De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 204 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM350ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s**0@o**k.com 29-01-2023

Goede bakresultaten

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

2 weken in gebruik nu. Buiten dat het wennen is met de instellingen zeer tevreden over het bakresultaat.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Veel accessoires

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 30-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de combimagnetron.

b**e@g**l.com 08-01-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Enige dagen in bezit, gebruiks aanwijzing is niet erg duidelijk ook al schrijven velen van wel.Grootste minpunt vind ik dat de tiptoetsen bijna niet zichtbaar zijn, bij iedereen anders wel blijkbaar. De oven warmt snel op met voor verwarmen. Magnetron doet er iets langer over dan wat ik gewent ben. verder zeer tevreden ziet er mooi uit.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Lekker groot

Minpunten

• Tiptoetsen niet zichtbaar
  • Gebruiksaanwijzing

Officiele reactie van Atag 09-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw aankoop. dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier met de combimagnetron.

Rita/Herman 03-01-2023

Gewoon goed.

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

We zijn inmiddels zeer tevreden over onze nieuwe combi-oven.
De gebruiksaanwijzing is echter zoals zo vaak: 'algebra'. Waarom niet voor een aantal doorsnee gerechten stap voor stap instellingen weergeven, zodat je kan leren met een nieuw product om te gaan. Voorkomt ergernis.

Officiele reactie van Atag 04-01-2023

Beste Rita en Herman,

Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de CM350ZT. Wij begrijpen goed dat een nieuw toestel wennen is vandaar dat ons streven juist is om de handleiding zo gebruiksvriendelijk te maken. Wij zullen jullie feedback dan ook zeker meenemen.

Wij wensen jullie veel kook- en bakplezier toe.

Penna 23-12-2022

Mooi apparaat

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Mooi apparaat, strak design. Grote ruimte binnen (50 L.) Gebruiksaanwijzing mag duidelijker.

Pluspunten

• Veel ruimte binnen.
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Draaiknoppen draaien erg licht, erg wennen.

Officiele reactie van Atag 27-12-2022

Beste Penna,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en ovenruimte. De feedback betreft de gebruiksaanwijzing nemen wij mee in de verdere product ontwikkeling. Bedankt voor de mooie review.

Wij wensen jou veel kook- en bakplezier toe.

liesbeth 18-12-2022

bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

werkt prima, ben super tevreden. handig in gebruik. super veel inhoud , plaats genoeg om grootte mailtijden op te warmen via magnetron, echt handig

Officiele reactie van Atag 19-12-2022

Beste Liesbeth,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de inhoud en werking van de combimagnetron.

m**g@g**l.com 16-12-2022

Oven instelling

Goed apparaat
Maar kan niet bv oven functie op 80 gr zetten!
Wel 50 dan komt 100
Weet iemand hoe dat wel kan?
Is wel jammer voor bv sudderen van groot vlees.

Pluspunten

• Snel opwarmen
  • Fijne grootte

Minpunten

• Oven temperatuur niet juist in te stellen
  • Bakblik snel krom getrokken

b**y@z**o.nl 13-12-2022

Aanrader

Een handige Oven-magnetron
Gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 14-12-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie review en reviewscore. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de gebruiksvriendelijkheid van de CM350ZT.

Ashwien 13-12-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

prijs-kwaliteitverhouding uitstekend combimagnetron. Makkelijk te bedienen en installatie.

Officiele reactie van Atag 14-12-2022

Beste Ashwien,

Leuk om te lezen dat de combimagnetron zo goed bevalt. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen een tevreden klant. Bedankt voor de mooie review.

Alfred 10-12-2022

De oven bevalt nog steeds zeer goed

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Dit is mijn 2e review en mijn ervaring met de Combi magnetronoven ETNA CM350ZT. Gekocht op 31-12-2021 en laten inbouwen. Nu een jaar in gebruik ben ik nog steeds zeer tevreden met deze combimagnetron.

Een prima Prijs/kwaliteit verhouding. Naast de magnetron functie is het een volwaardige oven die niet alleen hetelucht en grill heeft, maar ook boven -en onderwarmte.
De oven doet precies wat het moet doen. Met een ruime inhoud van 50 liter en de mogelijkheid om het rooster en de emaille bakplaat samen te gebruiken, kan ik op twee niveaus tegelijk bakken en gaat het op drukke feestdagen alles gemakkelijk in de oven. De bediening is eenvoudig, je drukt welk programma je wilt en draait deze om te wijzigen. Er zijn genoeg instelbare programma’s, zelf gebruik ik ze niet allemaal.

Een mooi strak design in de keuken en door het glas is het front gemakkelijk schoon te maken en te houden, maar ook de binnenzijde dankzij de easy clean emaille.

Toch zijn er wat opmerkingen die bij gebruik wel went, maar bij een volgende upgrade in productie zeker de aandacht moet hebben.

Bij weinig licht zijn de tiptoetsen dan niet leesbaar, dus ook de aan -en uitknop.
Voorzichtigheid geboden met de fragiele bakplaat. Bij het uitnemen ging er per ongeluk een stukje emaille eraf en was voor de magnetron niet meer te gebruiken. Probleem werd door de service afdeling vriendelijk en adequaat opgelost door een nieuwe op te sturen.
In het begin veel problemen met het uithalen van het rooster gehad en is nog steeds blijft het onhandig. Het rooster moet je na een derde iets omhoog tillen om het eruit te halen.
en vallen de opbakbroodjes er aan de achterkant af.

TIP: ik heb de glazenplaat onderaan in de oven gezet, dit om te voorkomen dat de bodem van de oven verontreinigd wordt wanneer er iets overkookt. De galzenplaat is daarna gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten Minpunten
Mooi strak design Tiptoetsen moeilijk leesbaar
Eenvoudige bediening Fragiele geëmailleerde bakplaat
Erg stil Het rooster
Ruimte in de oven Uitstekend lipjes tbv deursluiting
Klok duidelijk afleesbaar
Complete combi oven
prima prijs/kwaliteit verhouding
Buiten –en binnenzijde
gemakkelijk schoon te maken

Pluspunten

• Prima prijs/kwaliteit verhouding,
  • Mooi strak design
  • Eenvoudige bediening
  • Klok duidelijk afleesbaar

Minpunten

• Tiptoetsen moeilijk leesbaar
  • Geleiderails niet gebruiksvriendelijk
  • Fragiele geëmailleerde bakplaat
  • Uitstekend lipjes tbv deursluiting

Officiele reactie van Atag 12-12-2022

Beste Alfred,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je na een jaar gebruik te hebben gemaakt van deze mooie combimagnetron, je nog steeds tevreden bent met de werking en mogelijkheden.
We wensen je nog vele jaren veel bakplezier toe.

Janna 10-12-2022

Goeie keuze

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Na 18 jaar een atag combimagnetron gehad te hebben, ben ik over gegaan naar een Etna combimagnetron, ben hier super blij mee deze is heel ruim van binnen, eerder had ik een draai plateau, en was kleiner kwa ruimte. Heb meteen een grote ovenschaal gekocht. Ik kan deze Etna combimagnetron echt aan bevelen.

Officiele reactie van Atag 12-12-2022

Beste Jenna,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de ruimte en werking van de combimagnetron. We wensen je veel bakplezier toe.

d**n@h**e.nl 08-12-2022

Prachtige oven/ magnetron. Wij hebben deze oven/ magnetron nu een paar maanden. Werkt goed maar de bediening van deze oven is voor ons te moeilijk.
We doen er nu dus eigenlijk veel te weinig mee.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Bakt goed

Minpunten

• Bediening

Officiele reactie van Atag 09-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review en de mooie score.
Mocht je vragen hebben over het gebruik van de oven/magnetron dan mag je deze altijd stellen! We willen je dan vragen om een e-mail te sturen naar webcare@atagbenelux.com. Zou je hierin je vraag, contact gegevens en een kopie van deze review willen vermelden? We helpen je dan graag verder.

Suzan

m**r@h**l.com 06-12-2022

ETNA CM350ZT Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Heb deze combi al een tijdje in gebruik. Kan er inmiddels prima mee overweg en ben zeer tevreden.
Oven bruint gelijkmatig en magnetron lekker groot. Was goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ben blij met het meeste. Maar niet alles vind ik goed. Sommige eigen schuld andere te wijten aan model.
Eigen schuld:
- inbouwmaat verkeerd opgemeten. Heb nu 1,5 cm ruimte boven de oven.
- gemorst eten en kaas op de bodem in laten branden. Was niet meer schoon te krijgen. Ook niet met weken. Ben toen met plastic schuursponsje aan de slag gegaan. Zóóóó'n spijt van! Halve bodem beschadigd. Helaas niets meer aan te doen. (Toch?)
Tip: gebruik voor de bodem ovenbeschermfolie met Teflon anti-aanbaklaag. Gewoon bij de supermarkt te koop.
Nadeel van het model: Ik heb nog steeds problemen met het rooster.
Die moet je iets naar boven tillen om hem eruit te halen (Omhoog staand einde).
Heel onhandig. Vallen de broodjes of andere baksels er aan de achterkant af.
Had liever een rechte gehad zonder opstaand randje.

Pluspunten

• ruim
  • goed verlicht
  • mooie gelijkmatige bruining
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• het opstaand randje van het rooster

Officiele reactie van Atag 07-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review.
Leuk om te lezen dat jij tevreden bent en al goed overweg kan met het toestel.
Wat jammer dat er wat vuil gemorst is, deze schade is inderdaad helaas niet meer te herstellen.

Wij wensen jou heel veel bakplezier!

w**8@g**l.com 06-12-2022

Een absolute aanrander, de ETNA CM350ZT combi magnetron/oven

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Heb voor de ETNA CM350ZT gekozen omdat deze goed uit de test en verschillende reviews kwam. Daarnaast was ook het design, uiterlijk en gebruiksgemak voor ons een belangrijk punt. We hebben er 2 besteld omdat onze 2 huidige combi magnetron/ovens na 12 jaar echt op waren. Op vrijdagavond bij Coolblue besteld de volgende dag afgeleverd en na eenvoudige installatie direct in gebruik genomen. Top apparaat en zeker een aanrader!

• Eenvoudig te bedienen
  • Eenvoudig zelf te installeren
  • % jaar garantie na registratie bij ETNA

Officiele reactie van Atag 07-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Wat fijn om te lezen dat de combimagnetrons jullie zo goed bevallen.
Het mooie design en het gebruiksgemak bevallen jullie gelukkig goed.
Ook de 5 jaar verlengde garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

Wij wensen jullie heel veel kook- en bakplezier!

Michael en Barbars 28-11-2022

Goede combimagnetron met paar kleine minpuntjes

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Fijne combimagnetron. Makkelijk in gebruik.

Plussen en minnen van de magnetron:
+ makkelijk in gebruik
+ warmt goed op
+ veel instellingen mogelijk
- toetsen zijn niet verlicht. Daardoor in avond niet te bedienen zonder licht.
- door constructie van rekken aan de zijkant is grill plaat lastig uit de magnetron te halen. Het is al gebeurd dat de hele ophanging los liet (welke wel makkelijk terug te plaatsen is)

Pluspunten

• Veel programma's
  • Verschillende magnetron instellingen
  • Op verschillende hoogtes grill plaat te plaatsen

Minpunten

• Geen verlichting op de toetsen
  • Constructie van de gril plaat is fragiel

Officiele reactie van Atag 29-11-2022

Beste Michael en Barbars,

Bedankt voor de uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de verschillende programma's, gebruiksvriendelijkheid en het bakresultaat. De overige punten zullen wij meenemen in de verdere ontwikkeling.

g**1@g**l.com 25-11-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Mooi en prima werkend! Pas in bezit en nog niet geheel beoordeelbaar. Begin is hoopvol.

Pluspunten

• Uitvoering

Minpunten

• Display niet geheel verlicht

Officiele reactie van Atag 28-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat in deze korte tijd je al zo tevreden bent.
We hopen natuurlijk dat je vele jaren kook- en bakplezier plezier hebt met de Combi Magnetron!

Kim

b**t@h**e.nl 24-11-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

ik heb hem nog maar net .moet alles nog uit proberen , maar ben er al heel blij mee
Officiele reactie van Atag 25-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA!
Nu komt het grote ontdekken, lekker alle functies uittesten!

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

j**t@o**k.com 20-11-2022
  • Product gekregen

Verrast met een heuse ETNA op ons 40 jarig huwelijksfeest!

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Met ons 40 jarig huwelijks jubileum zijn we aangenaam verrast geworden door onze kinderen en schoonkinderen met deze schitterende Etna combimagnetron.

Hiervoor hadden we een kleiner model Pelgrim magnetron (overgenomen van de vorige eigenaar en dus niet onze keus) echter die haalt het niet bij dit meesterwerkje van Etna.

Alles klopt zoals de omschrijvingen ook weergeven, het bereide voedsel komt er heerlijk en goed heet uit.

Etna is voor ons al zo bekend. Ik heb de ovens toen ik kind was (ik ben nu 63) al bij mijn ouders en mijn grootouders zien staan, pure degelijkheid en ook nog eens zeer fraai afgewerkt.

Wij zijn de koning te rijk, Etna is het voor ons, gewoon een top product!
p.s eigenlijk voor mij altijd al geweest.

de heer Jos Ernst uit Zoetermeer

Pluspunten

• Bereidingswijze worden goed omschreven.
  • Fijn dat je voor alle bereidingen tools hebt.
  • Geruisloos en een signaal als iets klaar is.
  • Mooie visuele uitstraling in de keuken.

Minpunten

• Niet echt wij zijn hier zeer tevreden over.

Officiele reactie van Atag 21-11-2022

Beste heer Ernst,

Allereerst natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!

Wat leuk om te lezen dat u al zoveel jaren bekend bent met de betrouwbaarheid van ETNA.
Dit cadeau was een schot in de roos!

Een heerlijk diner met de kinderen of koekjes bakken met de kleinkinderen,
wij wensen u allen heel veel plezier van de combimagnetron!

Caspar 15-11-2022

Prima apparaat tegen concurrerende prijs!

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Het oog wil ook wat, en dan voldoet deze Etna prima. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde. Er zijn natuurlijk een paar dingetjes waar je wel aan moet wennen en/of makkelijk door de fabriek verbeterd zouden kunnen worden. De bevestiging van de geleide rekjes voor de bakplaat en het rooster, bijvoorbeeld, zou wel iets solider kunnen. Als je even niet oplet trek je ze met bakplaat en al eruit.
De touchtoetsen zijn, i.t.t. het heldere display, in het donker niet te zien. En in de gebruiksaanwijzing is nergens iets te vinden over wanneer de ingestelde oventemperatuur is bereikt. Een aantal oplichtende streepjes op het display geven het aan, maar daar kom je pas achter als de eerste pizza mislukt is. In de gebruiksaanwijzing wordt je wel nadrukkelijk aanbevolen om geen metalen kookgerei te gebruiken bij magnetrongebruik. Dat geldt natuurlijk voor iedere magnetron, maar het zou handig zijn om ergens te kunnen lezen of de meegeleverde geëmailleerde bakplaat eruit moet bij magnetrongebruik. Bij mijn vorige magnetron, een Siemens, hoefde dat bijvoorbeeld niet.
Alles bijeen ben ik echter zeer tevreden met dit Etna apparaat. Het doet wat het doen moet en zeker gezien de prijs geen slechte aankoop.

Pluspunten

• Fraai uiterlijk
  • Werkt zoals het moet
  • Concurrerende prijs

Minpunten

• zie review

Officiele reactie van Atag 16-11-2022

Beste Casper,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie uitgebreide review te schrijven. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en de prijs- kwaliteitsverhouding. De overige feedback zullen wij meenemen in de verdere productontwikkeling.

h**1@t**2.nl 12-11-2022

Heerlijk apparaat

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Gelukkig paste hat apparaat precies in mijn bestaande ruimte van de bestaande combioven.
Bewust gekozen voor een combi zonder een draaiplateau, zodat ik grotere schalen erin kan doen. Had toch geregeld een probleem door het vastlopen van schalen door de draaischijf.
Eenmaal gewend aan het feit dat je redelijk snel de instelling moet doen, vind ik het een erg prettige bediening.
De verlichting had van mij nog wat beter kunnen zijn. Toch nog wat lastig om precies te zien hoever het bakproces is. Maar dat is een euvel van bijna alle combi's.
Het op temperatuur komen van de oven gaat heerlijk snel.
In vergelijking met mijn vorige combi, doet het magnetrongedeelte veel egaler zijn werk. Heel prettig.
Wat ik niet had en daardoor erg waardeer zijn de diverse hoogtes om je producten te plaatsen.
Al met al ben ik zeer tevreden met mijn nieuwe combi!!

Pluspunten

• diverse hoogtes te gebruiken
  • bediening

Minpunten

• verlichting had nog sterker gekund

Officiele reactie van Atag 14-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de werking en ruimte van de combimangetron.

J.M 11-11-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Ruime combi magnetron voor een goede prijs .
Mooi uiterlijk en grote inhoud en makkelijk zelf te monteren.
Min puntje dat het display niet verlicht is

Pluspunten

• Ruime combi magnetron voor een goede prijs
  • Grote inhoud en makkelijk zelf te monteren.

Minpunten

• Min puntje dat het display niet verlicht is

Officiele reactie van Atag 14-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de ruime indeling van de combimagnetron.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.