ETNA CM244ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 60 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM244ZT op Kieskeurig.nl.

laura 04-12-2020

Mooie zwart combimagnetron, miste alleen bakplaten

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Ik heb een nieuwe gekocht nadat mijn pelgrim stuk ging. Na wat zoeken kwam ik deze Etna tegen welke precies het uiterlijk en functie's had van mijn vorige, wat dus erg handig is en niet opnieuw hoef uit te vinden hoe hij werkt. Ik zag deze zwarte en was opslag verliefd omdat ik echt niet van rvs houd. Jammer dan handel wel rvs is MAAR dat maakt hem ook wel weer wat levendiger. De oven werkt super. echter moet je rekeninghouden dat je altijd 5 tot 10 graden warmer of oven gerechten er langer in moet zetten.

verder is hij echt super. Jammer vondt ik dat er niet zo veel atributten bij zatten als de pelgrim. alleen het plateau en rooster voor op het plateau, Gelukkig paste de bakplaten van mijn oude oven omdat het het zelfde model was. een plaat en een rooster.

Voor de rest top oven.

Pluspunten

• Mooi uitrtlijk
  • werkt simpel

Minpunten

• mist bakplaten om in te hangen
  • altijd wat warmen zetten dan advies

Officiele reactie van Atag 07-12-2020

Beste Laura,

Wat een mooie en uitgebreide review. Met zo'n rapportcijfer zijn wij natuurlijk heel blij. Bij dit model is gekozen voor een draaiplateau met een rond rooster. Fijn dat je de voor jouw onmisbare bakplaat en het rooster nog kunt gebruiken van de vorige Pelgrim.

Wensen je heel veel kook-en bakplezier toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

r**d@h**l.com 30-07-2021

Binnen 2 jaar kapot

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Waardeloos product. Binnen 2 jaar ontploft spontaan de buitenste glasplaat tijdens onze vakantie (dus zonder in gebruik te zijn). Etna maakt zich er makkelijk vanaf glas valt niet binnen de garantie. Maar is duidelijk een ondeugdelijk product.

Minpunten

• Glasplaat spontaan ontploft

Officiele reactie van Atag 02-08-2021

Geachte heer/ mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze combimagnetron van ETNA. Wij snappen dat je erg geschrokken bent, als je thuiskomt van vakantie en de glasplaat van de oven is stuk. Wij willen graag even met je meekijken. Wil je ons je NAW gegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com.

Alice Webcareteam ETNA

rolinde 19-08-2021

Etna heeft opnieuw de foto’s beoordeeld en kwam nu tot een andere conclusie. Monteur is langskomen en heeft kosteloos een nieuwe deur geplaatst. Naar tevredenheid opgelost!

g**1@h**l.com 13-07-2021

Zeer goed

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Zeer snelle levering en makkelijk te installeren. Duidelijke gebruiksaanwijzing aanwezig.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Geen bakplaat

Officiele reactie van Atag 14-07-2021

Beste g**1@h**l.com,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze mooie review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de combimagnetron. Standaard wordt er een rond rooster meegeleverd. Er is eventueel een glazen bakplaat met inlegrooster bij te bestellen als accessoire. (EBS144 /725473)
Deze is te bestellen via onze onderdelen website:

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe

ad 13-05-2021

mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

heb dit apparaat gekocht na goede reviews, maar wij zijn slecht uitgevallen twee keer stuk .
eerste keer rammelend geluid tweede keer alles verbrand na tien minuten bakken bv brood.
monteur twee keer geweest.

Pluspunten

• snel warm

Minpunten

• geen bak platen bij geleverd.

Officiele reactie van Atag 14-05-2021

Beste Ad,

Bedankt voor je review. Erg vervelend om te lezen dat je ervaring met de CM244ZT teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om u dit gevoel te geven. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest met de bedoeling dat onze klanten veel maar ook lang plezier mogen hebben van onze apparatuur. Wij betreuren het zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten er (nog) problemen zijn horen wij dit uiteraard graag. Wij adviseren dan contact op te nemen met ons via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur

W,Houtepen 11-02-2021

2e exemplaar bevalt prima. levensduur meer dan 10 jaar

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

We hadden goede ervaring met de vorige magnetron van Etna.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• vormgeving
  • mogelijkheden prijs/kwaliteitverhouding

Officiele reactie van Atag 12-02-2021

Beste heer/mevrouw Houtepen,

Bedankt voor deze mooie review. Ik kan hem aan iedereen aanbevelen; dat lezen wij natuurlijk graag.
Leuk om te lezen dat jullie door de positieve ervaring met de vorige magnetron jullie nu weer voor ETNA hebben gekozen en dat de CM244ZT aan al jullie wensen voldoet.

Wij wensen jullie veel bak- en kookplezier toe.

Schitterende combi-magnetron 04-02-2021

Mooie vormgeving en veel mogelijkheden

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Schitterende combi-magnetron, veel mogelijkheden.
Heel praktisch is de turbo voorverwarmstand bij ovengebruik ( had mijn vorige combi niet )

Pluspunten

• Turbo voorverwarming

Officiele reactie van Atag 05-02-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze enthousiaste review en reviewscore. Een 10; daar zijn wij uiteraard erg blij mee.
Fijn om te lezen dat de combimagnetron zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

adje 11-01-2021

paradepaardje

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

had een mooie combimagnetron waar ik altijd tevreden over was, en toen die stukging dacht ik niet dat ik nog zo een goede kon permiteren. Maar ben heel blij verrast met deze, lekker groot van binnen hoewel ie op dezelfde plek ingebouwd is als mijn vorige , makkelijk te bedienen, veel mogelijkheden. Ik heb weer een paradepaardje terug!!!En bovendien istie ook nog een lust voor het oog!!

Pluspunten

• erg ruim van binnen !!!
  • makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 12-01-2021

Beste Adje,

Wat een mooie en enthousiaste review, hartelijk dank hiervoor. Een paradepaardje, dat lezen wij natuurlijk graag. Fijn om te lezen dat de CM244ZT je blij heeft verrast en aan al je wensen voldoet.

Veel kook- en bakplezier gewenst.

HG ROHAAN 16-12-2020

COMBIMAGNETRON

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Heb de magnetron gekocht na een zoektocht op Internet en heb positieve ervaringen gelezen en ben voor deze gegaan van Etna. De installatie ging heel vlot alsmede de gebruiksaanwijzing de bediening is eenvoudig en goed te begrijpen, zijn er blij mee.

Officiele reactie van Atag 17-12-2020

Beste HG ROHAAN,

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Vriendelijk bedankt en wij wensen u nog veel plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Tiberian 08-12-2020

Perfecte combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

De oven warmt snel op. Producten zoals diepvriespizza zijn snel klaar, goed bereid. Magnetron werkt eenvoudig, ook ontdooifunctie is ideaal en goed. De inhoud is zeer royaal. Uiterlijk mooi, handige knoppen om te bedienen. Combinatie van twee draaiknoppen en tiptoetsen. Ben er zeer tevreden over. Deze bevalt me veel beter dan onze vorige combimagnetrons van een ander merk, welke ook nog eens veel duurder waren. Ik ben blij dat ik voor deze Etna gekozen heb.

Pluspunten

• Goede warmte
  • Snel warm
  • Ruim

Minpunten

• Twee haakjes op de openstaande deur

Officiele reactie van Atag 10-12-2020

Beste Tiberian,

Bedankt voor deze leuke review en dat je hiervoor de moeite hebt genomen. We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. Heel veel kook- en bakplezier met deze combimagnetron.

Groet Heidi

Hielco 14-11-2020

Wat een verademing...

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Deze combimagnetron aangeschaft ter vervanging van een, slechts 4 jaar oude, Siemens. Wat een ellende heb ik daar mee gehad. Was nu voor de derde keer defect en warmde helemaal niet meer op. Mijn verlies maar genomen en gekozen voor vervangen voor deze Edna. Wat een verademing. Gewoon eenvoudig én goed! Doet wat hij doen moet. Oven warmt echt super snel op. Bediening is intuïtief, maar altijd even wennen in het begin. Omdat de magnetron altijd op 1 minuut start hebben we bewust voor dit model gekozen omdat je met de draaiknoppen veel sneller kunt corrigeren naar bijv 20 seconden voor ontdooien dan met digitale knoppen. De eerste taarten en ovenschotels zijn er fantastisch uit gekomen. 2 zware ovenschotels tegelijk (met extra/hoog rooster dat ik zelf nog had; zit er niet bij) is wel wat te zwaar voor het draaiplateau waardoor deze niet meer draait. Toch was alles gelijkmatig gaar/gekleurd.
Ik ben er echt blij mee. Geen kromme tenen meer of het gerecht wel gaar of de pizza wel bruin wordt. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• super snel opgewarmde oven
  • makkelijke bediening

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Beste Hielko,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Fijn te lezen dat deze combimagnetron zo naar wens is.
Veel kook en bak-plezier gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

ep 10-09-2020

mooie combi magnetron handleiding wel goed doorlezen.

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

makkelijke installatie. Voor gebruik wel eerste de handleiding lezen. Er zitten heel veel instellingsmogelijkheden in het bedieningspaneel.
Handleiding is duidelijk. Jammer dat er geen bakplaat standaard wordt meegeleverd.

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • makkelijke installatie

Minpunten

• standaard geen bakplaat meegeleverd

Officiele reactie van Atag 11-09-2020

Beste ep,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. De CM244ZT heeft zeker veel mogelijkheden; maar liefst 13 automatische programma’s, 5 magnetronstanden met snelstart, 2 ontdooiprogramma’s en 4 combinatiestanden. Hierdoor is het apparaat van alle gemakken voorzien.
Wij wensen je heel veel kook- en bakplezier.

Ang 23-08-2020

Prima combi magnetron!

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Wij hebben deze oven aangeschaft, omdat de vorige oven kapot was. We zijn enorm tevreden over deze combi magnetron van Etna! Hij is super makkelijk te hanteren en er zitten genoeg opties op!!

• Makkelijk schoonmaken

Officiele reactie van Atag 11-09-2020

Beste Ang,

Wat een enthousiaste review, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de combimagnetron aan al je wensen voldoet. Heel veel kook- en bakplezier.

Maaike 24-04-2020

Mooie functionele combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Het is een mooie combimagnetron met veel opties voor de hobbykok. De bediening is makkelijk en intuitief. Verwarmd snel voor en verhit de maaltijden gelijkmatig in zowel mognetron- als ovenfuncties!

• Makkelijke bediening
  • Verwarmd snel voor

Minpunten

• Lampje binnenin is niet heel fel

Officiele reactie van Atag 28-04-2020

Beste Maaike, bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat deze combi-magnetron zo naar wens is. Veel kook- en bak plezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

Hans Smorenburg 16-03-2020

Goede en goedkope combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Goede prijs en kwalitatief goed. deze ter vervanging van een eerder zelfde model. gemakkelijk en duidelijk in gebruik.
zou deze zeker aan bevelen.

Officiele reactie van Atag 17-03-2020

Beste Hans,

Wat leuk om te lezen dat je weer voor een ETNA combi-magnetron hebt gekozen en je zo tevreden bent over de CM244ZT. Bedankt voor deze mooie review score; een 10! Daar zijn wij erg blij mee. Heel veel plezier met je aankoop!

F. Vroonen 26-11-2019

Mooie inbouw magnetron, voldoet aan alle eisen.

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Opgegeven inbouwmaten zijn heel precies en aansluiting verliep zonder problemen. Prima handleiding! levering verliep prima.

Officiele reactie van Atag 27-11-2019

Beste heer/mevrouw Vroonen,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Veel plezier van deze combi-magnetron
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Peter 19-11-2019

makkelijk, eenvoud en compleet

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Goede combi met meer dan voldoende mogelijkheden. Werkt erg eenvoudig, bediening soepel.
Verschillende programma's gebruikt. Werkt perfect. Mooi dat de combi ook vrij geruisloos is

Pluspunten

• design
  • eenvoud van bediening
  • goed in wat hij moet doen

Officiele reactie van Atag 20-11-2019

Beste Peter, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te lezen dat de combi-magnetron perfect werkt. Veel plezier met uw aankoop. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Veer 07-09-2019

Handige en prachtige combi oven

Geschreven voor: ETNA CM244ZT

Deze combi-oven is fantastisch! Wij hadden een ouder model en na jaren trouwe dienst en flink gebruik (2 kleine kinderen) was deze stuk. Wij switchen veel tussen magnetron en de oven. Even hapjes voor de kleintjes opwarmen is zo gebeurd. De sneltoets is heel handig en je kan snel de tijd aanpassen als t iets eerder klaar moet zijn of juist langer nodig is. Sowieso zijn de knopjes makkelijk en snel te leren te gebruiken. Wij hadden de glazen bakplaat met rooster nog van de vorige oven dus konden we zo overzetten. Als je dat niet hebt, zou ik ze los erbij aanschaffen. Het rooster van de ronde magnetronplaat is klein en daar kan je niet grote schalen op kwijt namelijk. Dan is een bakplaat/schaal handiger. Wij hebben gekozen voor een volledig zwarte. Het spiegelt wel een beetje maar staat prachtig in onze keuken.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Snelle magnetron toetsen
  • Snel switchen magnetron en oven

Minpunten

• Glazen bakplaat en rooster apart aanschaffen

Officiele reactie van Atag 09-09-2019

Beste Veer,
Wat fijn te lezen dat je zo blij bent met deze combi-oven van ETNA. We wensen je heel veel kook- en bakplezier toe. Met vriendelijke groet, Webcare Team ETNA Alice

Rob38 10-01-2018

Goede waar voor mij geld

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Deze combimagnetron vind ik gebruiksvriendelijk en mooi van grootte.
Voldoende vermogen op alle functies.
Jammer dat de ovenbakschaal er niet bijgeleverd wordt.

Pluspunten

• inbouw was een eitje
  • makkelijk te bedienen
  • voldoende vermogen op alle functies
  • keuzes voor magnetron vermogen

Minpunten

• overbakschaal niet meegeleverd

Officiele reactie van Atag 11-01-2018

Beste Rob,

Bedankt voor uw review. Ik wens u veel plezier met deze combi magnetron van ETNA.
Mocht u nog vragen hebben kunt u terecht op onze website: www.etnaservice.nl

Groet Heidi
Webcare team ETNA

TG 26-11-2019

Mooi en compacte combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Mooie combimagnetron. Inbouwen was appeltje eitje, 2 schroeven in draaien en voila. De bediening is heel eenvoudig even door de handleiding bladeren en voila. Voorverwarmen van de oven gaat best snel. De magnetron met 900 watt werk ook prima. Alleen jammer van het bakplaat dat er niet bij zit. Maar extra garantie na registratie maakt het weer goed. Eigenlijk ben heel erg tevreden.

Pluspunten

• makkelijk in te bouwen
  • gebruiksvriendelijk
  • veel programma's
  • extra garantie
  • goede kwaliteit

Minpunten

• geen bakplaat

Officiele reactie van Atag 29-11-2019

Beste TG , bedankt voor je mooie review en goed om te lezen dat de CM244RVS zo goed bevalt. De bakplaat (met inlegrooster) voor dit type is beschikbaar als accessoire. Mocht het wenselijk zijn is de bakplaat te bestellen via deze link https://onderdelennl.atagbenelux.com/Winkelwagen.aspx . Dit betreft artikelnummer 725473 .Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Lyda 10-04-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Nadat de voorganger van deze combi na 15 jaar de geest had gegeven, (na zeer intensief gebruik ) niet geaarzeld en deze besteld. Ik heb het geluk dat ik de glazen schaal met rekje van zijn voorganger nog heb. Je kunt dat ( even goed zoeken op internet) gewoon bestellen, en dat is wel aan te raden. Daarmee kun je alle bakvormen en ovenschalen gemakkelijk gebruiken.
Gemakkelijk in gebruik, veel mogelijkheden, en snel voorverwarmen.
Het inbouwen is een kwestie van 2 schroeven. Bij Etna kun je registreren voor 3 jaar extra garantie, wel even de nummers op de achterkant opschrijven want die heb je nodig.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • gemakkelijk in gebruik
  • snel voorverwarmen
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• Geen glasplaat met rekje, maar zie boven.

Officiele reactie van Atag 11-04-2019

Beste Lydia,

Ik waardeer uw positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt. We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. Heel veel bakplezier!

Groet Heidi van webcareteam ETNA.