Inventum IMC6044GK - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IMC6044GK op Kieskeurig.nl.

h**0@g**l.com 06-08-2021

Aanrader

Geschreven voor: Inventum IMC6044GK

Dit is een super mooi product van Inventum. Exclusieve uitstraling en prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Had al een keramische kookplaat van Inventum en omdat wij daar alleen maar positieve dingen over kunnen zeggen is de keuze voor de andere apparaten niet zo moeilijk. Wij gaan langzaam alle apparaten vervangen door Inventum. Top !!!!!!!!!

• Prijs kwaliteit
  • Voelt degelijk aan
  • 5 jaar garantie

Anne 17-02-2021

Functionele en strak designed combi magnetron oven

Geschreven voor: Inventum IMC6044GK

Uitstekende prijs/prestatie. Veel mogelijkheden, eenvoudig te bedienen, ruime binnenruimte, prachtig design.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • bediening
  • binnenruimte
  • verlichting bedieningspaneel

Minpunten

• bij functie hete lucht had wat stiller gemogen.

Euderion 14-10-2020

Doet wat het moet doen, bediening is knudde.

Geschreven voor: Inventum IMC6044GK

Technisch werkt de combi-oven prima, maar de bediening is knudde. De programmaknoppen zijn zwart op zwart en dus niet te zien. De aluminiumkleurige draaiknoppen zijn wel te zien. Laat die nou verlichting hebben die zo fel is dat je daar de keuken mee kan verlichten. Die verstralers kan je wel uitzetten, maar dan doet de klok het ook niet meer. Wie verzint zoiets?

Pluspunten

• Doet wat het moet doen

Minpunten

• Bediening
  • Ergonomie