De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG SCE818D3FS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

FlevoMarco 14-01-2022

Mooie nette koelkast, verbeteringen wenselijk

Geschreven voor: AEG SCE818D3FS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast heeft een prettige indeling en drie echte lades in de vriezer en is zeer stil.
De temperatuur in het koeldeel (b)lijkt hoger dan ingesteld, getuige het niet voldoende verkleuren van onze “verklikker”.
De klep in de deur blijft niet open staan, dat is echt enorm wennen. Dit voorkomt wellicht echter breken als je hem zou vergeten te sluiten en de deur dicht gooit.
Koelkast stond op kinderslot en dat had ik niet door. Dat heeft veel irritatie opgeleverd omdat ik hem ook met de Nederlandstalige handleiding niet ingesteld kreeg. Af fabriek zou kinderslot uit moeten staan.
De glasplaten voelen aanmerkelijk steviger dan die van onze vorige koelkast (Whrirlpool), dag straalt echt kwaliteit uit.
Hij lijkt wat minder diep dus brede Lieke pannen in de koeling kan wat lastiger zijn.

Kortom, fijn en degelijk apparaat met als grootste nadeel dat de temperatuur niet (b)lijkt te zijn die op het display staat.

Peter 18-12-2021

Mooi en zuinig

Geschreven voor: AEG SCE818D3FS

Na 22 jaar was de oude AEG nog niet stuk, maar ik wilde toch een nieuwe aanschaffen die zuiniger is.
Gekozen voor kwaliteit, dat heeft de oude koelkast bewezen in de 22 jaar.

Elfferich 30-04-2021

Mooie koelkast maar voldoet niet aan specificaties

Geschreven voor: AEG SCE818D3FS

De koelkast slaat helaas vaak aan en dat betekent een irritant geluid dat veel harder is dan de beloofde. 35 db. Juist deze koelkast gekozen om het zo stil mogelijk te hebben. Ook snel vorming van ijsdruppels op de achterkant. Hopelijk hoort dit niet...

Grootte en indeling zijn wel heel fijn.

Pluspunten

• Ruim vriesgedeelte

Minpunten

peter 19-04-2021

handige koelkast

Geschreven voor: AEG SCE818D3FS

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat een koelkast moet doen. Voldoende ruimte, mooi design. Temperatuur is makkelijk in te stellen, maar klopt niet altijd met de werkelijkheid, nu ingesteld op 4 graden, maar hij koelt naar 5 graden. Verder heeft hij wat innovatieve functies waarvan ik niet verwacht ze te gebruiken.

Andre 29-12-2020

Wat een mooi apparaat

Geschreven voor: AEG SCE818D3FS

Een prachtige koel/vrieskast. Als je deur van het koelkast-deel open doet gaat de geweldige verlichting aan. Je voelt de kou naar buiten stromen en als je de deur vergeet dicht te doen gaat er een pieptoontje. Een mooi duidelijk display geeft zowel de temperatuur van het koel-als het vries deel weer. En voldoende ruimte om al je spullen heerlijk vers te houden. Gewoon een prachtig apparaat van AEG!