Bosch KIV34A51 - Reviews

upside-down / koelvriescombinatie
A+
Inhoud koelruimte (netto)
205 liter

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,8

wvtoledo 22-10-2016

Goede koelvries, gare scharnieren

Fijne koelkast in gebruik, inmiddels is er nu 4 keer een scharnier kapot gegaan, waardoor de deur niet meer sluit. :-(

Johanna 08-04-2016

Prima koelkast!

Fijne inbouwkoelkast. Prettig dat je de indeling kan aanpassen aan eigen behoefte. Lekkere grote groentelade
Makkelijk schoon te houden.

FransSchadevanWestrum 31-01-2014

Voldoet uitstekend en goed overzichtelij

voldoende ruimte in zowel het koel- als het vriesgedeelte. Goed overzichtelijke indeling, werkt geruisloos en voldoet volkomen aan de verwachting

John Halvemaan 16-06-2013 Product jaar of meer in bezit

Op het eerste gezicht een prima koelkast. Echter moest er na 2 maanden al een monteur langskomen om een opvalllend, aanhoudend getik in de vriezer te verhelpen. Heel nette service, dat wel. Helaas is het getik na anderhalf jaar weer teruggekomen. Bovendien moet nu, na 2 jaar, een defect scharnier vervangen worden. Van Bosch had ik toch echt betere kwaliteit verwacht.

Officiele reactie van Bosch 17-06-2013

Beste John Halvemaan,

Vervelend om te lezen dat uw Bosch KIV34A51 problemen geeft. Wij willen u vragen via het contact center een service afspraak te maken zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Een afspraak kunt u maken per telefoon via nummer 088 424 4010, of via de website www.bosch-home.nl.

S. Mos
Productadviseur Bosch

John Halvemaan 11-08-2013

Update: Een korte google actie levert al gauw links op van Radar en Kassa, waarin te lezen is dat de scharnieren een bekend euvel zijn en dat monteurs deze op grote schaal aan het vervangen zijn. Interresant feit: Een week na het plaatsen van bovenstaande review is ook een tweede scharnier stuk gegaan. In het voordeel van Bosch kan ik echter wel melden dat, na contact opgenomen te hebben met hun servicedesk, voor beide sets kapotte scharnieren, vrij vlot kostenloos vervangende onderdelen toegestuurd zijn onder een zgn. coulance regeling, mits ik het (laten) vervangen van de scharnieren zelf zou regelen.

Keukenkampioen 03-08-2012 Product paar dagen in bezit

5,3
Deze koel/vries combinatie leek bij het uitzoeken van de keuken een prima keuze. Groot nadeel is dat de schanieren in 3 jaar tijd al 2 keer vervangen zijn. Aan coulance doet Bosch niet dus de volgende keer gaan we voor een ander merk.

oude rengerink 06-04-2012 Product jaar of meer in bezit

6,7
Hebben nu deze koelkast kis34a51 3 jaar in gebruik
Het nadeel van deze koelkast dat we elke keer de scharnieren kapot gaan.
En deze worden niet vergoed door bosch
in de scharnier zit een veer die kapot gaat.

dhr oude rengerink

znngwr 27-07-2009 Product kwartaal in bezit

Hartstikke prima koelkast van Bosch, zoals ik ook gewend ben van dit merk.

Ontzettend stil. Handige indeling. Vooral het kleine bakje dat onder een plank gehangen kan worden gebruik ik graag. Ja. Heel tevreden met deze koelkast.

Vreemd genoeg heeft Kieskeurig geen specs bij deze koelkast geplaatst, terwijl die toch bekend zijn. Zie: