Liebherr SUIGN 1554-21 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SUIGN 1554-21 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

m*********@l****** 20-01-2023
Geschreven voor: Liebherr SUIGN 1554-21

Vriezer hoor je niet! En ook geen ijs vorming! Ideaal dus! Drie grote laden kan genoeg in! Aanrader dus.

Bart 20-12-2022

Compacte inbouw vriezer

Geschreven voor: Liebherr SUIGN 1554-21

Nette compacte vriezer met 3 compartimenten.
Laden voelen stevig aan echter is het volume afgenomen in vergelijking met onze vorige inbouw vriezer.
Vriezer is stil.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Stil

Minpunten

• Minder volume van laden

n*******@z******* 27-11-2022

Aanrader

Geschreven voor: Liebherr SUIGN 1554-21

Tevreden over mijn vorige vriezer van Liebherr.
Daarom weer voor Liebherr gekozen.
Nofrost was een eis.
Vriezer is zeer still.

Pluspunten

• Still
  • Nofrost

Minpunten

• Nog geen gevonden

Jomar 25-10-2022

Liebherr no-frost vriezer

Geschreven voor: Liebherr SUIGN 1554-21

We hebben deze vriezer gekozen om de no-frost en de betrouwbaarheid van Liebherr (uit ervaring)
Hij is heel stil en alle drie de lades zijn mooi groot.
Ook het extra vak onder de onderste la is handig.

Pluspunten

• heel stil
  • no-frost

Minpunten

• nog niets gevonden

BertKawa 19-10-2022

energiezuinige No-Frost diepvriezer

Geschreven voor: Liebherr SUIGN 1554-21

een energiezuinige inbouwdiepvriezer, met No-Frost, dus niet meer handmatig moeten ontdooien, alleen schoonmaken.
Dit is comfortabel t.o.v. mijn vorige diepvriezer

Pluspunten

• energiezuinig
  • No-Frost
  • 2+5 jaar garantie

Minpunten

• duur

d**************@z******* 12-10-2022

Onder-vrieskast bij de hand in de keuken

Geschreven voor: Liebherr SUIGN 1554-21

Ziet er netjes uit. Effectief volume van een onder-vrieskast is beperkt. Vries snel in tot -18 graden. Geen geluid. Meegeleverde hulpstukken matig: deksel van ijsblokjes-bak is eerste dag al afgebroken. Staat eigenlijk los van de vriezer, maar als je iets meelevert moet het ook passen bij de kwaliteit van de vrieskast zelf.

Pluspunten

• geluid
  • vrieskracht

Minpunten

• volume is beperkt
  • deksel ijsblokjes bakje dag 1 stuk

j***************@g******** 23-03-2022
Geschreven voor: Liebherr SUIGN 1554-21

Hebben een Miele keuken en wilden weer een diepvries van goede kwaliteit. Toen werd ons aangeraden door Hoppenbrouwers om deze te kopen. Service goed, alleen hebben we helaas lang moeten wachten. Maar dat kwam door de problemen die veroorzaakt zijn door de Corona.

v**********@g******** 01-12-2021

Prima aankoop

Geschreven voor: Liebherr SUIGN 1554-21

Mooi uitgevoerd inbouw koelkast met 2 mooie laden voor fresh. De laden lopen mooi soepel in de rails deurdranger werkt prima en goede verlichting

d*************@x******** 17-09-2021
Geschreven voor: Liebherr SUIGN 1554-21

Niet goedkoop in aanschaf, wel in gebruik een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Ontevreden klant 09-02-2021

Inbouwvriezer Liebherr, Klein en lawaaiig

Geschreven voor: Liebherr SUIGN 1554-21

Nofrost betekent dat er voortdurend lawaai is. En dat de lades minder diep zijn. Het apparaat staat of te koelen, of te verwarmen om het ijs te laten smelten, dus dubbel zoveel activiteit aks standaard vriezer. Dat kost ook meer energie.
De lades ziin van vrij dun plastic, eerste hieken zijn al kapot.
Echte afrader.
Wilde apparaat ruilen maar Liebherr gaf aan dat dit hun meest stille model was. Dus voor ons nooit meer een Liebherr.

Minpunten

• Lawaai
  • Ondiepe lades
  • Zwakke lades
  • Niet energie zuinig
Officiële reactie van Liebherr 10-02-2021

Jammer om te lezen dat de vriezer niet aan uw verwachtingen voldoet. De inhoud van een NoFrost vriezer is altijd wat kleiner omdat het NoFrost-systeem wat ruimte inneemt. Daar staat tegenover dat het apparaat nooit ontdooid hoeft te worden. Het gaat hier bovendien om een inbouwapparaat, deze hebben altijd minder inhoud dan vrijstaande apparaten omdat ze in de keuken geïntegreerd moeten kunnen worden. Wij hebben overigens ook een variant zonder NoFrost in het assortiment. Dit model heeft 16 liter meer inhoud, maar moet wel af en toe ontdooid worden.

Een NoFrost vriezer werkt met een luchtcirculatie en dit model heeft een energiezuinige toerental gestuurde (inverter) compressor. Dit betekent dat het apparaat inderdaad vaak draait en dat er een zacht geluid hoorbaar is. Maar lawaai, zoals u omschrijft, hoort het niet te zijn. Is een van onze servicemonteurs al op bezoek geweest om het geluid te beoordelen? U kunt hiervoor contact opnemen met onze serviceafdeling via 0297-239955 of via service@buram.nl.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr

Klant X 22-10-2020

Lawaaiige vriezer

Geschreven voor: Liebherr SUIGN 1554-21

De stilste vriezer uitgekozen die ik kon vinden maar maakt nog steeds zoemend geluid. Als je de deur dicht doet gaat hij nog harder zoemen. Dat schijnt onvermijdelijk te zijn mij een antifrost vriezer omdat die twee ventilatoren heeft die vaak aan staan.
Bakken zijn van kwetsbaar plastic en vrij ondiep doordat koelelementen achterin zitten.

Minpunten

• lawaai
  • ondiepe lades