AEG SKE81811DC - Reviews

Inhoud koelruimte
310 liter inhoud
Uitvoering
kastmodel koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG SKE81811DC op Kieskeurig.nl.

Timo 05-07-2020

Mooi groot apparaat maar maakt een enorme herrie

Geschreven voor: AEG SKE81811DC

Doet prima zijn werk qua koeling maar de brom van de compressor is niet te harden in een open keuken. Slaat bovendien 40 vd 60 minuten aan bij 4 graden. Dus de hele dag hoor je het geluid van de koelkast in je woonkamer. Beetje gek om de radio aan te moeten zetten om hier geen last van te hebben. 3x iemand van AEG langs geweest maar de conclusie is dat dit geluid normaal is. Voor mij persoonlijk dus de miskoop van het jaar. Leuk ding voor een dichte keuken maar met een open keuken raad ik dit apparaat niemand, maar dan ook niemand aan. Ook vrienden op bezoek valt het op. "Wat hoor ik nou de hele tijd voor brommend geluid?" Zonde geweest van het geld dus, want heel goedkoop is ie zeker niet. Ik schakel weer over op een echt A merk.

gm.kemna 03-04-2020

Handig

Geschreven voor: AEG SKE81811DC

super handige indeling en overzichtelijk. Ik ben nog wel op zoek naar de nul graden sector voor de groentes

famvanoosterom 30-12-2019

Super gezinskoelkast

Geschreven voor: AEG SKE81811DC

Wij hebben gekozen voor een grote koelkast van AEG en deze bevalt prima. Handige indeling en koelt goed.

Peter 05-09-2018

Gigantische koelkast

Geschreven voor: AEG SKE81811DC

Mooie grote koelkast met een grote lade waar de flessen rechtop in kunnen staan. Indeling die handig veranderd kan worden.
Temperatuur is goed en nauwkeurig in te stellen.
Geen spijt van gehad. !!

J Christerus 23-07-2018

koelkast

Geschreven voor: AEG SKE81811DC

ben met alle apparaten tevreden behalve de koelkast
heb alle standen heb geprobeerd maar op 2 of 3 moet ik zorgen dat het niet bevriest dus het kan niet achterin staan zelfs mij eieren bevroren had al eerder gevraagd maar het blijft het zelfde dus ben er niet gelukkig mee

klant 21-10-2017

goede naam, maar slechte reputatie

Geschreven voor: AEG SKE81811DC

Nauwelijks 1 jaar oud en nu al weer niet te repareren. Dus vervangen door een nieuwe koelkast. Hopen dat deze beter is (hoewel de monteur daar pessimistisch over is)