Siemens KI87V5SF0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI87V5SF0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EC 08-04-2022

Voldoende, mooi en handig

Geschreven voor: Siemens KI87V5SF0

Mooie inbouw koelkast, samen gekocht met de keuken bij de keukenleverancier. Je hebt verschillende standen bij ons staat het op 4, dat koelt en vriest prima! Verder is het ook ruim genoeg, en mooi ingedeeld. Gaat makkelijk open en dicht. Het is een koel-vries combinatie, de vriezer is wel klein maar wij zijn niet een groot gezin dus gaat het prima mee. Voor een groter gezin en de hoeveelheid consumptie van vlees of voedsel wat bevroren moet blijven en zijn is het best klein.

Pluspunten

• Open maken deur
  • Koeling is ruim
  • mooi

Minpunten

• Vriezer is klein

s*****@i********* 29-12-2021

Bevalt zeer goed

Zeer fijne koelvries combinatie
Koelkast is zeer ruim, de vriezer voldoet in ons geval qua grote

Miguel 13-12-2021

Goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI87V5SF0

Mooie koel/vriescombinatie. Oogt chique samen met de bijgeleverde accessoires (eierbakje, flessenhouder, snacklade en ijsblokjeshouder). Enige minpunt wat ik kan benoemen, maar waar je bewust voor kiest bij de aankoop, is dat de vriezer maar 2 vrieslades heeft en de 2e kleiner is dan de 1e. Ook kan de vriezer niet apart gereguleerd worden qua temperatuur. Verder geen minpunten aan te merken!

Pluspunten

• Coolfrost
  • Bijgeleverde accessoires

Minpunten

• Maar 2 vrieslades
  • Vriezer niet apart te reguleren qua temperatuur

Jannie 10-05-2021

Koelvriescombinatie Siemens

Geschreven voor: Siemens KI87V5SF0

Lekkere ruime koelkast, werkt goed. Vriezer heeft 2 grote laden. Handig is dat koelkast gaat piepen als hij wat langer open staat.

Pluspunten

• koelt goed

Minpunten

• vriezer is niet heel groot