Liebherr IRd 3951 Prime - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRd 3951 Prime op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

f**********@l************* 27-11-2022

Bevaslt erg goed , aanrader

Geschreven voor: Liebherr IRd 3951 Prime

Mooi stil, koelt erg goed en heeft een mooi design, De maatvoering is natuurlijk beperkt

Ingrid 15-10-2022

Blij met mijn Liebherr koelkast met vriesgedeelte!

Geschreven voor: Liebherr IRd 3951 Prime

Op zoek naar een mooie vormgegeven koelkast kwam ik bij Liebherr uit. Koelkast met vriesgedeelte! Dat was hetgeen ik zeker wilde hebben.
Helaas had ik maar een beperkte ruimte om het inbouwmodel te kunnen plaatsen, daarom vind ik hem zelf qua inhoud klein.
Maar al is de inhoud klein, toch goed en overzichtelijk ingericht. Met een mooi easy fresh systeem, mooie opbergbakje en de uitvoering mag zeker design genoemd worden! Met mooie rvs strips!
Ben er erg blij mee. Echt aan te bevelen, heb je maar een beperkte ruimte voor inbouw!

g********@g******** 12-08-2022

Prima aankoop Liebherr IRD 3951-20 PRIME Koelkast

Geschreven voor: Liebherr IRd 3951 Prime

De Liebherr IRD 3951-20 PRIME Koelkast inbouw is een geruisloos apparaat. De koelkast is makkelijk te bedienen, taal, koeltemperatuur. Het leesvenster laat de temperatuur zien. De indeling van de koelkast is geheel naar eigen wens in te vullen. De deur wordt als het ware dicht gezogen en mocht hij niet sluiten dan hoor je een alarmgeluid. Maar het belangrijkste van alles, hij koelt fijn en geruisloos.

Pluspunten

• prima koeler
  • geruisloos
  • bedieningsgemak
  • indelen naar eigen gemak