Bosch KIS87AF30 - Reviews

upside-down / koelvriescombinatie
A++
Inhoud koelruimte (netto)
209 liter

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rob 28-04-2016

Zijn geld waard

Een zeer stille koel/vriescombinatie, eenvoudig te bedienen. Tot op heden zeer tevreden. Goede indeling, helaas geen vleeswaren houder, zat in mijn vorige Bosch koel/vriescombinatie wel.

Astrid 04-07-2017

Diepvries lades zeer onhandig

Koel gedeelte prima. Diepvries lades zijn zeer onhandig.
Ten eerste zijn ze beide erg ondiep.
De bovenste is te hoog waardoor je de inhoud niet goed ziet.
De onderste moet met 2 handen bediend worden anders valt ie er uit.
en na nog geen twee maanden gebruik kan ik de vriezer al weer ontdooien.

Nelisse 02-04-2017

Super overzichtelijk

Ik vind deze koelvries combi heer overzichtelijk en praktisch. Door de vele opberg mogelijkheden in de deur, de plank op lade en de deelbare glasplaat maakt het een ruime en overzichtelijke indeling.
Door de dubbele verlichting kan je alles goed terug vinden. Vergeet het geluids niveau niet, sssssssstil!

Pluspunten

• overzicht
  • verlichting

Minpunten

• beetje weinig vries ruimte

Elise 16-11-2016

Fijne koelkast

We hebben de koelkast nu een maand en bevalt uitstekend. Het is een ruime koelkast die makkelijk in te delen is. Echt een pluspunt van deze koelkast is de freshbox, in deze box blijven je groeten en fruit veel langer vers.

Pluspunten

• Groente langer vers

Pim 05-08-2016
  • Product kwartaal in bezit

Goede koelkast

Goede en ruime koel/vries combinatie. Groenten/fruit blijft langer goed in de groentenlade. Erg gemakkelijke indeling en erg stil.

cjdendulk 16-06-2016

Schitterende uitvoering die aan alle eisen voldoet

Koel-vriescombinatie is perfect ingebouwd. Alle instellingen zijn makkelijk te hanteren. In vergelijking met onze oude koelkast (20 jaar) is dit een verrijking in onze keuken. Het apparaat werkt prima. Het was wel even wennen aan de verlichting maar dat gaat nu prima

Simone 26-04-2016

Goe

Indeling is voor ons perfect en de groente lade is echt super. Vries gedeelte groot genoeg voor in de keuken we hebben nog een extra vriezer in de schuur

FVosseberg 04-11-2015

Geweldige koel/vrieskast

De koel/vrieskast doet gewoon wat hij moet doen, d.w.z. instellen op de gewenste temperatuur en het werkt. Bij de vorige(ander merk) was dat niet altijd het geval.

RNIESSINK 04-11-2015

Fantastisch, geluidloos en degelijk

Super mooi design, weinig geluid en goed uitgedacht, mooi display en heldere led verlichting, ik vind hem top

AriedeJong 24-11-2013

TEGENVALLER

Vorige koel-diepvries was van Bosch, die 18 jaar goed had gefunctioneerd, dus weer een Bosch besteld. TEGENVALLER. Het mechanisme voor de beluchting via de deksel van de groentelade is slecht en gammel geconstrueerd. De deksel valt er snel uit. Opnieuw in elkaar zetten is zinloos, na een paar maal de lade te hebben gebruikt ligt het weer uit elkaar. Daarnaast kan de lade niet ver genoeg open. Een struikje broccoli of een tasje appels kun je er niet inleggen omdat de opening te klein is. Het flessenrek loopt aan de zijkanten schuin af, onhandig, scheelt een fles aan ruimte. Het tweede flessenrek heeft een te lage opstaande rand, oppassen anders vallen de flessen eruit met sluiten of opendoen. De twee vriesladen zouden er drie moeten zijn. De grote is niet handig voor terugvinden van de ingevroren spullen. Positieve ervaring: controle op deursluiting door service monteur werd erg goed afgehandeld. Samenvattend: van een Bosch product had ik aanzienlijk meer verwacht. Service organisatie werkt goed.

Angela3 15-08-2013

Ruime Koelkast

Het is een ruime koelkast en de groentenlade doet zijn eer aan en houd de groente zeer lang goed. Veel opbergmogelijkhden.