Bosch KIR24V51 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
221 liter

7,6

Gerritsen 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast met veel ruimte de vakken zijn goed ingedeeld met ruime laden en goede verlichting de deur van de koelkast is ook mooi ingedeeld.

mr.A.72 22-10-2015 Product kwartaal in bezit

5,5
deze koelkast zou ik niet weer kopen om de volgende redenen:
- de deurvakken zijn te ondiep, waardoor hogere producten eruit vallen als je de koelkast opent, met alle gevolgen van dien
- de koelkast maakt lawaai bij het koelen
voor beide opmerkelijkheden contact opgenomen met Bosch, maar vraag me af of ze zelf wel weten wat wel en niet hoort. Volgens de mevrouw hoort een achterwand van de koelkast beurtelings te vriezen en te ontdooien voor optimaal koelresultaat... dat de koelkast daarbij een gruizerig geluid laat horen is normaal ??
voor het euvel dat de producten uit de koelkast deur vallen heb ik nog steeds geen antwoord.

Moniquehb 15-04-2015 Product maand in bezit

De koelkast is mooi ruim. De indeling kun je zelf bepalen. Dit is erg gemakkelijk. De koelkast koelt goed. Hebben hem nu op stand 2 staan en dat is ruim voldoende om alle producten goed koel te houden. De koelkast maakt weinig tot geen geluid. Duurzaamheid is nog niet te beoordelen aangezien we de koelkast nog maar net een week in gebruik hebben genomen.