Siemens GI41NACE0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens GI41NACE0 op Kieskeurig.nl.

Danny 05-06-2021

Fijne grote vrieskast

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben voor deze vrieskast gekozen vanwege de grote inhoud en de toepasbaarheid in onze nieuwe keuken. Ook de snelle leb=vering was erg prettig. Wat ook handig is , dat is het alarm wanneer je de deur te lang open laat staan. Bv wanneer je kinderen niet kunnen kiezen welk ijsje ze willen nemen. ;)

Rob de Vogel 28-05-2021

Rob

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

Wij hebben pas onze keuken laten installeren met 7 apparaten van Siemens waaronder ook deze vriezer. Een super stille vriezer met zeer gebruiksvriendelijke lades waar de goed gesorteerd je voedsel kan invriezen. We zijn zeer tevreden over deze vriezer en raden deze zeker aan.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Zeer stil

Minpunten

• Geen kunnen ondekken

Henrietta 05-04-2021

Hoera niet meer ontdooien :)

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne inbouw vriezer. Anti frost werkt prima. Mooie lades. Vriest snel in , helemaal met de boost functie. Kortom ik kan deze vriezer zeker aanbevelen.

De koude voorraadkast 09-03-2021

Stille voorraad

Geschreven voor: Siemens GI41NACE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een grote met verschillende laden uitgeruste vriezer is onmisbaar in de keuken.