ETNA CM350ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM350ZT op Kieskeurig.nl.

Lex 28-12-2019

Mooie, ruime combi oven voor een redelijke prijs

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Mooie ruime combi oven met het gebruiksgemak van compacte magnetron. een prima uitstraling en een goede bereiding van de producten.

Pluspunten

• Ruim
  • Redelijke prijs
  • Volop gebruiks mogelijkheden
  • makkelijk in gebruik
  • goed schoon te maken door de vlakke wanden

Minpunten

• pallen aan de binnenkant van de deur
  • binnen verlichting is matig
  • tiptoetsen zijn niet verlicht.

Officiele reactie van Atag 30-12-2019

Beste Lex,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat je zo tevreden bent, we nemen de wat mindere punten zeker mee. Wensen je veel plezier van deze combi-magnetron.
Alvast een fijne jaarwisseling.

Ron 08-09-2020

Perfecte combimagnetron.

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Dit product gekozen om zijn mogelijkheden en ruime inhoud van 50 liter. Door middel van de functie en keuzeknop makkelijk instelbaar. Een echte aanrader en Nederlands fabricaat.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Ruime inhoud
  • Degelijke uitvoering

Officiele reactie van Atag 09-09-2020

Beste Ron,

Bedankt dat je voor ons merk heeft gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.
Veel plezier met uw aankoop.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Joke Bakker 29-08-2020

Mooie vormgeving

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Een praktische combi magnetronoven makkelijk in gebruik geen ingewikkelde knopjes,voor mij een belangrijk punt er zit een hele fijne en duidelijke gebruiksaanwijzing bij zit.

Officiele reactie van Atag 31-08-2020

Beste Joke,

Bedankt voor de duidelijke en positieve review.Wij wensen je veel kook en bak plezier toe van deze CM350ZT combi magnetron van ETNA.

Met vriendelijk groet, Alice
Webcareteam ETNA

Paans 07-08-2020

Fijne combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Fijne combimagnetron. Warmt gelijkmatig op. Bediening is in het algemeen intuïtief, als je het eenmaal door hebt dan werkt het gemakkelijk.
Paar kleine nadeeltjes: platen en rekjes hangen in losse rekjes, die hangen wat rammelig. Verder is mist het ovenrek aan de voor- en achterzijde een spijltje waardoor hij niet geheel vol te leggen is. Ook kan hij niet recht ingeschoven worden maar moet hij schuin ingeschoven worden waardoor e.e.a. eraf kiept.
Maar de nadelen wegen lang niet op tegen de voordelen, het is een prettige combi-oven.

Pluspunten

• ruimte
  • bediening

Minpunten

• rekjes ipv vaste gleuven voor de platen
  • ovenrekje niet optimaal

Officiele reactie van Atag 10-08-2020

Beste heer/mevrouw Paans,

Bedankt voor deze mooie en duidelijke beoordeling. Fijn om te lezen dat de CM350ZT in de basis goed bevalt. Uw feedback is zeer welkom en zal altijd meegenomen worden in de verdere productontwikkeling. Ik wens u nog veel plezier met uw aankoop.

Claudia
Webcare team ETNA.

R L van Bueren 23-07-2020

Top combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Met maar liefst drie plateaus en een inhoud van 50L is dit echt een top product.
voldoet volledig aan de verwachting,

Pluspunten

• mooi disign
  • still

Officiele reactie van Atag 24-07-2020

Beste heer/mevrouw van Bueren, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de inhoud en het design van de combi magnetron van ETNA. Veel kookplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA.

Hans 30-06-2020

Mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Eerste apparaat van ander merk werkte niet goed met draaiplateau. Deze gekozen om de mogelijkheden, bediening en uitstraling.

Pluspunten

• verschillende inschuifhoogtes
  • snelheid op temperatuur komen

Minpunten

• oven blijft lang warm na gebruik

Officiele reactie van Atag 02-07-2020

Beste Hans,

Wat leuk dat je voor ETNA hebt gekozen en fijn om te lezen dat deze combi magnetron zo goed bevalt. We wensen je nog veel (bak) plezier met je aankoop.

Met vriendelijke groet Claudia Webcareteam ETNA

CS 04-05-2020

Hele mooie fijn werkende combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Ik was op zoek naar een inbouw combi magnetron, met een goede ovenfunctie waar mee je ook goed in kunt bakken.
Hij moest de volgende functies hebben Grill, Magnetron, Oven en dezelfde buiten maten als het AEG toestel dat ik na 13 jaar moest vervangen.

De Etna CM350ZT gekocht bij Coolblue.nl. Hij werd goed verpakt geleverd. De installatie was eenvoudig.
De bevestiging voor de roostertjes waar je de bakplaat inschuift is voor verbetering vatbaar. Als je de roostertjes verwijdert om ze schoon te maken laten de houdertjes los. Deze zouden beter bevestigd moeten worden.

Als je de etna oven wil registreren voor 3 jaar extra garantie moet je een hoop gegevens invullen die lastig te achterhalen zijn als je de oven al ingebouwd hebt. Stop er een formulier bij met de juiste website en welke gegevens je moet noteren voor je de oven inbouwt.

De bediening van de combi magnetron is even wennen door de vele mogelijkheden maar als je het principe door hebt gaat het intuïtief.
Heb de magnetron functie gebruikt en broodjes afgebakken met de hetelucht functie. Erg tevreden met het resultaat.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Bediening na even wennen intuïtief
  • Snel voorverwarmd
  • Mooi uiterlijk
  • Erg ruim van binnen

Minpunten

• bevestiging houders voor bakplaat
  • voor extra garantie typeplaatje fotograferen

Officiele reactie van Atag 07-05-2020

Beste CS,

Wat een mooie en uitgebreide review, hartelijk dank hiervoor. Het registeren van apparatuur voor de verlengde garantie kan via onze site. Wij vragen naast de naw gegevens ook een aantal gegevens van het toestel. Deze zijn bij een oven/magnetron ook na inbouw terug te vinden op een sticker in de rand van de deur. Mochten er vragen zijn bij de registratie helpen wij natuurlijk graag. Dat geldt uiteraard ook voor vragen wat betreft de houdertjes. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen neem dan contact met ons op via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur. Wij wensen je heel veel kook- en bakplezier!

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA.

Geweldige combimagnetron 18-04-2020

Meteen blij

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Na aansluiten was ik direct blij met deze geweldige combimagnetron. Bijna alles werkt intuïtief, en na 10 minuten lezen van de handleiding is het helemaal helder. Ik ben helemaal blij en dik tevreden. Zeker na mijn vorige combimagnetron van Zanussi, dat was een drama.

Pluspunten

• Logische en intuïtieve bediening
  • Degelijk apparaat
  • Veel gelijktijdig te bereiden
  • Warmt gelijkmatig op

Minpunten

• Draaiknoppen gaan bijna té soepel
  • geen verlichte functies

Officiele reactie van Atag 20-04-2020

Beste heer/ mevrouw,

Wat is het fijn te lezen dat u zo tevreden bent met uw combi-magnetron CM350ZT van ETNA.
Wij wensen u dan ook heel veel bak en kookplezier toe!

Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA

Mirjam 16-04-2020

Lekker groot

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

We hebben onze magnetron-oven gekocht na goede reviews en een advies bij de zaak waar de deze gekocht hebben. We hebben deze nu 2 weken in gebruik en zijn vanaf het eerste begin enthousiast. Alle baksels zijn tot nu toe goed gelukt. De bediening is in het begin even wennen, met name het zoeken naar de verschillende mogelijkheden in oven, magnetron, grill, etc. Dat staat niet heel duidelijk in de handeleiding vermeld. Maar als je die doorhebt, is de oven zeer gebruiksvriendelijk. Er kunnen 2 bakplaten tegelijk in, wat maakt dat je snel klaar bent met bakken in grote hoeveelheden. Ook het bakken op hoge temperaturen tot 250 graden kan deze oven prima aan. We bevelen deze oven zeker aan.

Pluspunten

• Grote ovenruimte
  • Meerdere bakplaten tegelijk gebruiken

Minpunten

• Handleiding kan duidelijker.

Officiele reactie van Atag 17-04-2020

Beste Mirjam, bedankt voor je mooie en duidelijke review. Wij wensen je nog heel veel bakplezier toe. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

klaas 14-02-2020

lekker ruime magnetron die er ook goed uitziet

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

We hebben deze combimagnetron nu een paar weken en hebben er veel plezier van. De draaiknoppen zijn even wennen, maar werken makkelijk. Het is jammer dat de toetsen niet verlicht zijn. Verder: een prima praktisch apparaat voor een heel redelijke prijs.

Pluspunten

• lekker ruime magnetron/oven
  • draaiknoppen werken makkelijk
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• toetsen niet verlicht

Officiele reactie van Atag 17-02-2020

Beste Klaas,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat deze mooie combi-magnetron zo goed bevalt.
Helaas kunnen we aan de niet verlichte "toetsen" niets veranderen. Ondanks dat veel plezier ervan.

Loes Siegel 05-02-2020

ETNA een merk met naam en faam

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Onze combi magnetron van M... hield er mee op. Dus keken wij naar een nieuwe met gelijke mogelijkheden.
1e vereiste nis maat 45. Vervolgens min. 900W, ruime oven,geen draaiplateau, makkelijke bediening overzichtelijk menu en goed schoon te houden.
En hier voldeed de CM350ZT aan

Pluspunten

• makkelijke bediening met draaiknopen
  • mooie uitstraling, goede verlichte oven
  • makkelijk verwijderen van de roosters
  • vlakke wanden goed schoon te houden
  • aantrekkelijke prijs kwaliteit

Minpunten

• klok gelijk zetten

Officiele reactie van Atag 07-02-2020

Beste Loes, wat fijn dat je bij ETNA de juiste combi magnetron hebt gevonden die aan je eisen voldoen. Is het inmiddels wel gelukt om de klok gelijk te zetten? Onze servicedienst helpen je anders graag verder. Wij zijn bereikbaar op 088 8821803 . Groet Heidi van webcareteam ETNA.

S.T.Koopmans 25-01-2020

Mooi apparaat.

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Een heel mooi uiterlijk en heel veel combinatie mogelijkheden .De bediening is zeer eenvoudig . de bakresultaten zijn uitmuntend, zeker voor een combi magnetron/oven

Pluspunten

• Goede bak resultaten
  • Met grill funktie

Officiele reactie van Atag 27-01-2020

Beste heer/mevrouw Koopmans,

Bedankt voor het delen van deze review. Fijn dat de combi-magnetron zo goed bevalt.
Veel plezier met bakken en braden :-)