buitenkant, duidelijke bediening. Zeer eenvoudig in te bouwen in bestaande kast. Duidelijke display.

Minpunten: geen mogelijkheid voor brede ovenplaat plaatsen

Pluspunten

• zeer eenvoudig in te bouwen.
  • de aankoopprijs, het bedieningsgemak

Minpunten

• geen mogelijkheid voor brede ovenplaat plaatsen

Officiele reactie van Atag 30-07-2020

Beste Kalmer,

Wij vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de A2132HRVS Combi- magnetron van ETNA.
Bedankt voor de mooie beoordeling daar hechten wij veel waarden aan. Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.

Alice webcareteam ETNA

Albert 20-07-2020
Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Ziet er mooi uit met links draaiende deur,simpel te plaatsen. Bediening van de combi magnetron niet moeilijk snel en makkelijk te leren. Kortom mooi apparaat voor redelijke prijs verhouding.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • links draaiende deur

Officiele reactie van Atag 21-07-2020

Beste Albert,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze combi-magnetron op alle punten zo goed bevalt.
Veel kook en bak-plezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA

Tine 05-03-2020

handige ideale combimagnetron

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Op vakantie kennis gemaakt met deze oven. Eens thuisgekomen direct de oven besteld. Hij is ideaal wat bretreft grootte van inhoud voor een gezin van 4 personen. Broodjes afbakken in een mum van tijd. Ovenschotels veel sneller klaar dan de traditionele oven omdat er een speciale combi functie opzit waardoor er verschillende functie (vb. hetelucht+magnetron of hetelucht en grill) gecombineerd kunnen worden.
De oven is zeer gemakkelijk in de keukenkast in te bouwen. Geen gedoe met speciale aansluitingen.
Deze oven is een echte aanrader!!!

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • goede inhoud
  • hoge potten en schalen kunnen erin

Officiele reactie van Atag 06-03-2020

Beste Tine,

Wat leuk om te lezen dat je na zo’n positieve ervaring bij een kennis je meteen de combi-magnetron hebt besteld. Bedankt voor deze mooie review en reviewscore; een 10 daar zijn wij erg blij mee.
Heel veel kook- en bakplezier!

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Tonnie 19-01-2019

Goed en mooi design

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Het ziet er mooi uit. Ik heb dit product gekozen omdat het niet duur was. Het is gemakkelijk in gebruik. Tijdens gebruik kun je mooi door het venster alles zien.

Pluspunten

• snel voorverwarmd
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• geen bakplaat erbij

Officiele reactie van Atag 21-01-2019

Bedankt Tonnie voor het plaatsen van deze review. Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier van deze aankoop. Met vriendelijke groet, Webcareteam ETNA