De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKO682 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

d************@g******** 28-03-2024

goede middeklasse onderbouw koelkast

Geschreven voor: ETNA KKO682

Leek me een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben. Hoop dat de koelkast wel lang meegaat.
Weinig geluid bij aanslaan is fijn.
Indeling niet plezierig. Kan in de koelkast zelf geen hoge dingen kwijt. In de deur kunnen slechts 2 rekken te plaatsen. Hier moeten ook de hoge dingen als melkpakken en flessen in. Groentecompartimenten onhandig. Losse bakken/lades zou fijn zijn. "dienblad"glasplaat kan ik niet kwijt en is ook slecht bruikbaar als zodanig: veel te smal, dus daar kukelt de boel natuurlijk af.
Belangrijk minpunt :
Er komt water te staan, wat onder de halve glasplaat gaat zitten op laagste niveau(achterin geplaatst).
Is dit condens wat niet in maar vóór de lekgoot(met afvoer)terechtkomt? Moet dus iedere keer dat plankje waar spullen opstaan eruit halen om het weer droog te maken.

Pluspunten

• stil
  • koelt goed

Minpunten

• vervelende indeling
  • onderin steeds nat

Peter 10-02-2024

Mooie koelkast

Geschreven voor: ETNA KKO682

Goed passende onderbouw koelkast met voldoende ruimte. Geplaatst door lokale EP electro winkel.

Pluspunten

• Ruimte
  • Helder led licht

Minpunten

• Groentevak moeilijk bereikbaar

S.E. van der Hoek 08-02-2024

Mooie en ruime koelkast

Geschreven voor: ETNA KKO682

Nadat mijn vorige koelkasten het binnen 4 jaar begaven (beide van hetzelfde merk) besloot ik een ander merk te kopen.
Ik heb voor de Etna koelkast gekozen omdat deze goede reviews kreeg. Daarnaast heeft deze een ruime inhoud en een prettige prijs.
Wij hebben de koelkast zelf geïnstalleerd wat makkelijk te doen was, doordat de installatie handleiding erg duidelijk was.
Daarnaast biedt Etna extra garantie bij registratie van het product.
De beste keus voor mij daarom.

Pluspunten

• Inhoud
  • Indeling
  • Digitaal display
  • Prijs
  • Garantie

Minpunten

• Eén glasplaat is een halve

z******@h********* 15-12-2023

Voor een appartement zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KKO682

Goed vormgegeven en kwaliteit.
Ben al jaren fan van ETNA.
Ze hebben mij nog nooit teleurgesteld.

Pluspunten

• Compact
  • Doet wat hij hoort te doen.

s*************@g******** 10-02-2023
Geschreven voor: ETNA KKO682

Gekocht een prima koelkast voor onder het aanrecht. De prijs/kwaliteit is heel goed en de montage werd perfect uitgevoerd. Praktisch ingedeeld en voorzien van een thermostaat. De koelkast is uitstekend verlicht door middel van led verlichting. Wat ons betreft een aanrader.
Officiele reactie van Atag 13-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Fijn dat de koelkast zo goed bevalt.
De handige indeling en goede verlichting bevallen goed, dat is natuurlijk waar wij het voor doen!

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

Ellen
Webcare ETNA

Peter uit Westland 20-08-2022

een aanrader niet een kan hier aan tippen

Geschreven voor: ETNA KKO682

Voor het vervangen van de oude koelkast is dit een mooie onderbouwkoelkast met handige indeling.
Vind o.a. de halve plank wel handig hierdoor kun je juist hogere producten makkelijk kwijt erg slim.
Goede felle LED-lamp die overal goed zicht geeft in de koelkast.
De KKO 682 is makkelijk zelf in te bouwen ook het deur op deur systeem is erg handig.
Dat de deur het laatste stukje automatische sluit is erg handig en bij te lang open staat een signaal geeft.
Hij is stil energie zuinig kortom alleen pluspunten een topper zeker voor deze prijs er is geen ander die daar aan kan tippen.

Pluspunten

• Makkelijk zelf te plaatsen
  • deur op deur mooi systeem
  • zelf sluitende deur met waarschuwing te lang open
  • handige indeling
  • energie zuinig

Minpunten

• niet een

Officiele reactie van Atag 22-08-2022

Beste Peter,

Dank je wel voor het schrijven van deze uitgebreide review en mooie cijfer😊 Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de indeling en gebruiksgemak van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke
Webcare ETNA