De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens GI41NACE0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Monique en Kevin 21-07-2022

Prachtige ruime vriezer

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtige ruime vriezer. Lades zijn ruim en hoog waardoor producten oa het brood niet in de verdrukking komt. Goede prijs/ kwaliteit verhouding en er kan veel in.

De jong 11-07-2022

Vriezer

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met onze vriezer.
Zeer ruime lades
Hoeft niet ontdooid te worden!!

Christian 05-04-2022

Makkelijke schone vriezer

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vriezer is in tegenstelling tot vriezers die wij eerder hadden volledig aanvriesvrij, dit scheelt in schoonmaak en in aantasting van de ingevroren producten. Met een gemakkelijke grote lade is de vriezer ruim en makkelijk in gebruik, alles past erin!

Roland 11-03-2022

Super vrieser

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne vriezer, veel ruimte en no frost systeem is heel fijn.

Top vriezer 30-11-2021

Top vriezer

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer blij mee! Veel ruimte, bij vorige vriezer hadden we hier veel probleem mee. Tevens hoeft deze niet ontdooit te worden! Raden het zeker aan

C.Heuzer 29-11-2021

Ruime en stille inbouwvriezer

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prima vriezer met soepele lades en kleppen. Uiterst geruisloos en heerlijk frostfree. Echte aanrader.

Erzsébet 15-11-2021

Super blij met de Siemens inbouw vriezer

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super blij, de vriezer werkt geheel volgens verwachtingen. Altijd een ijs-verrassing in huis. Makkelijk in te bouwen in bestaande keuken.

JH.VC 18-09-2021

Prima keuze

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stille vriezer met no-frost functie, dus nooit meer ontdooien.

Roelof 18-09-2021

Goed product

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geeft aan wanneer de deur te lang open blijft. Vriest goed en duidelijk graden afleesbaar door digitaal display

Ronald 26-08-2021

Vriezer voor kwaliteit

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vriezer denkt mee en dat maakt bewaren wel zo makkelijk

A. Zuidam 29-06-2021

Super vrieskast

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne grote vriezer. Ruimte zat voor gezin met 3 volwassenen. Bij snelvriezen wel een brom van de koeling

Danny 05-06-2021

Fijne grote vrieskast

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben voor deze vrieskast gekozen vanwege de grote inhoud en de toepasbaarheid in onze nieuwe keuken. Ook de snelle leb=vering was erg prettig. Wat ook handig is , dat is het alarm wanneer je de deur te lang open laat staan. Bv wanneer je kinderen niet kunnen kiezen welk ijsje ze willen nemen. ;)

Rob de Vogel 28-05-2021

Rob

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

Wij hebben pas onze keuken laten installeren met 7 apparaten van Siemens waaronder ook deze vriezer. Een super stille vriezer met zeer gebruiksvriendelijke lades waar de goed gesorteerd je voedsel kan invriezen. We zijn zeer tevreden over deze vriezer en raden deze zeker aan.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Zeer stil

Minpunten

• Geen kunnen ondekken

Henrietta 05-04-2021

Hoera niet meer ontdooien :)

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne inbouw vriezer. Anti frost werkt prima. Mooie lades. Vriest snel in , helemaal met de boost functie. Kortom ik kan deze vriezer zeker aanbevelen.

De koude voorraadkast 09-03-2021

Stille voorraad

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een grote met verschillende laden uitgeruste vriezer is onmisbaar in de keuken.