ETNA KKS4122

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKS4122 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

r***********@g******** 06-02-2024
Geschreven voor: ETNA KKS4122

Fijne oven met veel ruimte, ook om in fases te koken, goede en veel recepten bijgevoegd. Prettig display om mee te werken en overzichtelijk.
Zelfreinigend programma is ideaal.

MdG 15-11-2023

Prima, niet spectaculair

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Ik heb het product nu 4 maanden in gebruik. Het is een ruime koelkast. Schappen zijn zelf in te delen en doordat ze van glas zijn, oogt binnenkant erg helder. Het enigste grote nadeel is het geluid.

Pluspunten

• Ruim
  • Licht

Minpunten

• Geluid

J**********@g******** 03-11-2023

Koelkast van Hollandse bodem

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Goede koelkast, doet wat ie moet doen. Compact en handig. Makkelijke installatie en aanmelding voor de 5 jaren garantie was even makkelijk als eenvoudig.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Handig in het gebruik

g**g@h**l.com 27-09-2023

Goed zo Etna

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Is een vervanging van mijn vorige
Etna die na 8 jaar niet meer afsloeg een nieuwe
Thermostaat geplaatst maar heeft niet geholpen verder ben ik tevreden met deze Etna

Richard 02-08-2023

Nieuwe inbouwijskast etna

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Heb na 15 jaar andere koelkast gekocht en kwam bij deze uit,prijs en kwaliteit waren goed,zeer ruime koelkast met op lage stand nog steeds goed koelende vermogen,ledverlichting schijnt zeer goed door hele ijskast.
Enigste minpuntjes, flessen drinken kunnen niet overal plat liggen want sluiten gaat dan niet meer door de bakjes in de deur, verder zit er één legplank te weinig bij terwijl die kwa verdeling er wel nog in zou gaan,je hebt hierdoor één groot vak waar je moet gaan stapelen terwijl de bevestiging voor een plank meer er wel inzit dus dat is wel jammer.
Nu nog hopen dat deze ook weer 15 jaar of meer meegaat.

Pluspunten

• Grote ruime inhoud!
  • Ledverlichting
  • Makkelijk inbouwen

Minpunten

• Flessen frisdrank komen tegen bakjes aan
  • Één legplank te weinig voor verdeling,

Officiele reactie van Atag 03-08-2023

Beste Richard,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide beoordeling.

Zowel de legplanken als de deurvakken zijn op verschillende hoogtes te bevestigen.
Mocht je graag een extra legplank willen, dan zijn deze ook los te bestellen.

Je mag hiervoor contact opnemen met webcare@atagbenelux.com of door met onze Service te bellen, 088 88 21 803. Telefonisch zijn we op werkdagen bereikbaar van 08:00-20:00uur en op zaterdag van 08:00-16:30uur.

Verder geef je gelukkig aan tevreden te zijn met jouw aankoop 😊

We wensen je heel veel plezier toe van jouw koelkast!

Suzan

a***************@h********** 03-04-2023
Geschreven voor: ETNA KKS4122

Goede kwaliteit, makkelijk te bedienen.
Heldere gebruiksaanwijzing, veel functies op de apparatuur.
Officiele reactie van Atag 04-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de bediening van de apparatuur!

We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie beoordeling en wensen je veel plezier toe van je aankoop.

Suzan

Arita 25-03-2023

Etna bevalt mij prima.

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Het is een prima koelkast die ik nu net gekocht heb.

Ik heb dezelfde ongeveer 16 jaar terug gekocht en die alleen weggedaan
omdat hij 16 jaar oud was en ik e .e. a wilde vernieuwen .

Dus zowel koelkast als vrieskast vernieuwd na 16 jaar uitstekend werk
verricht te hebben .

met vriendelijke groet A van Zweeden -Michel

Pluspunten

• doet het altijd

Officiele reactie van Atag 27-03-2023

Beste Arita,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij het vervangen van jouw koelkast en deze keuze goed bevalt.
We wensen je vele jaren veel koelplezier toe.

j**********@h******** 08-02-2023

Prima

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Moeilijk om al een beoordeling te geven op mijn nieuwe vaatwasser koelkast en combimagnetron omdat we hem nog maar 2 weken in gebruik hebben. Maar tot nu toe werkt alles naar wens.

Officiele reactie van Atag 09-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt dat jij de moeite nam om een review te schrijven.
Nieuwe apparatuur is natuurlijk altijd even wennen en ontdekken, fijn dat het tot nu toe zo goed bevalt.

Wij wensen jou heel veel plezier van al jouw nieuwe apparatuur!

J 09-12-2022

Mooie koelkast

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Mooi apparaat wat doet wat het moet doen,vdoende ruimte zowel in de kast als de deur. Ik ben er blij mee

Pluspunten

• Goede indeling
  • Voldoende ruimte

Officiele reactie van Atag 12-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw keuze voor deze mooie koelkast. We wensen je veel koelplezier toe.

judith 31-10-2022

Spijt!!!!!

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Spijt van de aankoop. Maakt veel lawaai. Komt boven een draaiende vaatwasser uit. Rammelt als hij afslaat en slaat ieder half uur/uur met veel gebrom aan. Nooit meer Etna. Al contact gehad met klantenservice, maar zij oordelen dat het geluid normaal is na het beluisteren van een doorgestuurd filmpje via de mail!!!!!!! Werkelijk geluid hebben ze nooit naar komen luisteren.

Pluspunten

• koelt spullen

Minpunten

• absoluut niet stil
  • kleine groentela

Officiele reactie van Atag 04-11-2022

Beste Judith,

Bedankt voor de review. Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de koelkast en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Graag kijken wij of wij hierin nog iets voor jou kunnen betekenen. Indien gewenst zou je ons contact- , adresgegevens en een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com.

Theo Sdl 29-10-2022

Deur bergruimte te royaal ,product is goed

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Koelkast functioneerd goed,alleen het groentevak is veel te klein voor dit formaat koelkast.Dit komt volgens mij omdat men de deur opbergvakken te diep heeft gemaakt om er superdikke flessen in kwijt te kunnen, maar de praktijk is dat normale flessen ruimte over hebben wat ten koste gaat van de diepte van de legplanken en de groentenbak.Foute keuze van de ontwerpers.

Pluspunten

• Geluid
  • Etna kwaliteitsgevoel

Minpunten

• Te kleine groentelade
  • Te ondiepe legplaten

Officiele reactie van Atag 31-10-2022

Beste Theo,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de koelkast. Jouw feedback betreffende de groentelade waarderen wij en zullen wij doorgeven aan de betreffende afdeling.

i***********@g******** 31-08-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Werkt allemaal prima. Erg blij met de apparatuur. Zowel de oven als de koelkast als vaatwasser zijn een goede koop.

Officiele reactie van Atag 01-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat zowel de oven als de koelkast bevallen!
We wensen je nog veel koel-/bak- en kookplezier!

Kim

s**********@g******** 29-08-2022

Prima koelkast.

Geschreven voor: ETNA KKS4122

We hebben niet specifiek gezocht naar een bepaald type, in de winkel stond deze ingebouwd in de showroom. Qua hoogte precies goed in de gewenste kast, vandaar deze gekocht.
Het is een mooie ruime koelkast, ik had in de deur graag nog iets meer willen schuiven met de houders.
En de groentelade is vrij klein. Verder tot dusver tevreden, heb het een paar dagen in bezit.

Pluspunten

• mooie hoogte
  • ruimte

Minpunten

• kleine groentela

Officiele reactie van Atag 30-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie review. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de koelkast.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

s************@k********* 18-08-2022

Aanschaf inbouwkoelkast ETNA

Geschreven voor: ETNA KKS4122

De oude koelkast van IKEA was na trouwdienst na 10 jaar niet meer koel te krijgen. Dus defect een ander moest er komen
de internet afgezocht. Het is dus deze Etna KKS4122 geworden die aan de inbouw maat voldeed en zag er prachtig uit en 5 jaar garantie. dus die ingebouwd wat net paste. Maar doet het tot heden perfect en staat stevig op zijn plaats.

Officiele reactie van Atag 19-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat na onderzoek op internet je gekozen hebt voor de KK4122 van ETNA. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen. Fijn dat de koelkast en onze garantievoorwaarden je zo goed bevallen.

Wij wensen je vele jaren van koelplezier toe.

b********@k********* 26-07-2022

Het is een echte aanrader.....prima keuze

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Een mooie compacte en handzame koelkast. Deze keuze is een perfecte verhouding qua prijs en kwaliteit.....

Pluspunten

• handzaam
  • compact
  • goede kwaliteit

Officiele reactie van Atag 27-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking en kwaliteit van de koelkast.

pleun 18-07-2022

ruim maar veel geluid

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Heerlijk ruime koelkast, ben alleen niet gewend aan een koelkast die herrie maakt

Pluspunten

• indeling
  • ruimtes

Minpunten

• herrie

Officiele reactie van Atag 19-07-2022

Beste Pleun,

Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de inhoud van de koelkast. Vervelend dat het geproduceerde geluid zo tegenvalt. Wellicht dat de tips en uitleg in de onderstaande link je hierin verder kunnen helpen.

Mocht je twijfelen en/of vragen hebben raden wij je aan om even contact op te nemen met onze serviceafdeling via 088-8821803. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur en zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Veel plezier met de aankoop.

chris 15-07-2022

goede kwaliteit voor weinig geld

hele fijne ruime koelkast
zonder dat vervelende vriesvak
heel ruim vanbinnen
fijne ledverlichting
koelt goed
en aangename prijs voor deze kwaliteit
scheelt een stuk met andere merken

Pluspunten

• ruim van binnen
  • goed verlicht

Minpunten

• heb ik niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Beste Chris,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de indeling en werking van de koelkast.

Ldb 12-05-2022

Echte aanrader!

Geschreven voor: ETNA KKS4122

We vinden het een goede fijne koelkast. Ziet en voelt er zeer degelijk uit. Heeft een goede en makkelijke indeling en hij is heel stil. Kortom het is een echte aanrader!

Pluspunten

• Degelijk
  • Indeling
  • Stil

Officiele reactie van Atag 13-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling, een 10!
Wat fijn dat u zo tevreden bent met het design en de handige indeling van de koelkast.
Natuurlijk ook erg fijn dat de koelkast erg stil is.

Wij wensen u heel veel (koel)plezier toe!

a***************@g******** 10-05-2022

Degelijke koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Degelijke koelkast, met 5 jaar garantie na registratie. Maakt weinig geluid en schappen zijn behoorlijk flexibel in te delen door groot aantal schapdragers. In de handleiding staat vermeld dat inbouwhoogte vanaf 122,5 is maar dat klopt niet (zeker een cm meer nodig). Onze nis was 122,7 en hier paste de koelkast niet in door de ijzeren beugeltjes aan de bovenkant waar de afwerkstrip in wordt geklikt.

Pluspunten

• Stil
  • Flexibel in te delen

Officiele reactie van Atag 11-05-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de koelkast en onze garantievoorwaarden. De feedback betreffende de inbouwmaten gaan wij meenemen.

Heel veel plezier met de aankoop.

Carla 28-04-2022

De praktische koelkast

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Een mooie grote goed koelende koelkast, Werk je praktisch mee doordat de plankjes en houders in de deuren allemaal doorzichtig zijn, heb je snel een goed overzicht van de inhoud van de koelkast.

Pluspunten

• goed overzicht
  • koel heel goed

Officiele reactie van Atag 29-04-2022

Beste Carla,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de indeling en overzicht van de koelkast.
Wij wensen je veel koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

r*****@s********** 16-04-2022

Lekker stille koelkast

Geschreven voor: ETNA KKS4122

De oude koelkast was defect. Deze Etna is mooi stil in vergelijking met de oude. Voor een open keuken een wereld van verschil!

Pluspunten

• Stil
  • Genoeg plateaus

Minpunten

• Geen verhoogd rekje voor flesjes

Officiele reactie van Atag 19-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie score.
Wat fijn dat de nieuwe koelkast zo goed bevalt.
In een open keuken is een mooi en stil toestel natuurlijk ideaal.
Wij wensen jou heel veel (koel)plezier van jouw aankoop.

f************@g******** 03-04-2022
Geschreven voor: ETNA KKS4122

Mooie ruime koelkast die we op hoogte hebben laten plaatsen. Na plaatsing wat problemen met thermostaat maar netjes onder garantie opgelost door Etna.
Officiele reactie van Atag 05-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze review met mooie review score. Vervelend dat er in het begin problemen zijn geweest met de thermostaat. Wij kunnen het goed voorstellen dat je dit als een teleurstelling hebt ervaren. Des te fijner voor ons om te lezen dat dit naar volle tevredenheid is opgelost.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

s****@t******** 09-03-2022

Koelkast zonder poespas.

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Het apparaat doet wat hij moet doen zonder poespas. Ondanks dat we openkeuken hebben is het geluid zeer acceptabel.
Een klein opmerking, er wordt een plastic slede voor 6 eieren mee geleverd. Het zou beter zijn als, zoals andere koelkasten, twee stuks meegeleverd en moeten de mensen zelf weten of ze een willen gebruiken of twee. Wat kost nou zo'n slede? volgens mij nog geen een euro.

Officiele reactie van Atag 10-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor het schrijven van deze review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de koelkast. Indien u een eierhouder wenst te ontvangen, kunt u dit doorgeven via webcare@atagbenelux.com. Vermeldt u hierbij uw adres- en contactgegevens en een kopie van uw geplaatste review.
Wij wensen u in ieder geval veel plezier met uw koelkast!
Chantal Webcareteam ETNA

s****@t******** 28-02-2022

Goedkoop is niet altijd slecht.

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Omdat mijn overleden koelkast een sleepdeursysteem had en door de constructie van de deur ( twee delen en langer dan de koelkastdeur) was het erg moeilijk om een koelkast met een deur op deur systeem te plaatsen.
Ik twijfelt of ik ETNA moet kopen door de lage prijs. Ik heb hem nu geplaatst. En eerlijk is eerlijk. Ik heb er geen spijt van. Hij doet wat hij moet doen. Geen toeteren en bellen en ik hoor hem bijna niet.

Officiele reactie van Atag 01-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je ondanks jouw scepsis toch voor deze koelkast van ETNA hebt gekozen. Bedankt voor het vertrouwen. Fijn dat de koelkast zo goed bevalt.

Wij wensen je veel koel plezier toe.

l*******@z************ 23-02-2022

Super koelkast

Geschreven voor: ETNA KKS4122

Het is een geweldige koelkast, ruim en overzichtelijk. Koelt super goed. Als hij op 1 staat (hij kan tot 6) is de temp 6 graden in de koelkast. We hebben voor deze gekozen omdat hij ruim is en veel opbergruimte heeft in de deur .

Pluspunten

• Ruim
  • Overzichtelijk

Officiele reactie van Atag 24-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor deze mooie review. Fijn te lezen dat de koel/vriescombinatie goed koelt en ruim en overzichtelijk is. Veel plezier gewenst met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA