ETNA CM350ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 52 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM350ZT op Kieskeurig.nl.

Marc 25-11-2020

Goede oven

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Voor de ETNA CM350ZT gekozen na veel verschillende combi magnetrons te hebben bekeken. Voor ons is het ovengedeelte belangrijker dan de magnetron, waardoor de keuze aanzienlijk werd beperkt. Dit is een volwaardige oven, niet alleen hetelucht en grill maar ook boven- en onderwarmte. Magnetrongedeelte werkt overigens ook prima, en zonder draaiplateau maar met meegeleverde glazen 'bakplaat'.
Ook is het mogelijk om rooster en ijzeren bakplaat samen te gebruiken, waardoor er op twee niveaus tegelijk gebakken kan worden.

Bediening kan eenvoudiger, ik zou graag zien dat ik na functie en temperatuur (of vermogen) ook de tijd direct kan instellen zonder eerst op een tiptoets te moeten drukken.

Enkele dagen in gebruik, duurzaamheid is nog af te wachten. Drie jaar extra fabrieksgarantie na registratie (vijf jaar in totaal) laat in elk geval zien dat Etna zelf veel vertrouwen in de kwaliteit van hun product heeft

Pluspunten

• Goede, complete oven
  • Meerdere niveaus tegelijk te gebruiken

Minpunten

• Bediening kan eenvoudiger

Officiele reactie van Atag 26-11-2020

Beste Mark,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel (bak) plezier gewenst met deze combimagnetron.

Ron 08-09-2020

Perfecte combimagnetron.

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Dit product gekozen om zijn mogelijkheden en ruime inhoud van 50 liter. Door middel van de functie en keuzeknop makkelijk instelbaar. Een echte aanrader en Nederlands fabricaat.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Ruime inhoud
  • Degelijke uitvoering

Officiele reactie van Atag 09-09-2020

Beste Ron,

Bedankt dat je voor ons merk heeft gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.
Veel plezier met uw aankoop.

Lex 28-12-2019

Mooie, ruime combi oven voor een redelijke prijs

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Mooie ruime combi oven met het gebruiksgemak van compacte magnetron. een prima uitstraling en een goede bereiding van de producten.

Pluspunten

• Ruim
  • Redelijke prijs
  • Volop gebruiks mogelijkheden
  • makkelijk in gebruik
  • goed schoon te maken door de vlakke wanden

Minpunten

• pallen aan de binnenkant van de deur
  • binnen verlichting is matig
  • tiptoetsen zijn niet verlicht.

Officiele reactie van Atag 30-12-2019

Beste Lex,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat je zo tevreden bent, we nemen de wat mindere punten zeker mee. Wensen je veel plezier van deze combi-magnetron.
Alvast een fijne jaarwisseling.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Annemieke 15-04-2021

Voldoet niet aan beschrijving

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

gekozen vanwege ruime inhoud, variabele oventemperatuur tussen 50 en 250 graden, design en automatische kookprogramma's. Een teleurstelling: oventemperatuur is pas flexibel vanaf 100 graden dus slow coocken op 70 graden is uitgesloten. Er komt water in de deur dat er aan de onderkant uitdruppelt ('leg er een doekje onder'). Bij diverse automatische programma's kun je het gewicht niet instellen, dus daar heb je niets aan. Alleen de ruimte is naar verwachting. De reparateur kon er helaas niets mee...... geadviseerd contact op te nemen met de helpdesk...

Pluspunten

• ruimte

Minpunten

• oventemperatuur niet variabel tussen 50-100
  • druppelt water onderuit
  • aut. kookprogramma's weren niet goed

Officiele reactie van Atag 16-04-2021

Beste Annemieke,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Ik begrijp dat het product niet helemaal voldoet aan je verwachtingen. Dankzij jou kunnen we onze producten blijven verbeteren!
Mocht onze reparateur geweest zijn, ben ik benieuwd naar zijn bevindingen. Om mee te kijken ontvang ik graag je adresgegevens via webcare@atagbenelux.com.
Dan kan ik je gegevens erbij pakken en kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Wout 11-04-2021

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Zochten naar een combi zonder draaiplateau en kwamen na lang zoeken uit bij deze Etna vanwege prijs/kwaliteitsverhouding en na goede ervaringen met dit merk in het verleden. Na installatie de handleiding doorgelezen en direct uitgeprobeerd. Instellen van de juiste tijd, temp ect is eenvoudig en resultaat met eigen gemaakte cake en pizza was direct goed. de magnetron heeft ook een grotere binnenmaat dan de vorige wat ook weer voordelen heeft.
Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • prijs/kwaliteit

Officiele reactie van Atag 12-04-2021

Beste Wout,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de combimagnetron de CM350ZT van ETNA aan je verwachtingen voldoet. Veel kook en bak plezier gewenst met je aankoop.

Groet, Alice Webcareteam ETNA

J.W. 08-04-2021

Grote inhoud en duidelijke bediening

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

De magnetron-oven heeft van binnen een grote inhoud.
Zonder draaiplateau waardoor alle ruimte benut kan worden.
Met de twee draaiknoppen kun je makkelijk je gebruikers keuze maken.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Geen draaiplateau
  • Makkelijke bediening
  • Ziet er solide uit
  • Prijs/kwaliteit is een goede keuze

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 09-04-2021

Beste J.W.

Hartelijk dank voor het delen van uw mening.
Het is fijn om te lezen dat je de CM350ZT als gebruiksvriendelijk ervaart.

Heel veel bakplezier.

Marly 06-04-2021

Werkt super

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Sinds twee weken in gebruik. Mooi uiterlijk, makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te maken, ruim en werkt super!

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijk schoon te maken/ te houden
  • Mooi uiterlijk
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• De 2 haken op de klep. Keer goed aan gestoten

Officiele reactie van Atag 08-04-2021

Beste Marly,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en enthousiaste review. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Frans 05-04-2021

Prima combimagnetron voor een acceptabele prijs.

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Oude combimagnetron gaf het na 25 trouwe dienstjaren op, dus op zoek naar een nieuwe. Mijn vrouw wilde persé een zo groot mogelijke oven binnen de beperking van de standaard keukenkast en absoluut geen draaiplateau. Dat beperkt de keuze al behoorlijk. Uiteindelijk kwamen we bij de Etna CM350ZT terecht. We hebben 'm nu een week in gebruik en hij bevalt uitstekend. Uiteraard is het even wennen aan de tiptoetsen, maar met enig geduld (en goed in de gebruiksaanwijzing kijken) lukte het allemaal voortreffelijk. Inmiddels kunnen we 'm blindelings bedienen.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Flink magnetronvermogen
  • Na wenperiode gemakkelijke bediening

Minpunten

• Geen gevonden

Officiele reactie van Atag 06-04-2021

Beste Frans,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat vormgeving, ovenruimte en de prijs/kwaliteit de doorslag hebben gegeven en jullie voor ETNA hebben gekozen.

Wij wensen jullie veel kook- en bakplezier toe.

HvL 21-03-2021

UItstekende gebruiksvriendelijke oven

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Uitstekende combioven, doet gewoon alles wat je ervan mag verwachten. De prijskwaliteit is gewoon uitstekend.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Uitstekend product

Minpunten

• Geen minpunten

Officiele reactie van Atag 22-03-2021

Beste HvL,
Bedankt voor deze mooie review score; een 10! Daar zijn wij erg blij mee.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de combi oven en deze ook aan iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Chantal Webcareteam ETNA

Helga 17-03-2021

super ruim!

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Installatie d.m.v. 2 schroefjes, stekker er in, klaar! Deze combi-oven is vergeleken met andere types super ruim! 3 grote bakplaten/roosters in plaats van die onhandige draaiplateaus. De verlichting is ook top. Voor de bediening heb je even het boekje nodig en daarna is het vrij eenvoudig. Makkelijk schoon te houden. Heel blij mee.

Pluspunten

• erg ruim met grote bakplaten/roosters
  • verlichting

Minpunten

• nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 18-03-2021

Beste Helga,

Bedankt voor deze mooie review en waardering. Leuk om te lezen dat je gekozen hebben voor deze fraaie combimagnetron. We wensen je heel veel plezier van deze aankoop.

yvonne 15-03-2021

heeft een zeer ruime binnen kant

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Ziet er mooi uit. Het programma gebruik vind ik nog wel een dingetje, het is niet zo makkelijk vind ik, veel handelingen voor 1 programma???
Ik zal het in de loop van de tijd ( heb hem net nieuw ) hopelijk onder de knie krijgen. De aanhouder wint.

Pluspunten

• mooi grote binnen ruimte
  • goed schoon te maken daar alles er uit en af kan

Minpunten

• te veel handelingen voor een programma

Officiele reactie van Atag 16-03-2021

Beste Yvonne,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en de ruime binnenruimte van de CM350ZT. Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel begrijpelijk dat het instellen even wennen is bij een nieuw apparaat. Gaat vast goedkomen zoals je aangeeft; de aanhouder wint.

Wij wensen je heel veel kook- en bakplezier toe.

Met warme groet 13-03-2021

Warme uitstraling en snel op temperatuur.

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Gemakkelijk in de bediening en doet me herinneren aan het Etna gasfornuis vroeger bij ons thuis die een leven meeging. Fijn om een oer-Hollands product te kopen.
Veel mogelijkheden en overzichtelijk te bedienen. Prima resultaat en zeer tevreden met gebruik.

Pluspunten

• Bediening
  • Uitstraling
  • Mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 15-03-2021

Beste heer/ mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en positieve review. Dit is waar we het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt. Wij wensen u veel kookplezier toe.

Groet, Alice Webcare team ETNA

Ferdie 01-03-2021

Inbouw oven/magneron

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Fijne draaiknoppen en grote bakplaten, zodat je veel ruimte hebt!
Jammer dat de functietoetsen niet verlicht zijn, met kunstlicht zijn ze moeilijk te zien.

Pluspunten

• Grote ovenruimte
  • Soepele draaiknoppen
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• functietoetsen niet verlicht

Officiele reactie van Atag 02-03-2021

Beste Ferdie,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat deze combimagnetron zo naar wens is.
Het display is helaas niet aan te passen. We hopen dat je ondanks dat heel veel plezier zult hebben van deze aankoop.

Groet Ursula van Webareteam ETNA

HC 28-02-2021

Goede oven magnetron combi.

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

De combi kwam als goed beoordeeld uit diverse gebruikersreviews. Zelf gekocht met hoofdzakelijk de ovenfunctie als belangrijkste en meest gebruikte functie. En die bevalt goed. Snel warm met goede verdeling van de hitte. De verdeling is naar wens te regelen. Kook en bak resultaten zijn zeer goed.

Pluspunten

• Goede warmte verdeling
  • Snel op temperatuur
  • Duidelijke en handige bediening
  • Makkelijk zelf te plaatsen / monteren

Minpunten

• Handleiding is summier

Officiele reactie van Atag 01-03-2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat deze keus de juiste is geweest.
We wensen je dan ook heel veel en lang plezier van deze aankoop.

J.Kornelius 17-02-2021

Mooi, en moderne uitstraling!

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Eerder Etna aankopen tot volle tevredenheid! Nu dus een combimagnetron van Etna. Door de eenvoudige display met knoppen even oefenen op de bediening, maar eenmaal onder de knie, goed te doen. Veel inhoud, dus voor een 2pers. huishouden ideaal. Tot nu toe tevreden. Door mankement in de website verliep de garantieregistratie uiterst moeizaam. Minpunt zijn de ophangelementjes voor het rooster, die zijn keramisch en uiterst kwetsbaar. Ook wordt het schuiven van het rooster daardoor lastiger.t

Officiele reactie van Atag 18-02-2021

Geachte heer/mevrouw Kornelius,

Bedankt voor het plaatsen van deze zeer uitgebreide en mooie review
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Maut 14-02-2021

Etna CM350ZT

Fijne combi oven
Makkelijk in gebruik
Mooie uitstraling
Snel warm
Je kunt er alles snel mee klaar maken !
Al met al tevreden
Officiele reactie van Atag 15-02-2021

Beste Maut,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en enthousiaste review. Fijn dat deze combimagnetron helemaal naar wens is.
Veel plezier gewenst van deze aankoop.

WIEL VAN LIER 12-02-2021

INHOUD GOED EN MOOIDESSIN

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

WERK GOEDEN MAKKELIJK TE BEDIENENEN EEN HEEL MOOIE UITSTRALING.DEZE COMBI MAGNETRONIS OOK HEEL MAKKELIJK TE BEDIENEN.

Pluspunten

• VEEL RUIMTE IN DE OVEN

Minpunten

• KLEINE LETTERS

Officiele reactie van Atag 15-02-2021

Geachte heer/mevrouw Wiel van Lier

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Jürgen H 08-02-2021

GROOT! 50liter meerdere schalen,

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Nu een heel onderzoek gedaan te hebben uiteindelijk voor deze CM350ZT gekozen. En na een maand intensief gebruikte te hebben, geen miskoop. Geleverd met bakplaat, rooster en glasplaat. De ruimte is enorm. Ik kan er 4 ovenschalen (wel van verschillende formaten) tegelijkertijd in kwijt, en alles werd goed bereid. Het bedieningspaneel en handleiding is simpel en duidelijk. Magnetron stand: ontdooien werkt prima op 100/300W. Opwarmen op 900W en product wordt gelijkmatig warm (dus niet koud middenin). Oven circulatie 165gr, met 2 schalen kip(70min), 1 schaal aardappelen(50min) en 1 schaal groente gratin (35min) wel nog 5min onder de grill 210gr.)) alles gaar en smullen maar. Koek bakken op bakplaat met boven en onderwarmte heerlijk. P7 stand Quiche helemaal gaar. P12 Franse frieten 400gr. na 22 min heerlijk krokant. 4 diepvriespizza tegelijk 235gr en wel 4min langer dan op de verpakking, TOP. Oven makkelijk te reinigen. Kortom zeer tevreden met deze combi-oven.

Pluspunten

• groot
  • makkelijk menu
  • roosters blijven goed zitten
  • makkelijk schoon te maken
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• Piept zacht bij verwarmd of als gerecht klaar is.
  • Magnetron begint op 60sec(30sec is gewenst)

Officiele reactie van Atag 09-02-2021

Beste Jürgen,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze mooie en uitgebreide review te schrijven. Leuk om te lezen dat je na grondig onderzoek hebt gekozen voor de CM350ZT en dat deze aan al je wensen voldoet.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Mart 01-02-2021

Mooie ruime combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Een combimagnetron met een mooi design en voor een mooie prijs. Gebruiksaanwijzing even de tijd voor nemen en je kunt er mee aan de slag. De afneembare zijrekjes zijn ook handig ivm het reinigen ervan.

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Magnetron en rooster/oven platen meegeleverd
  • afneembare zijrekjes

Minpunten

• in de magnetron functie soms een lichte bromtoon.

Officiele reactie van Atag 02-02-2021

Beste Mart,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze mooie review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de CM350ZT zo goed bevalt.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Ilona Wessel 30-01-2021

Simpele bediening, ruime inhoud, 3 jaar extra etna garantie

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Een lange zoektocht naar een combi oven waarbij oven deel belangrijker is dan magnetron. Ter vervanging van combi magnetron zocht ik een simpel te bedienen apparaat, zonder eerst een hele studie te moeten maken welke knoppen in te drukken. Vandaar voor deze versie gekozen met draaiknopen en verder simpele tiptoets bediening. Intuitief wijzigt zich dit vanzelf. De Etna combi ovens hebben een grotere inhoud dan de overige merken dat is een enorme pre voor grote ovenschotels, bakvormen e.d. Bovendien na registratie 3 jaar extra garantie. Prima prijsklasse ook. Als je geen masterchef bent wat moet je dan met een apparaat met 100 programma's en lastige bediening. Inmiddels al stokbrood gebakken heerlijke kipstukken bereid. Tot nu toe dik tevreden. Het inbouwen op zich was fluitje van een cent, oude apparaat eruit en deze erin schuiven en stekker in stopcontact. Ik had me toch beteuterd gevoeld als ik 99 euro installatiekosten had betaald en die persoon had hetzelfde gedaan. Enige issue was ons stopcontact zit "beneden", (bij oude apparaat zat de snoer links onder) en bij dit apparaat zit de snoer echter rechts boven, die gaat dus langs de achterwand van de over naar beneden (daar zit het stopcontact). We waren meer tijd kwijt met Google om uit te zoeken of dat wel veilig was dan het "inbouwen" zelf. Maar apparaat blijkt aan de buitenkant niet warmer te worden dan een snoer aan kan. Uiteindelijk zelfs een kennis gebeld die keukenmonteur is en is veilig zo. Als je een type neemt zonder draaiknoppen ben je 100 euro meer kwijt, en was het mij niet waard.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • ruime inhoud
  • simpele zelf installatie van rekjes en apparaat
  • bijgesloten glazen en gewone bakplaat en rooster

Minpunten

• zoals elke oven wat geluid bij afkoelen

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

Beste Ilona,

Bedankt voor het plaatsen van deze zeer uitgebreide en mooie review
We wensen je heel veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webacreteam ETNA