Siemens iQ700 KI34NP60

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

van Dijk 15-03-2017 Product paar weken in bezit

Veel ruimte, inhoud en prettig in gebruik

Onlangs hebben we de siemens koel-vries combinatie in gebruik genomen en ben absoluut tevreden, wat een fantastische koel-vriescombinatie. Naast het feit dat deze erg prettig in het gebruik is, veel inhoud en mogelijkheden qua indeling van de koelkast. De geleiders werken heel fijn en zou deze zeker aanraden. Wat wij nog een pluspunt vinden is het grote vriesvak onderin, hier gaat veel inhoud in. Ik ben heel blij met deze aanschaf.

Pluspunten

• inhoud
  • ruimte
  • indeling
  • soepele geleiders

Lozano 08-05-2016

Nice fridge/freezer

We've used this fridge/freezer for over a month and it is great. The food is fresh and fruits and vegetables are preserved perfectly. The only thing I dislike is the small space in the freezer
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Dansen 29-01-2016

praktisch in gebruik

Deze fijne koel-vriescombinatie is praktisch in gebruik. De verschillende plateau's en laden zijn zelf in te delen. De ruimte is zeer goed verlicht. In plaats van 2 lades voor de groente nu 1 grote lade. dit lijkt wel meer ruimte te bieden dan voorheen. door de ribbeltjesbodem blijven de producten langer vers. Het was wel even wennen qua totale ruimte. Omdat de nieuwe apparaten energiezuiniger zijn en dikkere wanden hebben is de binnenruimte minder dan in mijn vorige koel/diepvriescombinatie.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl