Bosch KUL15A65 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
108 liter

Jan 07-01-2018

Fijne koelkast, slim ingedeeld

Prijs/prestatie verhouding van deze koelkast is prima. A++ label, heel slimme en prettige indeling én een deur die zelf sluitend is. Allemaal goede dingen voor een prettige prijs.

Pluspunten

• A++
  • Indeling
  • Zelfsluitende deur

Minpunten

• Diepvriesvak heeft klep ipv deurtje

G.Voorn 13-03-2017

goede inhoud.

goed schoon te houden. gemakkelijk in gebruik. fijne indeling en ook nog een vrieslade. belangrijk aparte groentevakken.

paella 09-09-2016

Slim ingedeeld koelkastje

Onze oude koelkast deed raar en had geen vriesvakje. We hadden veel eerder deze moeten kopen want naast dat we nu eindelijk een vriesvakje hebben, is de indeling ook slimmer dan de oude waardoor we nauwelijks ruimte minder hebben voor het koelen. Dat de deur nog zelf sluit is een bonus die ik van te voren niet wist.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

GdeJong 04-10-2013

Een super koelkast.

Een hele verbetering met onze vorige koelkast deze koelt beter , slaat na een uur pas weer aan , draait dan maar 9 minuten, de indeling van de vakken is ook beter en overzichtelijker. Kortom een echt goed product welke wij aanraden . Tenslotte hebben wij ervaring met andere producten van Bosch waarvan die service echt correct en netjes wordt afgehandeld, Bosch komt de klant hierbij super tegemoet.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com