De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86VNFF0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

C.A. T 10-10-2022

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima koelkast. Mooie diepe vrieslade. Het enige minpuntje is dat hij wat geluid maakt als de motor aanslaat.

Ida v P 29-08-2022

Vries gedeelte

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie koel vries kombinatie, vraag me alleen af of in het vries gedeelte een lampje zit

Frits 12-08-2022

Geluidsoverlast

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Qua indeling en prestaties een prima apparaat maar wat een herrie geeft deze koelkast! Zo erg dat Siemens al een keer langs geweest
is en de koelkast gratis heeft omgeruild voor een nieuw exemplaar. Helaas hetzelfde lawaai. Ligt volgens Siemens aan de nieuwe koelvloeistoffen en de daarmee gepaard gaande inspuitgeluiden. Ook andere merken zouden daarvan last hebben. Dat wens ik te betwijfelen. Ondertussen zitten wij al vele maanden met deze lawaaimaker van een koelkast en proberen we via de keukenleverancier deze alsnog om te laten ruilen voor een ander model dat minder lawaai maakt.
Lukt nog niet echt. Koertom: Ondanks andere apparaten die we van Siemens hebben waar we dik tevreden mee zijn, heeft dit ons vertrouwen in Siemens flink beschadigd.

Jan K. 02-08-2022

Mooie, grote koelkast.

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie koelkast met heldere verlichting en ruim van binnen. Zeker de groente/fruitlade!
In eerste instantie leek de vriesruimte onpraktisch ingedeeld, maar er kan toch meer in dan je in eerste instantie denkt.
Koelkast maakt weinig geluid; fijn, zeker in een open keuken.
Frontpanelen zijn makkelijk te plaasten en af te stellen.

Rene 19-06-2022

Koel apparaat

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij functioneerd zoals je mag verwachten. Koelt en vriest uitstekend

Elsmul 31-12-2021

Fijne grote kloelkast

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een fijne grote koelkast met een grote lade om groente vers te houden. Ook het vriesgedeelte heeft een hoge lade waar veel in past.
Nadeel is dat ik niet zo groot ben en dat ik wat moeilijk bij het bovenste plakje kan komen

Niet praktisch 07-12-2021

Luidruchtig en niet praktisch

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast slaat veel aan en blijft lastig op temperatuur wellicht door de indeling van de nieuwe keuken. De inrixhting is nist praktisch en de inhoud kan niet ten volle benut worden.

Mayola 28-11-2021

Mooie, ruime koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie, ruime en stille koelkast. Grote groentenla en mooie led-verlichting.

Anoniem 11-11-2021

Fijne koelkast en vriezer

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Er liggen in de koelkast maar 3 boorden. Dat vind ik weinig. 4 zou fijner zijn.

m**6@g**l.com 07-11-2021
Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

Fijne koelkast met goede vries die goed werkt en genoeg ruimte geeft voor 2 personen.

Andre 24-10-2021

Nieuw Koelkast iQ100

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gisteren deze koelkast in gebruik genomen. Heel fijne koelkast. Twee punten van aandacgt: de led verlichting lijkt wel een bouwlamp en jammer dat er geen laatje voor vleeswaren bijzit die je aan een legplank kan ophangen.

Sidley 03-10-2021

Prima koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima koelkast, koelt goed. De grote lade maakt zijn belofte waar en houdt groente en fruit inderdaad langer vers. De vriezer doet het ook prima, alleen jammer van de wat kleine lades.

b**h@g**l.com 27-08-2021

not super great

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

quite not like overall look and features. Can be improved specially the interior design

h**a@z**t.nl 26-08-2021

The product makes a humming sound when the cooling is switched on. We wonder whether the 39 DB indicated in the specifications is correct. The sound is irritating and audible, even when watching TV this is still disturbing

Els Mohle 17-08-2021

Ruime koelvriescombinatie voldoet aan alle eisen

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Twee vrieslades lijkt heel weinig, maar door de diepte van deze lades is er zeer veel plek voor alle diepvriesspullen. Heel fijn!

Anoniem 01-08-2021

Koelkast met vriezer

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uistekend werende vriezer en goed koelende koelkast. Frontdeuren prima te monteren aan de deuren van het koelgedeelte en het vries gedeelte. Daardoor perfect op maat af te stellen.

Koelkast 14-05-2021

Goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86VNFF0

Werkt prima en ziet er goed uit. Groente blijft vers. Geen 10 omdat ik persoonlijk een grotere had gewild.