Liebherr IK 3520-21 - Reviews

Type/soort
koelkast

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IK 3520-21 op Kieskeurig.nl.

Gerard 15-10-2020

Practische koelkast

Geschreven voor: Liebherr IK 3520-21

Deze grote inbouwkoelkast heeft een inhoud van meer dan 200 liter en geen ijsvak bovenin.Wij kozen duidelijk voor volume.Al onze voorraad en dagelijkse benodigdheden kunnen nu overzichtelijk worden bewaard en gekoeld;mede doordat de plateaus op veel standen gezet kunnen worden.Het LED licht geeft een fris schijnsel in de kast.De koelkast staat in een woonkeuken ,maar is zo stil dat we nauwelijks iets horen als er gekoeld wordt. Veel eerdere koelkasten waren volumineus,maar niet economisch in het gebruik.Deze koelkast laat zich gemakkelijk reinigen en ontdooien is niet nodig. Deze Liebherr hadden we veel eerder moeten aanschaffen.

Pluspunten

• optimale ruimte invulling
  • laag geluidsnivo
  • gemakkelijk reinigbaar

Minpunten

• zelf inbouwen vergt enige ervaring

Paul 07-10-2020

Mooie en praktische koelkast

Geschreven voor: Liebherr IK 3520-21

Had eerst een electrolux koeler; na 2,5 jaar printplaat kapot; kosten E 2500,- en 2 weken leertijd
Toen deze Liebherr koeler besteld bij een (goede) plaatselijke dealer; binnen 1week geplaatst en draaiend; en met 7(!) jaar garantie

Pluspunten

• Design en indeling
  • Is de “ Rols” onder de koelers

Minpunten

• Kan er echt geen verzinnen

Mike Floor 01-09-2020

Een mooie grote koelkast

Geschreven voor: Liebherr IK 3520-21

Een prachtige grote koelkast wij willen ook alleen dit merk omdat wij al een paar keer verhuisd zijn en heel veel goede ervaring hebben met dit merk dus voor ons altijd liebherr

Pluspunten

• Alles positief