De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR81AFE0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Janneke 18-06-2022

Fijne ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettige koelkast voeldoende ruimte, handige indeling

Te veel lawaai 17-06-2022

Koelkast maakte te veel lawaai en achter kant word

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Achter kant te veel ijs
Maak veel lawaai

bosch grote inbouw koelka 25-03-2022

bosch grote inbouw koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

bosch grote inbouw koelkast KIR81AFEO mooi groot. alles goed ingedeeld. koelt erg goed. zeer tevreden echte aanrader

V. Ketting 24-01-2022

Fijne, ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne, ruime koelkast. De vershoudladen houden groente en fruit lang vers.

Tim 28-12-2021

Grote stille koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

Het is een ruime stille koelkast. De producten blijven er goed vers in. De flessenhouders zijn degelijk. De ruimtes in de deur hoog genoeg om te voorkomen dat er zaken vallen. Tip, maak meteen bij het opbouwen een foto van de sticker met het e-nummer, dat scheelt later met registreren wat moeite.

Pluspunten

• Groot
  • Goede indeling

Minpunten

• Registratie is lastig
  • De kaas uitschuifplank is wat wiebelig.

Mario 26-12-2021

Ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie ruime koelkast met praktische indeling,
alleen jammer dat dit type geen soft close scharnieren heeft

j**t@h**l.com 26-11-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

Een geweldige koelkast met meer dan voldoende ruimte. De indeling van de koelkast is ideaal met voldoende schappen en ruime groente/fruit lades. Het flessenrek is ideaal voor frisdrank of flessen wijn. Het is makkelijk om de stand van de koelkast te veranderen. Ook de superkoel functie werkt goed. Ik zou deze koelkast zeker aanraden wanneer je op zoek bent naar een ruime koelkast!

Pluspunten

• ruimte
  • licht
  • indeling

E Stam 29-08-2021

Heerlijk ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nooit meer woekeren met de ruimte in deze koelkast, voor een doorsnee huishouden met 4 volwassenen. Handige 'schuifplanken'.

chris 24-06-2021

grote krachtpasser

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wat een heerlijke fris ogende koelkast, mooi design, makkelijke indeling, prettige sledes en goede indeling van deur en vakken. 2 koellades met heel veel ruimtes

Ben O. 16-05-2021

Overzichtelijk en ruim

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

De koelkast heeft een uitstekende indeling.
Limonadeflessen zijn geen probleem meer.
mooie ruime groentelades en een handige indeling aan de binnenkant van de deur.

Pluspunten

• Indeling
  • Ruimte

Minpunten

• Heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Anoniem 04-05-2021

Perfect.

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jammer dat er een deur voor zit. Je zou de hele tijd in de koelkast willen kijken. Dus vandaar de foto.....

MKroon 09-04-2021

Fantastische koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn bijzonder tevreden met deze koelkast. Hij is ontzettend ruim, we kunnen er echt alles in kwijt en dan nog hebben we ruimte over. Hij koelt heel goed maar je hoort hem helemaal niet. De indeling is zeer handig, vooral de dubbele groentelades zijn geweldig in het gebruik. Al met al een top product, niks op af te kraken.

Maaike 25-03-2021

Hoge koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie inbouwkoelkast. Is hoog. Alleen niet al te diep. In de deur niet al te veel ruimte voor flessen doordat er twee lades onderin de koelkast zijn gemaakt

Lisa 15-03-2021

Grote koelkast, mooi design

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

Fijn product! Deze ruim opgezette koelkast voorziet in alle wensen. Van kleine flesjes, tot wijnflessen. Van een plank voor kaas en een borrel, tot aparte vakken voor groente (en fruit) die ook echt werken. We zijn erg blij met dit product.

Pluspunten

• Ruim opgezet
  • Versvak houdt groente echt vers
  • Goed in te delen

Wilma 09-02-2021

Super mooie praktische en energiezuinige koelkast!

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super mooie praktische en energiezuinige koelkast! Veel ruimte en handige indeling. Zeker aan te bevelen!

Wim en Paula 05-02-2021

Super grote koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR81AFE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast is heerlijk ruim en handig voor een groot gezin:!we kunnen er alles in kwijt en houden nog ruimte over. De groente blijven opvallend vers en knapperig in de groentelades.