AEG SKZ81400C0 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
155 liter
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Tinus 01-03-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer stil !! - vergeet het maar.

In onze nieuwe keuken hebben we gekozen voor AEG apparatuur omdat wij graag de beste kwaliteit willen. De koeler AEG SKZ81400C0 valt ons echter behoorlijk tegen, hij maakt veel meer geluid dan onze vorige koeler (een ETNA van 17 jaar oud).
Op de productinformatie staat zeer stil , slechts 38 db, maar het geluid is op afstand nog goed hoorbaar en wij storen ons daar behoorlijk aan.
Via de leverancier is een servicemonteur bij ons geweest en deze gaf aan dat het normale bedrijfsgeluiden zijn en verwees naar naar de gebruiksaanwijzing punt 6.1. en gaf ook aan dat tegenwoordig een nieuw koelmiddel gebruikt wordt omdat het oude niet meer mag en dat dat de reden is voor de geluiden.
Lekker handig eerst zeggen dat hij zeer stil is in de productomschrijving en daarna na aanschaf lees ik in de gebruiksaanwijzing teksten als "zacht gorgelend en borrelend geluid" zoemend en kloppend geluid"" " " plotseling krakend geluid" "zacht klikkend geluid" en ja hoor dat klopt allemaal. Hadden we dat maar geweten voor de aankoop!!

Minpunten

• Duidelijk hoorbare bedrijfsgeluiden