Siemens KI20RV20 - Reviews

kastmodel
A+
Inhoud koelruimte (netto)
181 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI20RV20 op Kieskeurig.nl.

Siemens Inbouwkoelkast gewoon goed 19-07-2016

Siemens Inbouwkoelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV20

Prima koelkast. Overzichtelijk, mega stil, zuinig met energie en handig ingedeeld.Een ruim vak voor groente en fruit.

Joco 04-11-2018

Praktisch en Handig

Geschreven voor: Siemens KI20RV20

Weer een bijzondere koelkast van Siemens.
Geweldige ruimte en praktische indeling die je geheel naar eigen wens kan indelen. De heldere led-verlichting geeft goed zicht in je koelkast.
Zeer stil en goede constante koeling. Beter?...kan me niet voorstellen; zeker niet voor die prijs!

Joco 27-10-2018

WEER SIEMENS

Geschreven voor: Siemens KI20RV20

Uiteindelijk toch weer uitgekomen bij Siemens. Een bijzonder mooie koelkast; zeer handige persoonlijke indelingen. Het led-lampje geeft een mooi helder licht zodat de gehele kast te bekijken is. Al met al: weer blij!!

hadi 31-05-2018

Mooi afgewerkt

Geschreven voor: Siemens KI20RV20

De oude koelkast vervangen door deze siemens.
Was makkelijk in te bouwen met een overzichtelijke handleiding.
Is bijna geruisloos.
Op de achterwand ontstond ijsvorming, dan weer waterdruppels, dat was bij de vorige koeler niet het geval.
Maar dit is normaal volgens de beschrijving.
Een week in bezit ben er tevreden mee.

ja46wo 19-09-2017

Complimenten

Geschreven voor: Siemens KI20RV20

Koelkast die geleverd is voldoet aan al onze verwachtingen. De monteur die het ingebouwd heeft heeft dit perfect gedaan.
Een 100% vakman.

Fam. Bruin 08-11-2016

Koelt zeer goed, handige groentela bij beperkte draaicirkel

Geschreven voor: Siemens KI20RV20

Wij hebben de koelkast tegen de muur aan staan (de deur gaat ri de muur open), waardoor je de groentela normaliter niet uit de koelkast zou kunnen krijgen. Deze groentela heeft een specifieke vorm waardoor de draaicirkel anders is en we hem er alsnog heel gemakkelijk uit krijgen. Top dus! Verder koelt hij zeer goed en heeft hij voldoende planken.

Pluspunten

• handige groentela bij beperkte draaicirkel
  • koelt zeer goed
  • veel planken

Minpunten

• kan soms wat aanvriezen aan de achterkant

Theo 22-06-2016

Super product

Geschreven voor: Siemens KI20RV20

Netjes afgewerkt en een zeer mooie en handige indeling. Eenvoudig schoon te houden als gevolg van de gebruikte materialen.

P van der Kooi 10-02-2016

Praktische koelkast

Geschreven voor: Siemens KI20RV20

Goed vormgegeven koelkast, veel variatie in hoogtes van de schappen mogelijk. Geen ijsvorming aan de achterzijde en zo goed als geluidsvrij. De koele zone zorgt voor lange houdbaarheid van de artikelen

Ayse 21-11-2015

Prima aparaat, doet zijn werk, ondanks een kleine formaat, best ruim inhoud. Wel geschikt voor kleine gezinnen, mist alleen diepvries lade

Peppie54 04-09-2015

Geschreven voor: Siemens KI20RV20

Scharnier klopt niet.Daardoor sluit de deur niet, daardoor geen A+ maar een D of nog slechter.
Scharnier moeten buigen om deur sluitend te krijgen.Gelukkig ben ik een monteur werktuigbouw.Vraag mij af of alle scharnieren zo zijn.

Jan Mensink 11-08-2015

Deze koelkast is zeer stil en rustig. De indeling van het koelgedeelte is uitstekend en zeer doordacht.

RenéPeter 28-05-2015

Er zijn veel glazen planken, zodat je veel producten overzichtelijk kunt koelen.
De deur van de koelkast sluit makkelijk, je voelt als het ware dat hij dicht zit, zodat geen koelte verloren gaat.
De verlichting in de koelkast is ideaal
De groente/fruit lade is ruim en heeft een mooi design.

J blom 25-04-2015

Slaat niet vaak aan. Goede vak verdeling en genoeg keuze om te verdelen. Door hem op sta hoogte te laten plaatsen, verhoogt het gebruikersgemak. Temperatuur makkelijk te regelen. Genoeg hoogte in deur om 1,5 liter flessen te plaatsen

gebruiker251 01-04-2015

5,5
Prima koeler.
groot nadeel: de binnenkant van de deur heeft een iets ronde vorm. Dit neemt veel kostbare ruimte in beslag.

Frans breemerkamp 18-03-2015
  • Product maand in bezit

Prima koelkast.Degelijke glazen legborden.
Fijne grote vakken in de deur.
Koelt prima en is zeer stil.

Anniehhw 13-03-2015

Zeer mooi design ,en een rustig geluid.
En zeer makkelijk in gebruik en goede verlichting over de kookplaat.

TazSec 11-12-2014

De rekjes in de deuropening zijn wat aan de lage kant. Regelmatig bij het openen van de deur vallen er dingen uit de rekjes.

WiebeUtr 22-11-2014

Sinds enkele weken hebben we een prachtige nieuwe keuken, met alleen maar Siemens apparatuur.

De koelkast heeft ruim voldoende opbergmogelijkheden, is praktisch ingedeeld en biedt voldoende ruimte om zelf in te richten.

Daarnaast is de koelkast stil en heeft hij geen last van condens- of ijsvorming.

Voor mijn gevoel is de koelkast erg goed geïsoleerd, dit komt doordat we hem eigenlijk nooit horen.

We hebben er bewust voor gekozen om geen vriesvak of vrieslades te nemen. We zijn van mening dat een grote aparte vriezer in de berging efficiënter is voor ons gebruik.

Wij zijn er ontzettend tevreden mee en kunnen iedereen dan ook deze koelkast aanraden.