Miele K 35222 iD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele K 35222 iD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Astrid Miltenburg 26-05-2017

Groot maar toch overzichtelijk

Geschreven voor: Miele K 35222 iD

Geweldige koelkast, heel veel ruimte en wanneer je jezelf houdt aan een vaste indeling, is
alles goed en overzichtelijk te vinden. Heb ook nog nooit vocht aangetroffen van self defrost want dat vind ik de grootste ergernis bij andere koelkasten.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • artikelen nog nooit nat/bevroren
  • grote groentelade

JanFL 23-05-2017

Super stil

Geschreven voor: Miele K 35222 iD

Na ca10 jaar kreeg ik te maken met een defecte Miele inbouw koelkast. Wel wat vroeg maar herstel zou ongeveer 40 % van de nieuwsprijs zijn van een vervanger. Tja en dan borreld de vraag op: Hoelang houdt de kast het dan vol?
Vandaar dat we ingegaan zijn op het vervangende type dat precies in de inbouw opening pastte:
De Miele K 35222 iD
Samen met de monteur hebben we een afspraak gemaakt wanneer de nieuwe koelkast in de keukenwand gemonteerd zou worden. Bijna op de minuut excact stonden twee monteurs voor de deur. De opdekdeuren gedemonteerd, de oude kast er uit, de nieuwe kast er in, de opdekdeur keurig gemaakt en de koelkast afgeregeld en gecontroleerd.
De oude koelkast én alle overgebleven materialen werden meegenomen.
Nu na enige tijd valt het op dat de koelkast behoorlijk veel kouder is dan de oude, maar vooral ook veel en veel stiller.
Kortom: voor ons een verstandige keus ook al kwam deze onverwacht!

Pluspunten

• Koelt veel beter dan zijn voorganger
  • Is veel stiller dan zijn voorganger
  • Slaat minder snel aan
  • prima service bij verwisselen van de koelkast

Jo Waeijen 23-05-2017

Gelijkmatige verdeling temperatuur

Geschreven voor: Miele K 35222 iD

De temperatuur wordt gelijkmatig verdeeld waardoor boven en beneden dezelfde temperatuur in de koelkast aanwezig is.

Pluspunten

• temperatuur verdeling

Minpunten

• Prijs