Siemens KI72LAD30 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
214 liter
Type/soort
koelkast

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

JTK 28-06-2017 Product paar maanden in bezit

Goede indeling, vershoudlade houdt langer vers

Speciaal gekozen vanwege nishoogte van 158; dit hebben niet alle merken en was voor onze een eis als maximale hoogte. Materiaal interieur is goede kwaliteit en heeft luxe uitstraling. Temp aflezen en alarm voor als deur te lang openstaat (heeft gewerkt bij één van onze kinderen, die die deur had laten openstaan). Verschillende temperatuurzones en de vershoudlade werkt echt; groente en fruit blijven merkbaar langer houdbaar en vers (sla is langer krokant). Ruim vriesvak met twee etages waar een pizza makkelijk in past).

Pluspunten

• Vershoudlade werkt en is uitschuifbaar
  • Alarm bij openlaten deur > 2 minuten
  • Bruikbaar vriesvak voor pizza's, hele broden
  • Inschuifbare legplank voor hoge flessen/pakken

Minpunten

• Opbergvakjes boven in deur zijn ondiep

Ahforster 07-05-2017

Mooie hoogte en een supergroot vriesvak.

Mooi apparaat. 2 lades met een 0 graden zone. Hieee hou je veel dingen langer vers. Dubbele led verlichting en een gigantisch groot koelgedeelte. Top...
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Laojohnny 21-12-2015

Superfijne ruime koelkast

Na 15 jaar trouwe dienst gingen we verhuizen. De iets grotere opvolger werkt stil en super. Ideaal zijn de Hydrofresh groente bakken. En de geïntegreerde vriezer
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Femme2131 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een erg mooie koelkast. De scharnieren sluiten erg rustig, tevens een geweldige mooie binnen verlichting zodat ik alle Ulsen met goed daglicht kan pakken. Het is een aanbeveling naar al mijn vrienden.