Siemens KI86NAD30 - Reviews

Inhoud koelruimte
188 liter inhoud
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KI86NAD30 op Kieskeurig.nl.

Michelle 14-08-2015

Koelkast moet No frost zijn, echter als de koelkast te hoog staat qua temp gaat de koelkast wel vriezen, heb een ander apparaat van Samsung ook No frost, deze werkt wel goed, heb beetje spijt van deze aankoop

JudithD 06-06-2017

Doet voortreffelijk zijn werk !

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Als enig minpuntje vind ik het diepvriesgedeelte wat kleiner dan ik verwacht had. Maar dat is eigen stommiteit, dan had ik een ander type moeten kopen. Ik wilde persé dit ype, omdat deze onder een geluidssignaal geeft bij het open laten staan van de deur. Ook is er een digitaal display wat de bereikte temperatuur aangeeft, erg handig. Ook fijn: het in gedeelte opklapbare glasgedeeltes zodat ook langere potten etc erin kunnen. Subliem: de onderste lade heet 'hyper fresh', en die naam verdient ze ook!

Maria 2017 05-06-2017

Indelen is een vak apart!

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Ruimte is niet handig in te delen. Het varioplateau wat half ingeschoven kan worden,zgn voor grote potten en flessen is niet fijn omdat die ook ongewenst in/uit schuift. Het uitschuif plateau voegt weinig toe, de rand die erop zit, is niet handig omdat je er altijd overheen moet.
Jammer van de hele lade voor groente en fruit. Vond twee aparte veel fijner en overzichtelijker. Nu ligt alles op en door elkaar. Niet merkbaar wat de voordelen zijn van de fresh schuif. Koelkast is ook te koud om zo iets uit te eten, en soms ijsaanslag op de levensmiddelen. Niet anders in te stellen omdat een lagere stand onder +2 niet mogelijk is.
Inhoud qua liters van diepvries op papier zelfde als de vorige , maar in de praktijk toch minder ruimte. Jammer dat de praktijk anders uitpakt!

Anoniem 04-11-2019

Ruime, mooie KoelVries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Heerlijk de ruime in deze KoelVries combinatie; altijd de goede temperatuur in de koelkast en vriezer.
Voldoende bergingsmogelijkheden en makkelijk schoon te houden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Günther 24-06-2019

Een grote fantastische koel~ vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Erg praktisch is de extra diepe lade in het midden van de vriezer;
Voorts de deksels die op ijs-tray kan worden geplaatst om te voorkomen dat er water uit loopt is eveneens erg praktisch. De frishoud lade voor fruit en groente is een praktische noviteit ! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Riavg 19-05-2019

Handig in gebruik!

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Nu een paar weken in gebruik en alles werkt prima en is handig in gebruik. De verdeling is goed en ook de vriezer inhoud handig. Aanrader!

Edwinr31 18-04-2019

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Deze koelkast heb ik al een maand in gebruik. De softclose is makkelijk in gebruik. Veel mogelijkheden in de kast. Ik heb wel een bak uit de deur gehaald om meer ruimte te hebben voor flessen. Ik hoor hem amper aan slaan. Top apparaat.

MD123 05-11-2018

Super koelvries combi

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Ik heb m nog maar een week maar ik ben er erg tevreden over. Mooie laden in de vriezer en goede binnen verlichting

C.Lange 14-10-2018

Fijne, stille koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Ruime koelkast, prettige verlichting, kan zachtsluitend worden geplaatst (erg prettig met kleine kinderen), grote groente/fruit lade waarin de groente ook écht langer vers blijven. Maakt zeer weinig geluid.
Vriesgedeelte werkt ook naar verwachting. 1 grote lade en 2 kleine, waarvan 1 zeer smal maar dus geschikt voor ijsjes e.d.

• ruime groentelade

Remc 25-06-2018

Prima stille koelkast, maar ruimindeling beperkt

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Nu drie maanden ingebruikt en koelt en vriest prima. De flexibiliteit van de ruimte-indeling vind ik erg beperkt met name in de deur van de koelkast.

Michiel116 06-05-2018

Stille kracht

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

De koelkast heeft een aantal handigheidjes die het indelen flexibel maken. Handig vind ik ook de temperatuurindicaties voor vriezer en koelgedeelte bovenaan de deuropening. Wat ik erg waardeer is dat het apparaat geluidsarm is.

TDC46 20-04-2018

Zeer goede koelkast met een paar kleine minpuntjes

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Sinds 2-3 weken in bedrijf is kleiner dan de oude maar dat kan je krijgen als je uit een boekje besteld, De indeling zou wel wat beter kunnen als je mogelijkheid had om meer te kunnen spelen met de platen in de koelkast en bovenste vak in de vriezer zou ook wel wat groter kunnen. Maar voor de rest is het een zeer goed product.

kaya 02-03-2018

houd lang vers

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Een koelkast die ook je groente en fruit langer vers houdt. Beginsel leek het klein omdat we een groot gezin zijn maar achteraf bleek het anders, je kan de indeling zo goed mogelijk gebruiken dat je wekelijkse boodschappen goed inpast.

Pluspunten

• houdt vers
  • makkelijk schoonmaken
  • indeling zelf beslissen

Minpunten

• prijzig

Mevr van de Vijver 18-09-2017

Mooie ruime overzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Zeer tevreden met deze koelkast.Koelkast is erg overzichtelijk met mooie ruime vriesvakken en een gedeelte voor ijsklontjes.Mooi design en erg gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Overzichtelijk
  • Ruim

B. S. 07-04-2017

Zuinige koelkast met no-frost

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Mooie koelkast. Hij is zeer stil, ik hoor niet wanneer hij aan staat wanneer de koelkast gesloten is.
No-frost is ideaal.
Iets kleiner dan de vorige koelkast, maar dat komt door de isolatie om hem energiezuiniger te maken.
Led-verlichting in de deur is te vel wit, een warmer kleurtje zou fijner zijn.
Groente lade met houd alles fris.
vakjes in de deur zijn uitneembaar waardoor de deur prettig in te delen valt.

• No-frost
  • zuinig door isolatie
  • uitneembare vakjes in de deur

Minpunten

• iets kleinere binnenruimte door isolatie
  • led verlichting is vel wit, ongezellig

Gersh 30-03-2017

Gestroomlijnd koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Werkt goed en onhoorbaar. Enig minpuntje is de indeling van de vakjes in de deur. Die zijn jammer genoeg niet verstelbaar. Maar voor de rest een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• geruisloos
  • veelruimte en verstelbare rekken
  • strak gestroomlijnd

Minpunten

• Kleine onverstelbare vakjes in de deur

wilma 24-02-2017

praktisch

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Zeer praktische koel/vriescombinatie. Fijne indeling. Geeft aan als de deuren te lang open staan. Digitale temperatuurweergave, wat makkelijk is.

Meester Ad 12-01-2017

Stille ruimtevreter

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Sinds december 2016 is deze koel-/vriescombinatie in gebruik en ik ben onder de indruk van de ruimte, mede door de slimme indelingsmogelijkheden die gecreëerd zijn en dan m.n. in het koelgedeelte. Maar ook de grote bak in het vriesgedeelte is heel handig. Niet te groot dat je je spullen niet meer terug vindt, maar toch groot genoeg voor de voorraad die ik wil kunnen invriezen (ik was een grote, vrijstaande vriezer gewend).
Het apparaat is heel stil, je hoort hem echt niet, wat heel prettig is in een open keuken. Waar ik ook heel blij mee ben is dat dit apparaat een zelf-ontdooi functie heeft. Dat was ik al gewend en wilde dit persé weer! Echt aan te raden!

Albert 21-12-2016

Review KI86NAD30

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Gemakkelijk de temp instellen van zowel vriezer als koelkast. Softclose is handig. Cleane uitstraling. Er hadden iets meer plateaus mogen zijn die je in kunt schuiven zodat deze half zo lang is, er is er nu 1 die echt handig is.

Pluspunten

• Koelt prima
  • no-frost vriezer

Minpunten

• relatief veel lawaai
  • geen lade-stopper bij kleine lade in vriezer

mc 17-11-2016

grote en goede koelkast

Geschreven voor: Siemens KI86NAD30

Zeer gebruiks vriendelijke koelkast duidelijk en zonder problemen in te stellen en bovendien geruisloos zeer degelijk en ook goed sluitwerk ga zo door Siemens