De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 191 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM350ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michael en Barbars 28-11-2022

Goede combimagnetron met paar kleine minpuntjes

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Fijne combimagnetron. Makkelijk in gebruik.

Plussen en minnen van de magnetron:
+ makkelijk in gebruik
+ warmt goed op
+ veel instellingen mogelijk
- toetsen zijn niet verlicht. Daardoor in avond niet te bedienen zonder licht.
- door constructie van rekken aan de zijkant is grill plaat lastig uit de magnetron te halen. Het is al gebeurd dat de hele ophanging los liet (welke wel makkelijk terug te plaatsen is)

Pluspunten

• Veel programma's
  • Verschillende magnetron instellingen
  • Op verschillende hoogtes grill plaat te plaatsen

Minpunten

• Geen verlichting op de toetsen
  • Constructie van de gril plaat is fragiel

Officiele reactie van Atag 29-11-2022

Beste Michael en Barbars,

Bedankt voor de uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de verschillende programma's, gebruiksvriendelijkheid en het bakresultaat. De overige punten zullen wij meenemen in de verdere ontwikkeling.

g**1@g**l.com 25-11-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Mooi en prima werkend! Pas in bezit en nog niet geheel beoordeelbaar. Begin is hoopvol.

Pluspunten

• Uitvoering

Minpunten

• Display niet geheel verlicht

Officiele reactie van Atag 28-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat in deze korte tijd je al zo tevreden bent.
We hopen natuurlijk dat je vele jaren kook- en bakplezier plezier hebt met de Combi Magnetron!

b**t@h**e.nl 24-11-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

ik heb hem nog maar net .moet alles nog uit proberen , maar ben er al heel blij mee
Officiele reactie van Atag 25-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA!
Nu komt het grote ontdekken, lekker alle functies uittesten!

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

j**t@o**k.com 20-11-2022
  • Product gekregen

Verrast met een heuse ETNA op ons 40 jarig huwelijksfeest!

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Met ons 40 jarig huwelijks jubileum zijn we aangenaam verrast geworden door onze kinderen en schoonkinderen met deze schitterende Etna combimagnetron.

Hiervoor hadden we een kleiner model Pelgrim magnetron (overgenomen van de vorige eigenaar en dus niet onze keus) echter die haalt het niet bij dit meesterwerkje van Etna.

Alles klopt zoals de omschrijvingen ook weergeven, het bereide voedsel komt er heerlijk en goed heet uit.

Etna is voor ons al zo bekend. Ik heb de ovens toen ik kind was (ik ben nu 63) al bij mijn ouders en mijn grootouders zien staan, pure degelijkheid en ook nog eens zeer fraai afgewerkt.

Wij zijn de koning te rijk, Etna is het voor ons, gewoon een top product!
p.s eigenlijk voor mij altijd al geweest.

de heer Jos Ernst uit Zoetermeer

Pluspunten

• Bereidingswijze worden goed omschreven.
  • Fijn dat je voor alle bereidingen tools hebt.
  • Geruisloos en een signaal als iets klaar is.
  • Mooie visuele uitstraling in de keuken.

Minpunten

• Niet echt wij zijn hier zeer tevreden over.

Officiele reactie van Atag 21-11-2022

Beste heer Ernst,

Allereerst natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!

Wat leuk om te lezen dat u al zoveel jaren bekend bent met de betrouwbaarheid van ETNA.
Dit cadeau was een schot in de roos!

Een heerlijk diner met de kinderen of koekjes bakken met de kleinkinderen,
wij wensen u allen heel veel plezier van de combimagnetron!

Caspar 15-11-2022

Prima apparaat tegen concurrerende prijs!

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Het oog wil ook wat, en dan voldoet deze Etna prima. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde. Er zijn natuurlijk een paar dingetjes waar je wel aan moet wennen en/of makkelijk door de fabriek verbeterd zouden kunnen worden. De bevestiging van de geleide rekjes voor de bakplaat en het rooster, bijvoorbeeld, zou wel iets solider kunnen. Als je even niet oplet trek je ze met bakplaat en al eruit.
De touchtoetsen zijn, i.t.t. het heldere display, in het donker niet te zien. En in de gebruiksaanwijzing is nergens iets te vinden over wanneer de ingestelde oventemperatuur is bereikt. Een aantal oplichtende streepjes op het display geven het aan, maar daar kom je pas achter als de eerste pizza mislukt is. In de gebruiksaanwijzing wordt je wel nadrukkelijk aanbevolen om geen metalen kookgerei te gebruiken bij magnetrongebruik. Dat geldt natuurlijk voor iedere magnetron, maar het zou handig zijn om ergens te kunnen lezen of de meegeleverde geëmailleerde bakplaat eruit moet bij magnetrongebruik. Bij mijn vorige magnetron, een Siemens, hoefde dat bijvoorbeeld niet.
Alles bijeen ben ik echter zeer tevreden met dit Etna apparaat. Het doet wat het doen moet en zeker gezien de prijs geen slechte aankoop.

Pluspunten

• Fraai uiterlijk
  • Werkt zoals het moet
  • Concurrerende prijs

Minpunten

• zie review

Officiele reactie van Atag 16-11-2022

Beste Casper,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie uitgebreide review te schrijven. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en de prijs- kwaliteitsverhouding. De overige feedback zullen wij meenemen in de verdere productontwikkeling.

h**1@t**2.nl 12-11-2022

Heerlijk apparaat

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Gelukkig paste hat apparaat precies in mijn bestaande ruimte van de bestaande combioven.
Bewust gekozen voor een combi zonder een draaiplateau, zodat ik grotere schalen erin kan doen. Had toch geregeld een probleem door het vastlopen van schalen door de draaischijf.
Eenmaal gewend aan het feit dat je redelijk snel de instelling moet doen, vind ik het een erg prettige bediening.
De verlichting had van mij nog wat beter kunnen zijn. Toch nog wat lastig om precies te zien hoever het bakproces is. Maar dat is een euvel van bijna alle combi's.
Het op temperatuur komen van de oven gaat heerlijk snel.
In vergelijking met mijn vorige combi, doet het magnetrongedeelte veel egaler zijn werk. Heel prettig.
Wat ik niet had en daardoor erg waardeer zijn de diverse hoogtes om je producten te plaatsen.
Al met al ben ik zeer tevreden met mijn nieuwe combi!!

Pluspunten

• diverse hoogtes te gebruiken
  • bediening

Minpunten

• verlichting had nog sterker gekund

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de werking en ruimte van de combimangetron.

J.M 11-11-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Ruime combi magnetron voor een goede prijs .
Mooi uiterlijk en grote inhoud en makkelijk zelf te monteren.
Min puntje dat het display niet verlicht is

Pluspunten

• Ruime combi magnetron voor een goede prijs
  • Grote inhoud en makkelijk zelf te monteren.

Minpunten

• Min puntje dat het display niet verlicht is

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de ruime indeling van de combimagnetron.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Linda 11-11-2022

Hele fijne oven, aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Hele fijne oven. Ik bak taarten en sweets voor andere dus ik gebruik mijn oven veel. Hij bakt mooi gelijkmatig. Mijn vorige oven had bijvoorbeeld een plek in de oven waar het veel harder ging maar dat is hier niet. Snel voorverwarmd en ook snel weer afgekoeld, staat niet nog een uur te loeien. De min punten zijn dat het display niet verlicht is. Ook gaat de oven als hij klaar is helemaal uit wat natuurlijk ook een plus punt is maar daardoor moet je alles ook weer helemaal opnieuw instellen als je het gerecht nog 2 minuutjes langer wil bakken. Verder is de oven heel fijn schoon te maken en vind ik persoonlijk de draaiknoppen erg fijn. Bij een touchscreen zit je altijd zo te pielen voordat hij op de goede temperatuur of tijd staat en dat is met de draaiknoppen niet

Pluspunten

• Bakt gelijk matig
  • Makkelijk schoon te maken
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Donker display

Beste Linda,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat jij tevreden bent jouw keuzen voor deze ETNA combimagnetron, dat is waar wij het allemaal voor doen.

Richard 09-11-2022

zeer tevreden

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Het is een kwalitatief een perfecte inbouwoven, bekeken en gekocht uit aantal recensies .Installatie in nog geen vijf minuten plug and play.
Simpele bediening en wat opviel is de grote inhoud die we niet gewend waren dan bij de vorige. Als klap op de vuurpijl nog extra 3 jaren garantie na aanmelden van deze oven. Zeer mooie prijs voor professionele oven als dit. Kortom zeer tevreden!!

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Lage prijs
  • voorzien van rooster, glazen en stalen ovenschaal
  • verlichting
  • makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 10-11-2022

Beste Richard,

Dankjewel voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je op basis van een aantal recensies hebt gekozen voor de Combi Magnetron. Een grote inhoud en extra garantie dat is ook mooi meegenomen.
We wensen je nog veel kook- en bak plezier!

a**4@g**l.com 09-11-2022

Combi magnetron oven

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Alle functies die ik wil hebben een mooie uitstraling in mijn keuken !
En een goed prijs kwaliteit verhouding!
Hopelijk weer jaren plezier van !

Officiele reactie van Atag 10-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wat goed om te horen dat het design bevalt en fijn dat u tevreden bent met de prijs- / kwaliteitsverhouding.
We wensen jullie ook vele jaren kook en bakplezier!

PatrickD 06-11-2022

Product Etna CM350ZT geen aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Ik vind het product niet goed, ondeugdelijke afwerking van de glasplaat waardoor voor het zicht de magnetron naar achter hangt bij ons in de inbouwkast van een nieuwe keuken. Etna/Atag Benelux vindt het een producteigenschap wat zo hoort en leverancier Bemmel & Kroon willen het product na twee weken na aanschaf niet retour nemen. Geen aanrader en voor mij geen Etna combimagnetron meer. Ik vraag mij af waarvoor de standaard garantie van twee jaar dan wel geldt.

Pluspunten

Minpunten

• Handleiding
  • De bedieningsknoppen die zwak zijn
  • De glasplaat afwerking, hierdoor zweeft magnetron

Officiele reactie van Atag 09-11-2022

Beste Patrick,

Bedankt voor de review. Erg vervelend om te lezen dat je zo teleurgesteld bent in de CM350ZT. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Ondanks dat wij hierin helaas verder niets voor je kunnen betekenen betreurt het ons zeer en zullen wij jouw feedback meenemen om onze apparatuur te blijven verbeteren.

n**3@o**k.com 03-11-2022

Prettig en handig in gebruik Combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Nadat mijn combimagnetron van Atag af en toe midden in een programma er mee stopte heb ik deze combi van Etna aangeschaft, na het lezen van de vele positieve reviews. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben. Het is wel even omschakelen om de gebruiksaanwijzing te leren maar het boekje is vrij duidelijk te volgen. De gerechten komen goed en warm uit de oven, sommige hebben minder tijd nodig als aangegeven, maar dat is even zelf uitvinden.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Veel voorgeprogrammeerde programma's
  • eenvoudige bediening
  • grote inhoud
  • in werking altijd verlichting de binnen aan

Minpunten

• tot nu toe niks ontdekt

Officiele reactie van Atag 04-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je op basis van de reviews hebt gekozen voor de CM350ZT en dat deze nu ook aan al jouw wensen voldoet. Hartelijk dank voor de enthousiaste feedback.

S**4@K**L.NL 31-10-2022

mooi apparaat,vele mogelijkheden. redelijke prijs.

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

goede prijs voor een complete combioven/magnetron. mooi uiterlijk en grote inhoud. voldoende programma's voor een gemiddelde keukenprins(ses).
eerste gebruikservaring magnetron was dat deze niet te veel lawaai maakt.
makkelijk zelf te monteren

Pluspunten

• makkelijk zelf te instaleren/inbouwen
  • uiterlijk
  • handige menu structuur/ bediening
  • grote inhoud
  • prijs/ kwaliteit

Minpunten

• nog geen ontdekt

Officiele reactie van Atag 01-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de combi aan al jouw wensen voldoet.

c**k@z**o.nl 28-10-2022

Zeker een aanrader ,prijs verhouding is heel erg goed.

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Heel makkelijke installatie,prijs verhouding is top,mooi afgewerkt en werkt precies zoals ik verwacht had,ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Werkt heel erg goed
  • Makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 31-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw aankoop, dat is waar wij het allemaal voor doen.

c**j@g**l.com 23-10-2022

Ruime combi magnetron.
Veel mogelijkheden. Een nadeel is dat er condensvorming tussen de ruiten van de deur komt.

Pluspunten

• Ruim

Minpunten

• Condens tussen ruiten

Officiele reactie van Atag 24-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de mogelijkheden van de combimagnetron. Condensvorming is een eigenschap van de combimagnetron, omdat de warme lucht aan de voorkant tussen de deur uit geblazen wordt. Deze condensvorming trekt binnen 24 uur weg.

Ok 15-10-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Ik heb gezien mijn leeftijd (74j) gezocht naar een gebruiksvriendelijk toestel dat de juiste maat had om het defecte inbouwtoestel te vervangen in mijn keuken.
Ik lees in de mate van het mogelijke de commentaren van gebruikers.
Ik ben zeer tevreden van mijn combi oven.
De stop/start knop heeft het nu begeven , de monteur van ETNA is heel vlug kunnen komen.
Het kleine onderdeeltje was snel vervangen.
Mijn garantie van 2 jaar was voorbij, maar ik had mijn toestel geregistreerd en kreeg 3 jaar verlenginggarantie.
De kosten waren beperkt.
Ik zal zeker terug bij ETNA kopen,want gezien de ouderdom van de keuken vallen mijn toestellen 1 na 1 uit.

Pluspunten

• Grote binnenruimte
  • Alles kan makkelijk los om te poetsen
  • Komt snel op temperatuur.

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Wat fijn dat onze monteur de combimagnetron snel en goed heeft kunnen repareren.
En natuurlijk vooral omdat de kosten beperkt zijn gebleven dankzij de garantieregistratie.
Hopelijk blijft uw apparatuur het nog een tijdje doen, maar mochten ze toch aan vervanging toe zijn dan staan wij voor u klaar.

Wij wensen u nog heel veel kookplezier!

f**s@g**l.com 07-10-2022

Magnetron werkt niet

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Ben werkt perfect maar magnetron doet het niet. Hiervoor komt een monteur. Dat verwacht je niet van een nieuw apparaat.
Officiele reactie van Atag 10-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend dat de magnetronfunctie niet werkt, ik kan me goed voorstellen dat dit een teleurstelling is. Wij gaan ervan uit dat onze monteur het probleem snel zal verhelpen zodat jij kunt genieten van alle functies van jouw nieuwe combimagnetron.
Mochten wij hierin nog iets voor jou kunnen betekenen dan horen wij dat natuurlijk graag. Mail hiervoor jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review naar webcare@atagbenelux.com.

h**0@g**l.com 01-10-2022

Goede koop

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Uiteindelijk na vele concurenten van ETNA te hebben bekeken,dit model gekozen
Ziet er mooi uit,heeft een grotere inhoud dan de meeste anderen,
Duidelijke gebruiksomschrijving,
Het enige wat ik mis is een kookwekker functie van de tijdsaanduiding,

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Duidelijke omschrijving

Minpunten

• Geen kookwekkerfunctie

Officiele reactie van Atag 03-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en design van de combimagnetron.

Henriette 28-09-2022

Geen topper

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

De Etna CM350ZT is niet zo degelijk, binnen in de oven zitten aan de zijpanelen plastic houders
Voor de roosters niet erg degelijk
De oven warmt niet zo goed gelijkmatig
De draaiknoppen op de oven voelen ook niet erg stevig aan
En condens op de onderkant van de deur

Minpunten

• Gebruikersgemak
  • Draaiknoppen niet zo degelijk
  • Binnenkant waar de roosters op rusten gammel
  • Warmt niet gelijkmatig
  • Condens oven deur

Officiele reactie van Atag 29-09-2022

Beste Henriette,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de combimagnetron teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Goede keus 25-09-2022

Prima

Geschreven voor: ETNA CM350ZT

Scherpe prijs en hele goede beoordeling bij kieskeurig. Dat is ook echt zo want wij zijn zeer tevreden over de Etna combi oven/magnetron.

Officiele reactie van Atag 26-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met deze keuze.