Bosch KIR31AD40 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
172 liter
Kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR31AD40 op Kieskeurig.nl.

Alain 05-10-2018

Super stil en zeer zuinig maar beperkte inhoud

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Deze koelkast eind 2014 besteld ter vervanging van de oude Bosch die nog prima functioneerde maar een aardige stroomgebruiker was (17 jaar oud). De KIR31AD40 daarentegen is zeer zuinig en super stil (we horen hem niet aanslaan of in rust gaan!) maar een groot nadeel dat we ons vooraf niet gerealiseerd hebben is de veel kleinere inhoud. Dit natuurlijk als gevolg van de extra isolatie die je eigenlijk zou moeten compenseren met een grotere koelkast echter past deze niet in de nis van de inbouwkeuken :-(
Wat verder nog het vermelden waard is betreft het koelvermogen, hij staat op '2' en de produkten zijn bijna ijskoud!

Nozem 25-01-2018

Mijn eerste was een Bosch, mijn tweede was anders

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Wat kan je nu vertellen over een koelkast? Elke koelkast fabrikant maakt in grote lijnen een zelfde produkt die ook het zelfde koude kunstje doet. Maar wanneer je wat meer gaat verdiepen in de koelkast, dan komen er wel degelijk belangrijke verschillen naar voren. Koelen doen ze allemaal, maar wel met een ander energie verbruik het gebruik van matarialen met een ander gebruik en gevoel ervaring. Op al de genoemde verschillen ervaar je dat Bosch over zijn zaken heeft nagedacht en toegepast in uitvoering. Bosch heeft voor het interieur hoofdzakelijk glas gebruikt dit is zeer goed schoon te houden en houdt geen geuren vast, de kast is makkelijk schoon te houden het ziet en voelt zeer luxe. Mijn eerste eigen koelkast was van Bosch en is met een keuken renovatie vervangen door een ander merk, mijn bederfelijk goed dragend op draadijzer en plastic plankjes, licht plaat werk, een gehorige motor en oké de aanschaf prijs was wat lager en het verbruik een heel stukkie hoger, maar alles went. totdat er weer een Bosch staat die fluisterend je op het hoogste niveau bediend.

Fenno 31-07-2017

Stille koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Fijne koelkast. Maakt bijna geen geluid. Hij heeft een prettige led-verlichting. Ruimte helemaal naar eigen inzicht te verdelen.

Pluspunten

• zuinig
  • stil

Ria 06-01-2017

Koeler KIR31AD40

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Moderne uitstekend uitgevoerde en energiezuinige koeler met een simpel in te stellen digitaal venster en een zeer fijn uitgevoerde indeling

Pluspunten

• Energie zuinig A+++
  • Simpel in te stellen
  • Logische indeling
  • Strak uitgevoerd

Minpunten

willem 23-12-2016

Energiezuinig koelen

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Mooi uitgevoerde en kwalitatief goede koelkast met uitgebreide functies die ook nog eens energiezuinig is

Pluspunten

• A merk
  • Energiezuinig
  • compleet product

Vincent6882 30-08-2016

Zuinig, stil, prachtig design

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Mooie, stille en zuinige koelkast. Erg ruim en vele opberg mogelijkheden. Ook de speciale groentebak werkt top.
Makkelijke en duidelijke bediening.
Een echte aanrader, je betaald wel een aardig bedrag maar hebt daarvoor ook veel koelkast.

• Zuinig
  • Ruim
  • Led verlichting
  • Makkelijke bediening

Minpunten

Ans Schraven 29-12-2015

mooie indeling met mooie afwerking

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Ziet er mooi uit van binnen en is keurig afgewerkt.
Koelt goed, maakt weinig / geen geluid.
Mooie glasplaten, makkelijk schoon te houden. Ik heb hem nog maar een dag of 10.

LvE 01-09-2015

Prima koelkast met een handige groenten lade die de alle producten langer vers houdt.
Mooie afwerking en simpele bediening.

NelsoN14 03-08-2016

Prima vriezer!

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Onze oude vriezer was niet stuk, maar verbruikte teveel stroom. Vandaar de nieuwe aankoop. Scheelt écht veel in gebruik! Prima vriezer.