Siemens CT636LES6 - Reviews

Soort apparaat
gemalen koffie
Soorten koffie
americano, caffe latte, espresso, hete melk, koffie, latte macchiato
Verlichting

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CT636LES6 op Kieskeurig.nl.

Habib 06-02-2019

Mooi uitstraling

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mooi uitstraling lekker koffie een min punt wil graag dat die verbeterd wordt en dat is de home connect als je van afstand de machine aanzet dan krijg je spoelwater in de kopje mischien kan dat intern spoeling en in de kopje alleen koffie komen anders heeft het geen waarde de home connect functie

Emmy0501 21-01-2018

Dan heb je ook wat!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mee aangeschaft met onze nieuwe keuken. Geweldig apparaat. Krijgen alleen maar complimenten over de koffie. Veel keuzemogelijkheden. Aan te passen naar ieders wensen. En voor te programmeren op naam. Cappucino en latte machiato zijn heerlijk. Gebruik wel volle melk. Zo het pak er in zetten of met de bijgeleverde bus. Super apparaat! Maar hou hem wel goed schoon

Martin 13-11-2019

Altijd snel en lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Uitgebreide opties om de koffie te personaliseeren (ook via de app) . Makkelijk schoon te houden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RemcoB 07-07-2019

Heel makkelijk in gebruik en mooie uitstraling

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik had al de stoomoven in mijn bezit en heb nu de combimagnetron en de koffieautomaat erbij genomen. Mooi strak geheel en super easy in gebruik.

Andy 20-06-2019

super uitstraling,super smaak

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

De koffieautomaat heeft een erg mooi en strakke uitstraling en de koffie is super lekker. Ook de mogelijkheid om koffie's vanuit de hele wereld te drinken is super. We hebben met Flat White nu een nieuwe favoriet.
Hen enige is het onderhoud. De koffieautomaat vraagd vaak om lekschalen te legen, of het waterreservoir is bijna op, of het bonenreservoir. Ook heb ik het gevoel dat men vaak moet reinigen of ontkalken, wat opzich goed is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ChristaB 17-06-2019

Super mooi design!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

We hebben dit apparaat vorige week gekocht en we zijn er heel blij mee. Dit stond al langere tijd op ons lijstje, maar de prijs hield ons toch steeds tegen. Nu toch overstag en erg blij met de lekkere koffie en de diverse mogelijkheden van het apparaat.
Het geluid van het malen van de bonen valt trouwens heel erg mee vergeleken bij andere apparaten.
Een verbeterpunt zou kunnen zijn, dat er een vaste aansluiting op de waterleiding komt.

Kalmoua 29-05-2019

Mooi multifunctioneel apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mooi apparaat dat perfect werkt en allerlei soorten koffie serveert .
Veel mogelijkheden en variaties .
Heel erg tevreden

Vincent 01 13-04-2019

style volle koffieautomaat.

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Super makkelijke bediening en goed af te stellen op persoonlijke smaak.
Een persoonlijk menu met eigen koffie recepten.

Fam vh vds 28-02-2019

Super apparat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

We hebben hem in once Nieuwe keuken sands December en het is echt een geweldig ding. Heerlijke koffie makkelijk in gebruik

MarjanT 10-02-2019

Geweldig apparaat voor echt heerlijke koffie!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Met veel plezier en gemak zet dit apparaat heerlijk, op maat gemaakte, koffie(-varanten).
Voor ieder wat wils!

MvdKolk 28-01-2019

Pure verwennerij!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik moest kiezen tussen een heetwaterkraan of een koffieautomaat. De keuze was snel gemaakt! Makkelijk in gebruik, stijlvolle look en heerlijke koffie! Ik ben blij!

Buurman 23 25-01-2019

Top machine

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

De koffie is erg lekker alles is naar wens in te stellen onderhoud is zeer goed te doen koffie zetten via de app is ook erg makkelijk.

Sabina 05-03-2018

Mooi apparaat en zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mooi apparaat, zeer gebruiksvriendelijk. Je kan met koffiebonen en gemalen koffie werken. Sterkte, hoeveelheid alles is instelbaar.

Flyingdocter 19-02-2018

Perfecte coffemaker

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Sinds 2 weken in gebruik : we zijn bezig met testen van diverse koffiebonen maar nu al heerlijke koffie

deborah71 23-01-2018

topper!!

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

super apparaat. ervaren het als een luxe. alle soorten koffie met melk komen er prachtig uit. (cappuchino, latte machiato ) het beste is houdbare volle melk te gebruiken, dit geeft het meest stevige schuim. Maar Halfvolle melk doet het ook prima. Apparaat heeft wel wat onderhoud nodig, wekelijks haal ik hem uit elkaar (15 min) en dagelijks lekbakken en melksysteem reinigen (5-10 min) We gebruiken hem met pubers in huis wel zeer intensief. ik heb het er graag voor over.

Hupseflupsen 09-01-2018

Je eigen koffiecorner

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Heerlijk luxe een apparaat wat behalve een gewoon lekker bakje, ook heerlijke cappuchino, espresso, latte etc etc kan verzorgen. De keuzefuncties maken het gemakkelijk om sterkte, grootte en temperatuur in te stellen. De my coffee knop maakt dit nog makkelijker. Kanttekening een melkbeker voor zestig euro bijkopen vind ik een dure grap en zou er voor de prijs van het apparaat wel bij mogen zitten.

Robin1967 05-01-2018

Veel beter dan zijn voorganger

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Mijn oude siemens koffie automaat was helaas overleden dus het werd tijd voor een nieuwe. Dus op zoek naar een vervange inbouw koffie automaat en kwam toch weer bij Siemens uit. De invouw was al eenvoudiger dan de voorganger, zo ook de bereikbaarheid van water en zetgroep. Grote verbetering nu gewoon aan de voorkant. En dan het meeat belangrijke de koffie smaakt ook veel beter en wordt ook stiller gezet. Dus alleen maar positief aan het genieten van mijn bakkie leut.

dejong 10-11-2017

Lekkere koffie maar erg veel onderhoud nodig.

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Ik heb dit product nu dik een half jaar in gebruik. Ik het begin was de maler erg stil. Maar naar een tijdje is dit een van de lawaaierigste machines geworden die ik ooit heb gehad. Volgens Siemens is dit normaal en die willen er dan ook niks aan doen. De wifi is een leuke toevoeging. Maar eigenlijk alleen om even te showen aan het bezoek. Je bent altijd druk om o.a. de lekbak te legen die erg snel vol zit. Ook schakelt hij automatisch uit zonder waarschuwing dat de melkkan er nog inzit. Waardoor je makkelijk vergeet de kan te verwijderen. Zet je hem handmatig uit dan krijg je wel een waarschuwing of je de melkkan niet bent vergeten. Zou mooi zijn als ze hier een softwareupdate voor maken.
Door de lawaaierige koffiemaler en een te kleine lekbak zal ik dit product niet snel aanbevelen. De koffie en koffiespecialiteiten zijn daarnaast erg lekker!

Jarig65 01-11-2017

Makkelijk apparaat

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Eenvoudig te bedienen en veel keuze aan de soorten koffie. Wat ik wel opvallend vind is dat er toch veel koffieprut achterblijft buiten de opvangbakjes. Dus er ligt koffieprut die dan flink is aangekoekt. Jammer.

DorisDay 08-05-2017

Heerlijke koffiemachine

Geschreven voor: Siemens CT636LES6

Sinds een week of drie gebruiken wij deze volautomatische koffiemachine en wij willen nu al niet meer anders! Een heerlijke kop koffie naar eigen keuze en sterkte. Apparaat is ook eenvoudig schoon te houden en geeft zelf aan wat er gedaan moet worden.