Bosch KIR81AFE0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR81AFE0 op Kieskeurig.nl.

MKroon 09-04-2021

Fantastische koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn bijzonder tevreden met deze koelkast. Hij is ontzettend ruim, we kunnen er echt alles in kwijt en dan nog hebben we ruimte over. Hij koelt heel goed maar je hoort hem helemaal niet. De indeling is zeer handig, vooral de dubbele groentelades zijn geweldig in het gebruik. Al met al een top product, niks op af te kraken.

Maaike 25-03-2021

Hoge koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie inbouwkoelkast. Is hoog. Alleen niet al te diep. In de deur niet al te veel ruimte voor flessen doordat er twee lades onderin de koelkast zijn gemaakt

Lisa 15-03-2021

Grote koelkast, mooi design

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

Fijn product! Deze ruim opgezette koelkast voorziet in alle wensen. Van kleine flesjes, tot wijnflessen. Van een plank voor kaas en een borrel, tot aparte vakken voor groente (en fruit) die ook echt werken. We zijn erg blij met dit product.

Pluspunten

• Ruim opgezet
  • Versvak houdt groente echt vers
  • Goed in te delen

Wilma 09-02-2021

Super mooie praktische en energiezuinige koelkast!

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super mooie praktische en energiezuinige koelkast! Veel ruimte en handige indeling. Zeker aan te bevelen!

Wim en Paula 05-02-2021

Super grote koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast is heerlijk ruim en handig voor een groot gezin:!we kunnen er alles in kwijt en houden nog ruimte over. De groente blijven opvallend vers en knapperig in de groentelades.