De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI81RAFE0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

David 18-07-2022

Degelijke koelkast die lekker ruim en praktisch is

Geschreven voor: Siemens KI81RAFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne koelkast die lekker ruim is en praktisch naar eigen inzicht in te delen is. Vooral de 2 groente laden zijn heel nuttig om groenten en fruit apart te kunnen opbergen zodat ze langer vers blijven

d**d@v**s.nl 02-05-2022

Ruime koelkast met een mooie indeling en 2 (!) groentelades

Geschreven voor: Siemens KI81RAFE0

Een kwalitatieve praktische, ruime koelkast!! Vooral de 2 groentelades zijn ideaal! wij gebruiken er 1 voor fruit en 1 voor (blad)groenten. Hierdoor blijven de producten goed intact en ook langer verser, doordat (met name) fruit de houdbaarheid van groenten nadelig kunnen beïnvloeden. Echt heel praktisch!

Pluspunten

• 2 groentelades
  • Ruim
  • Praktisch
  • flessenrek

Minpunten

• systeem groentelades relatief zwak

Anoniem 03-11-2021

Topklasse energie zuinige en fijne koelkast!

Geschreven voor: Siemens KI81RAFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze vorige inbouwkoelkast wat ook een Siemens. Deze deed het na 11 jaar nog prima maar wilde wij een model zonder vriesvak in het bovendeel. Uiteraard weer een Siemens en bevalt deze koelkast zeer goed en is zeer zuinig met energie. De kwaliteit, afwerking, design en koeleigenschappen zijn gewoon top!

Myrke 05-10-2021

Eindelijk weer een koelkast die koelt

Geschreven voor: Siemens KI81RAFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na te lang ellende met mijn vorige koelkast deze aangeschaft. Wat een verademing. Een koelkast zoals een koelkast moet zijn: ruim, praktisch en koud :-)

Jaap 22-09-2021

Prettig apparaat

Geschreven voor: Siemens KI81RAFE0

Pas net geplaatst, maar eerste indruk is erg positief.

Praktisch apparaat, en heerlijk ruim.

Hoop er veel plezier van te gaan beleven.

Pluspunten

• Ruim
  • Praktisch ingericht

Dirk 18-07-2021

Mooie grote Koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super mooie en grote koelkast. handig dat je de stekker niet hoeft te verwijderen voor het schoonmaken vann de kast.
Veel ruimte . groente la is ruim genoeg . flessen rek niet echt handig(ruimte verlies) maar dat is persoonlijk

Corine 05-05-2021

ruime koelkast met moderne uitstraling

Geschreven voor: Siemens KI81RAFE0

Ik heb deze inbouwkoelkast aangeschaft omdat ik hiervoor een 2e hands Siemens koelkast heb gehad en deze fijn in gebruik was. Het is een fijne ruime koelkast met een moderne uitstraling. Nu met nog meer moderne snufjes. Echt een aanrader.

EKO 26-04-2021

Goede en zuinige koelkast

Geschreven voor: Siemens KI81RAFE0

Deze koelkast past uitstekend in onze IKEA-keukenl Het is een koelkast met veel ruimte en een goede inrichting! Bovendien is deze erg zuinig, wij zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• Ruimte
  • Degelijk
  • energiezuinig

Koeler 24-03-2021

Prima koeler

Geschreven voor: Siemens KI81RAFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima koeler.
Goede indeling.
Geruisloos.
Alarm bij openlatende deur zeer functioneel.