Siemens KI86VNFF0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86VNFF0 op Kieskeurig.nl.

b**h@g**l.com 27-08-2021

not super great

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

quite not like overall look and features. Can be improved specially the interior design

h**a@z**t.nl 26-08-2021

The product makes a humming sound when the cooling is switched on. We wonder whether the 39 DB indicated in the specifications is correct. The sound is irritating and audible, even when watching TV this is still disturbing

Els Mohle 17-08-2021

Ruime koelvriescombinatie voldoet aan alle eisen

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Twee vrieslades lijkt heel weinig, maar door de diepte van deze lades is er zeer veel plek voor alle diepvriesspullen. Heel fijn!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Anoniem 01-08-2021

Koelkast met vriezer

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uistekend werende vriezer en goed koelende koelkast. Frontdeuren prima te monteren aan de deuren van het koelgedeelte en het vries gedeelte. Daardoor perfect op maat af te stellen.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Koelkast 14-05-2021

Goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

Werkt prima en ziet er goed uit. Groente blijft vers. Geen 10 omdat ik persoonlijk een grotere had gewild.