Liebherr ECBN 6156 PremiumPlus BioFresh NoFrost

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ECBN 6156 PremiumPlus BioFresh NoFrost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h********@g******** 21-07-2023

heerlijk ruime en stille koelvriescombinatie

Een heerlijk ruime inbouw koelkast met twee grote biofresh laden die in tegenstelling tot mijn oude Gaggenau apparaat heerlijk stil is. Zelfs van de ijsblokjesmaker hoor je helemaal niets. De indeling van de ruimte is nog wel even een puzzel, maar dat komt vast snel goed. Een aanrader als je een extra brede inbouw koelvriescombinatie kan plaatsen

Pluspunten

• groot
  • stil
  • licht
  • grotebiofresh laden

Minpunten

• flexibele indeling

i*****@h********** 27-06-2023

Bevalt (tot nu toe) goed, 1 maand geleden geplaatst

Het is een prachtige grote koelkast en diepvrieslades met ijsblokjes in de lade. Erg praktisch. We zoeken nog wel naar de juiste handgrepen.

Pluspunten

• breed
  • overzichtelijk
  • ijsblokjes in lade

Sandra 26-01-2023

Ongelooflijk ruime koelvriescombinatie.

Een geweldig ruime brede koelvriescombinatie. Veel ruimte en opbergmogelijkheden. Makkelijk schoon te houden doordat de groente lades er eenvoudig uit te tillen zijn. Flessen rollen niet weg. Een aanrader.

Pluspunten

• ruimte ook in breedte
  • overzichtelijk
  • flessen rollen niet weg

Minpunten

• in de deur de opberghouders niet heel hoog