Neff C17KS61N0

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Romviel 15-11-2017

Prima apparaat

Sinds 2 weken gebruiken wij de volautomaat van Neff prima apparaat met goede koffie! jammer dat er zoveel water in de lekbak terecht komt!

Vero66 24-10-2017

Top apparaat

Ik heb deze koffiemachine sinds vorige maand en ben een super tevreden over, je hebt enorm veel mogelijkheden. Top !!!

Karel 08-10-2017

Geweldig apparaat!!

Deze fantastische koffieapparaat van NEFF in onze nieuwe keuken!! eenvoudig en duidelijk menu en eenvoudig in onderhoud!!

Philip 17-09-2017

Heerlijk apparaat!

Het apparaat biedt keuze uit een grote hoeveelheid heerlijke koffiebereidingen met bij elke bereiding talloze opties. Een absolute aanrader! Let er alleen wel op dat je elke keer na gebruik het melksysteem spoelt/reinigt.

Pluspunten

• Mooi
  • Veel opties
  • Heerlijke koffie
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• (nog) geen

P Vlot 02-07-2017

Dagelijks genieten van heerlijke koffie!

Sinds enkele maanden zijn wij, in verband met een nieuwe keuken, ook in het bezit van een inbouw Neff koffieapparaat. Nog geen moment spijt van deze aankoop. We genieten dagelijks van de diverse mogelijkheden waarmee dit apparaat ons verrast. En... we laten ook anderen graag meegenieten van onze koffie.

MvD3 02-07-2017

Mooi design

Na even smaken uitproberen kun je favorieten in stellen en heb je steeds je gewenste koffie. In alkerlei variaties op de juiste temperatuur en smaak.
Nadeel is het schoonmaken je moet veel handelingen doen.

Huub van Gastel 01-07-2017

Een hele goede keuze.................

Bij de definitieve bestelling van onze keuken hebben we bewust gekozen voor een espresso-/koffievolautomaat. Een dergelijk apparaat heeft vele voordelen ten opzichte van diverse traditionele methoden om koffie te zetten. Na diverse proeven gaf de kwaliteit van C17KS61NO de doorslag.

Bart 01-07-2017

NEFF koffiemachine

We gebruiken de koffiemachine bijna een jaar. Het apparaat zet een geweldig lekkere kop koffie. Ook alle variaties zijn heerlijk. Je kunt heel veel instellen, maar ook zonder veel in te stellen geeft hij altijd heerlijke koffie. We hebben nog geen enkele storing aan het apparaat gehad.

F Broek 30-06-2017

prima apparaat

Lekkere verse koffie. Natuurlijk afhankelijk van de gebruikte koffiebonen. Gebruiksvriendelijk. Goed schoon te maken. Duidelijke display.

Lelenbaas 30-06-2017

Aanwinst in onze nieuwe keuken

Wij hebben vorig jaar de koffiemachinegekocht. Helaas is er een storing opgetreden hetgeen nog niet verholpen is. Is vervelend maar komt goed is ons verteld. Veel mogelijkheden op her apparaat wordt heel veel gebruikt in ons gezin. Super! Fout zit en in de software

Loesje46 30-06-2017

Redelijk tevreden! Paar aandachtspunten.

Fijn apparaat met veel mogelijkheden.
Pluspunten
-Veel soorten koffies te maken
-Lekkere koffie
-mooie display
Verbeterpunten
- koffies met melk mogen warmer
- lekbakje moet vaak geleegd worden ( ook al is deze niet vol)
- als je het melkpijpje wil laten doorspoelen geeft hij altijd aan dat je de melk moet verwijderen, ook als je dat al hebt gedaan.
- na het schoonmaken pijpje kun je lastig terug maar home om gewone koffie te zetten.

Jerry 30-06-2017

De heer

Bedieningsgemak is uitstekend. Zoet er mooi uit.
Minpunt zijn de vele storingen die wij hebben ervaren. Binnen korte tijd is de setgroep vervangen. Nu nog steeds dat apparaat spontaan begint te spoelen. Jammer. De service van Neff is echter goed, maar om steeds op een monteur te wachten is erg jammer afgezet tegen de aanschafprijs.

Frans1958 30-06-2017

top koffiemachine

Wij hebben nu enige tijd deze machine aangeschaft. De koffie is prima. nooit problemen. tot nu alles perfect!

Frans 30-06-2017

Fijne bediening

Inmiddels al een jaar in het bezit van deze koffieautomaat.
Werkt prettig, snel en geeft goede koffie.
Het enige nadeel is de plastic zwarte rug bij de uitloop. De spetters die van de melk afkomen bijten in het plastic wat witte vlekken kan achterlaten.