Bosch CTL636EB1 - Reviews

gemalen koffie, koffiebonen
Type
espresso machine
Soorten koffie
cappuccino, espresso, heet water, koffie, latte macchiato, ristretto

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Robert 11-04-2017

Mooi apparaat, lekkere koffie maar te verbeteren

Had eerder een volautomaat in mijn vorige woning en dus weer gekozen voor een dergelijk apparaat want de koffie is verslavend. Echter had ik in die 8 jaar wel een doorontwikkeling verwacht die verder ging. Temperatuurprobleem doet zich nog steeds voor. Jammer dat je niet eerst een waarschuwing krijgt voordat de melk op is en het apparaat woest stoom begint te blazen terwijl de hete melkspetters rondvliegen. Een pak houdbare melk past trouwens precies in de uitsparing van het melkreservoir; dat is dan weer wel handig
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Henk Blokzijl 06-03-2017 Product paar weken in bezit

Duidelijk scherm. Prima koffie

Prettige machine, zeer snel aangeleerd er mee te werken. De ring werkt wat traag maar went wel.
De producten zijn heerlijk. Advies aan Bosch: Lever voor eerste periode onderhoudsmiddelen mee zoals reinigingstabletten en ontkalkingstabletten.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Heerlijke producten

Minpunten

• ring werkt wat traag
  • Opstartset onderhoudsmiddelen ontbreekt.

heidi 27-02-2017 Product paar weken in bezit

duidelijk bediening

Ik ben erg blij met mijn koffiemachine ,erg makkelijk in gebruik en goed schoon te maken.
Zou dit apparaat aan iedereen aanbevelen

Pluspunten

• duidelijke bediening
  • goed schoon te houden

Inbouw koffie machine Bosch 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Inbouw koffie machine Bosch

Kort in gebruik, een waar genot om koffie meet te maken. Eenvoudig in bediening. veel mogelijkheden, ook gemalen koffie mogelijk. Onderhoud technisch volgens handleiding wat meer werk.

Marscha 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke kopjes koffie

Geweldig apparaat voor een heerlijke kop koffie. Mooi disign en veel mogelijkheden.Makkelijk in gebruik. Wel veel werk om schoon te maken. Warmte van de melk op de hoogste stand niet heel erg warm maar ik ben een warme drinker.