De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Neff K1536XFF0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 11-04-2022

Koelkast Maakt veel lawaai

Geschreven voor: Neff K1536XFF0

De koelkast maakt veel lawaai hier is een monteur voor geweest en die heeft aan dat het normaal is. Ik vind het vreemd dat je een nieuwe koelkast op zolder hoorde aanslaan. Hij vertelde ook dat de nieuwe vriezer waar we op zaten te wachten dit ook zou doen. Nu is deze inmiddels geleverd en die doet het niet dus wat klopt er niet slaat onze vriezer niet goed aan ? Of maakt de koeler toch te veel lawaai. Veel spijt van onze koelkast. Het verhaal dat alle nieuwe koelkasten hetzelfde doen klopt niet inmiddels ook bij 3 andere buren geweest met een nieuwe koelkast en geen van alle maakt die herrie bij het aanslaan. We zullen lijkt het om van het lawaai af te komen een nieuwe koelkast moeten kopen maar dit wordt zeker geen Neff. Ook de scharnieren van de koeler en de vriezer lijken hetzelfde maar voelen anders echt vreemd allemaal. Dus kort gezegd zeer ontevreden.

Cora 04-03-2022

Heerlijke koelkast die doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Neff K1536XFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast bevalt op alle fronten erg goed. Was na 24 jaar toe aan een nieuwe koelkast en wat een verschil. Heerlijk koel van onder tot boven. Goed in te delen en hij sluit fantastisch af. Ben erg tevreden.

Stan 16-02-2022

een fijne koelkast

Hele fijne koelkast
Maakt bijna geen geluid en heeft perfecte verlichting.
mooi en sierlijk

koelkast inbouw K 1536XFF 25-10-2021

koelkast inbouw K 1536XFFO

Geschreven voor: Neff K1536XFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb wel minder plaats door schuine kanten in deur. Naar mijn mening hoeft de koelkast er niet gestroomlijnd uit te zien maar practies te zijn en dat is nu niet voor 100 % het geval. Verloren ruimte.

Oma Toos 17-08-2021

inbouw koelkast

Geschreven voor: Neff K1536XFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] heerlijk grote koelkast! Ben er erg blij mee!

erkals 26-07-2021

Top koelkast!

Geschreven voor: Neff K1536XFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie praktische ruimte voor je totale pakket aan artikelen die koel bewaard moeten worden.

Corine 22-03-2021

Ruimte koelkast met grote groente lade.

Geschreven voor: Neff K1536XFF0

Veel ruimte op de schappen en in de deur. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Een fijne hoge koelkast met veel schappen en mogelijkheden in de deur te over om op te bergen en koel weg te zetten. Een fijne aankoop.

Pluspunten

• ruimte
  • bergruimte in de deur