ETNA A2132HRVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA A2132HRVS op Kieskeurig.nl.

Rachel 14-07-2021

Lage kwaliteit

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Het voorglas komt los en er zit een opening aan de bovenzijde. Dus elke keer als ik de magnatron wil openen, moet ik er met mijn knie op duwen zodat het glas aan de deur blijft kleven en ik hem kan openen. Slechte kwaliteit.

Pluspunten

• Magnetron en oven
  • Klein en handig

Minpunten

• Verwarmt de lades eromheen
  • Glazen voorkant komt eraf

Officiele reactie van Atag 15-07-2021

Beste Rachel,
Vervelend om te lezen dat naast het enthousiasme over het handige en kleine formaat, u niet tevreden bent over de kwaliteit van deze combi magnetron. Graag ontvangen wij uw volledige adres- en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com, dan kijken we graag met u mee.
Chantal Webcareteam ETNA

Ellen 19-05-2021

Heb hem nu even in gebruik.
Gekozen voor een deur in plaats van klep naar beneden, veel veiliger.
Oven warmte snel op een de magnetron doet het ook erg goed.
Wat enorm tegen valt is de grill functie.
Een knapperig korstje op de kip doet hij niet, ook niet in de combi stand oven met grill.
En het klokje geeft een hoge constante aan uit toon.
Kan er niet aan wennen.
Helaas ik ga hem terug brengen.

Pluspunten

• Magnetron doet het goed
  • Oven is in 3 minuten opgewarmd en doet het goed

Minpunten

• Grill functie doet het niet zoals verwacht

Officiele reactie van Atag 20-05-2021

Beste Ellen,

Allereerst bedankt voor je beoordeling want feedback is voor ons altijd welkom. Wij vinden het spijtig dat je niet tevreden bent over deze combi magnetron. Wellicht is er een technisch probleem met de grillfunctie en klok en kunnen we dit door onze monteur laten beoordelen. Mocht dit wenselijk zijn ontvangen wij graag je gegevens via webcare@atagbenelux.com of je mag bellen naar 088-8821803 op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 16.30 uur.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

EllenvanR 20-05-2021

Net contact gehad met ETNA en er komt een monteur naar de combi magnetron kijken.

Erg blij met deze oplossing.
Vriendelijke groet, Ellen.

Pascal 29-01-2021

Makkelijk in gebruik, kindvriendelijk.

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Van de week de Etna combimagnetron binnen gekregen. Deze snel kunnen instaleren door de duidelijke handleiding. Nu na enkele dagen het gebruik te mogen ervaren ben ik erg blij met de werking van de magnetron. Simpel in gebruik en je hoeft niet te zoeken in hele menus om bij de gewenste instelling te komen.

Tevens zit onze magnetron op een hoogte dat onze jonge kinderen er bij kunnen. In dat geval is het kinderslot een hele mooie uitkomst. Ook de drukknop voor de deur is een stuk handiger dan de handgreep die de meeste magnetrons hebben.

Pluspunten

• Kinderslot
  • Handig in gebruik
  • Makkelijk te instaleren

Minpunten

• Inhoud had groter gekunt.

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

Beste Pascal,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Fijn dat zowel het kinderslot als de drukknop zo goed past in jullie huishouden.

We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

hans veenendaal 20-12-2020

makkelijke bediening

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

ziet er mooi uit en heeft voorgeprogrammeerde kookprogramma's, makkelijk in gebruik en was snel te leveren

Officiele reactie van Atag 21-12-2020

Beste heer Veenendaal,
Bedankt dat u de tijd hebt genomen deze review te schrijven en goed om te lezen dat u zo tevreden bent over deze combimagnetron. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal webcareteam ETNA

Wim 23-11-2020

eenvoudig te bedienen en goede prestaties

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Dit product gekocht voor mijn ouders. Belangrijk voor hen is het dat deze Magnetron makkelijk te bedienen is. Daarbij levert dit apparaat prima prestaties, oven is snel warm en opwarmen via de magnetronfunctie gaat ook snel. Alles bij elkaar een prima prijs/kwaliteit verhouding Deze Magnetron heeft een deur i.p.v een klep, door de hogere plaatsing in de keuken is dit gemakkelijker. Voor duurzaamheid een voldoende omdat deze Magnetron nog maar een paar dagen gebruikt wordt, tekort om dat goed te kunnen beoordelen.

Pluspunten

• oven snel warm
  • gemakkelijke bediening
  • niet duur
  • draaideur

Minpunten

• geen combinatiefunctie gril/oven

Officiele reactie van Atag 24-11-2020

Beste Wim,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Met deze (rapport) cijfers zijn wij erg blij.

Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Wensen je veel plezier van deze combi-magnetron.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Hendrik 19-10-2020
  • Product gekregen

Te onpraktisch voor ovengebruik

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Deze combimagnetron zit bij ons huurhuis inbegrepen. Als je een echte kookliefhebber bent, is deze combi zeer onpraktisch. Een gebrek aan bakplaat (en de mogelijkheid daartoe, want draait rond), de hitte die hij uitstraalt naar buiten (tot in de kast erboven, en de koelkast eronder). Tip: investeer in een oven met magnetronfunctie i.p.v. een combimagnetron. Ga ook voor een model met meer ruimte + waarbij geen platen ronddraaien.

Pluspunten

• Goed als magnetron te gebruiken.

Minpunten

• Ronddraaiende plaat (grote ovenschaal past niet)
  • Straalt hitte uit
  • Valt na opwarmen snel uit
  • Te klein
  • Maakt veel geluid

Officiele reactie van Atag 20-10-2020

Beste Hendrik,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vervelend om te lezen dat je ervaring met de A2132HRVS zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Met vriendelijke groet, Femke

Els 06-10-2020

Mooi formaat, nette prijs

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Ik heb gezocht naar een goede betaalbare oven/magnetron en ben op deze uitgekomen.
ik heb hem pas enkele dagen maar tot nu toe werkt deze perfect!

Pluspunten

• Mooi vormgegeven
  • Goede prijs

Minpunten

• formaat binnenzijde tov buitenmaat

Officiele reactie van Atag 08-10-2020

Beste Els,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te lezen dat deze perfect werkt. Veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi

wj.dat-oosterom 05-09-2020

ziet er prima uit.Super makkelijk te bedienen

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

We hebben deze gekozen omdat door mijn reuma een met een klep niet fijn is. Deze met een deur is fijn in gebruik. makkelijk in te stellen we zijn er heel erg blij mee.

Officiele reactie van Atag 07-09-2020

Beste wj.dat-oosterom,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze combi-magnetron met deur in uw situatie zo naar wens is. We hopen dan ook dat het u veel bak-kookplezier zal opleveren.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Klamer 29-07-2020

Titel: Combi magnetron Etna A2132HRVS linksdraaiende deur

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Mooie RVS buitenkant, duidelijke bediening. Zeer eenvoudig in te bouwen in bestaande kast. Duidelijke display.

Minpunten: geen mogelijkheid voor brede ovenplaat plaatsen

Pluspunten

• zeer eenvoudig in te bouwen.
  • de aankoopprijs, het bedieningsgemak

Minpunten

• geen mogelijkheid voor brede ovenplaat plaatsen

Officiele reactie van Atag 30-07-2020

Beste Kalmer,

Wij vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de A2132HRVS Combi- magnetron van ETNA.
Bedankt voor de mooie beoordeling daar hechten wij veel waarden aan. Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.

Alice webcareteam ETNA

Albert 20-07-2020
Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Ziet er mooi uit met links draaiende deur,simpel te plaatsen. Bediening van de combi magnetron niet moeilijk snel en makkelijk te leren. Kortom mooi apparaat voor redelijke prijs verhouding.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • links draaiende deur

Officiele reactie van Atag 21-07-2020

Beste Albert,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze combi-magnetron op alle punten zo goed bevalt.
Veel kook en bak-plezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

Tine 05-03-2020

handige ideale combimagnetron

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Op vakantie kennis gemaakt met deze oven. Eens thuisgekomen direct de oven besteld. Hij is ideaal wat bretreft grootte van inhoud voor een gezin van 4 personen. Broodjes afbakken in een mum van tijd. Ovenschotels veel sneller klaar dan de traditionele oven omdat er een speciale combi functie opzit waardoor er verschillende functie (vb. hetelucht+magnetron of hetelucht en grill) gecombineerd kunnen worden.
De oven is zeer gemakkelijk in de keukenkast in te bouwen. Geen gedoe met speciale aansluitingen.
Deze oven is een echte aanrader!!!

Pluspunten

• gemakkelijke bediening
  • goede inhoud
  • hoge potten en schalen kunnen erin

Officiele reactie van Atag 06-03-2020

Beste Tine,

Wat leuk om te lezen dat je na zo’n positieve ervaring bij een kennis je meteen de combi-magnetron hebt besteld. Bedankt voor deze mooie review en reviewscore; een 10 daar zijn wij erg blij mee.
Heel veel kook- en bakplezier!

Met vriendelijke groet, Femke

Tonnie 19-01-2019

Goed en mooi design

Geschreven voor: ETNA A2132HRVS

Het ziet er mooi uit. Ik heb dit product gekozen omdat het niet duur was. Het is gemakkelijk in gebruik. Tijdens gebruik kun je mooi door het venster alles zien.

Pluspunten

• snel voorverwarmd
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• geen bakplaat erbij

Officiele reactie van Atag 21-01-2019

Bedankt Tonnie voor het plaatsen van deze review. Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier van deze aankoop. Met vriendelijke groet, Webcareteam ETNA