Bosch CTL636ES6 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CTL636ES6 op Kieskeurig.nl.

8,9

Doun 02-08-2021

Heerlijke koffie!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met de perfecte bonen, drink ik nu iedere ochtend een heerlijke koffie bij het ontbijt.
Naast de kwaliteit van koffie is het design ook echt een prachtig exemplaar aan de apparatuur kast.

Monique 02-08-2021

Heerlijke genieten

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hoe je de koffie ook drinkt het is heerlijk genieten wanneer deze is gezt door deze inbouw volautomaat.
Makkelijke bediening en handige favorieten opslag mogenlijkheden.

Koffiezetapparaat 20-07-2021

Heel fijn

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn om zelf verschillende koffie te kunnen maken .

David 20-06-2021

Beter dan een barista ‘thuis

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne koffie met of zonder melk. Super macchiatos!

Francina 10-06-2021

Lekkerste koffie

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een top apparaat.... super lekkere koffie!!!

Top product 02-06-2021

Koffie met Bosch

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijn koffieapparaat. Mooie uitstraling in onze keuken.
Net als vorig apparaat hopen we hiermee zeker weer 10-13 jaar mee vooruit te kunnen. TOP

Céline 26-05-2021

Geweldige machine!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch apparaat! Is stil, heel goed te onderhouden met gemakkelijke uitneembare onderdelen en reinigsprogrammas, veel verschillende opties voor koffie, ook met de app te bedienen (maar niet handig want voordat hij koffie set spoelt hij nog even). Melkkoffies zijn gemakkelijk te zetten en schoon te maken, onderdelen kunnen in de vaatwasser. In 1 woord: fantastisch!

Anoniem 07-05-2021

Het is een heerlijk apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn er blij met de bosch koffieautomaat. Veel keus qua koffie variaties, temperatuur en hoeveelheid. Top dat je hem ook via de app kan bedienen!

Joep1234 16-04-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooi en makkelijk te bedienen apparaat. Het heeft heel veel mogelijkheden. Je kunt de koffie uitzoeken die je wilt en het apparaat stelt alles in om de juiste koffie te maken. Het leuke is dat je het ook kunt personaliseren. Top!!

Koffieman 12-04-2021

Mooi machine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie machine met vele koffie mogelijkheden. Koffie soorten ruim van smaak en optisch zoals op de plaatjes. Thee en warme melk ook zeer handig. kortom goede kwaliteit koffie fijne machine. Goed te onderhouden.

Aanrader. 08-04-2021

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

Makkelijk in gebruik handig schoon te maken. De draaischijf is wat lastig verdraaien soms. Maar als je je vinger beetje nat maakt geen probleem. Super lekkere koffie.

Kan geen wigomat tegenop 04-04-2021

Beter dan verwacht

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voorheen zette we koffie met een snelfilterapparaat. Maar na aanschaf van deze inbouw Bosch is er voor ons geen betere machine

Nicky 04-04-2021

Prima koffiemachine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat. Als je het goed onderhoud blijft de koffie fantastisch

Anoniem 02-04-2021

Uitstekend koffiezetapparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] in combinatie met een oven uit dezelfde serie uitgezocht. Staat heel mooi bij ons in de keuken. Het koffiezetapparaat is makkelijk te bedienen (ook op afstan via de app) en je hebt veel keuze. Ook het favorieten programma is fijn... klein minpuntje is toch het schoonmaken, maar dit is voor alle inbouw koffiezetapparaten hetzelfde werk.

Jaja 31-03-2021

Veelzijdig in gebruik, prima smaak

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na ongeveer een half jaar dagelijks vele kopjes latte en espresso ben ik nog steeds erg tevreden over dit apparaat qua functies en smaak van de koffievarianten. Wat erg fijn is dat de sterkte en de temperatuur precies te regelen is. Ook het melksysteem werkt handig en is makkelijk schoon te houden. Enige smetje was de bonenmaler die er na twee maanden al de brui aan gaf, maar die is kostenloos vervangen door een Bosch monteur aan huis.

Jammer 14-03-2021

Ouder model was beter.

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

De instellingsschijf gaat stroef. je moet alles van het apparaat afhalen om de water en afval te vullen of te ledigen. een nieuwer model is niet altijd beter. jammer

Frans 11-03-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 25 jaar gebruiker van een koffie machine van een bekend merk(M) hebben we uiteindelijke de keuze gemaakt voor een Bosch CTL636ES6.
Na een week ervaring moeten wij toegeven dat wij zeer enthousiast zijn. Uiterlijk: mooie voorgeving. Technisch: t.o.v. vorig model, bij koffie malen beduidend zachter geluid. Programma keuze zeer uitgebreid en het voornaamste lekkere koffie.Temperatuur uitstekend. Hopelijk gaat het apparaat jaren mee.Wij gebruiken een koffie merk van D.E. Espresso no 7 en Delicaat en rond no 7.

Mijn apparaten van bosch 01-03-2021

Goed omdat ik altijd al bosch heb gehad

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ja wat zal ik zeggen. Ik vond de koffie uit de andere koffiemachine lekkerder smaken terwijl ik dezelfde bonen heb. Instellingen staan het zelfde maar toch smaakt hij anders. Misschien moet het apparaat nog ff wennen

Glenmetsumatsu 28-02-2021

uitsekende menu keuze en vaiatie

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer gebruiksvriendelijk door aantrekkelijk display menu sturing

Jessie 23-02-2021

Lekkere koffie mooi design

Geschreven voor: Bosch CTL636ES6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze keuze . Wij hebben een 'gat ' in onze inbouw opgevuld met dit apparaat! Super blij mee vooral door de vele opties en zelfs diverse warmtes thee. Heerlijk. Onderhoud is een dingetje bij al die apparaten maar het systeem geeft aan wanneer je onderhoud moet doen en waarmee.
Heel handig. Mooi design.