Siemens KI86V5SF0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86V5SF0 op Kieskeurig.nl.

g**r@h**l.nl 29-08-2021

prima koelcombinatie !

Geschreven voor: Siemens KI86V5SF0

Prima koelkast combinatie, grote groentelade en zeer makkelijk in onderhoud. Erg makkelijk is de touch knop om de juiste graden voor de koeling in te stelen.

Pluspunten

• grote groentelade
  • makkelijk in onderhoud

Walter Heijn 09-08-2021

Siemens / Heijn

Geschreven voor: Siemens KI86V5SF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben werkelijk zeer content met mijn 5 Siemens keuken apparatuur. Elke dag is het voor ons een beleving, een luxe, de apparatuur werkt altijd en de nieuwste tecnologíen zijn uitmuntend
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Camilo 12-07-2021

Een goed product

Geschreven voor: Siemens KI86V5SF0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goed produtc maar ik zou een beetje meer investeren en een aandere koel-vriescombie kopen die meer energie-efficiënt en een stuk stiller zou zijn.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Anna 07-04-2021

Fijne koel/vriescombi!

Geschreven voor: Siemens KI86V5SF0

Hij is ruim en heeft verschillende mooie extra's. De lade bij de bodem is heel fijn en breed en de koelkast is heel hoog. In de vriezer zit een lade speciaal voor ijsklontjes. Hij bevalt erg goed!

Pluspunten

• Ruim
  • Hoog
  • Extra's die erin zitten

Tjeerd 21-02-2021

Stil, goede prijs en fijn ingedeeld

Geschreven voor: Siemens KI86V5SF0

Fijne grote koelkast van een kwaliteit merk. Niet te duur. Lekker stil en als het goed is energie zuinig.

Pluspunten

• Groot
  • Extra rek voor wijnglazen