Nemox Gelato Chef 2200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nemox Gelato Chef 2200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Alex100 07-01-2012
Geschreven voor: Nemox Gelato Chef 2200

Na eerder een review geschreven te hebben wil ik er nog een schrijven.

Wij hebben heel veel ijssoorten ermee gemaakt, bijna elke dag maken wij ijs. De vele ijssoorten zijn echt heerlijk ook na een paar dagen in de vriezer te hebben gezeten blijft het nog steeds even lekker.

Het enige minpuntje is dat de ijsbak die in de machine moet erg scherp is op 2 punten.

Alex100 23-12-2011
Geschreven voor: Nemox Gelato Chef 2200

Na meerdere ijsmachines geprobeerd te hebben, heb ik deze gegeven voor mijn vrouw haar verjaardag.
Wij klaagde bij de vorige dat het ijs niet hard werd maar meer een stroperige massa. Dus naar verscheidende winkels geweest en reviews gelezen op internet om tot een goede keuze te komen.
Dus heb ik besloten om dit product te kopen.

Toen mijn vrouw het eerste bakje ijs neer zette voor mij(melkijs uit het bijgesloten receptenboek) vond ik dit verrukkelijk nog zelden zo'n lekkere ijs geproefd.
Daarna heeft ze nog 3 smaken gemaakt.
Het ijs wordt goed hard dat heb ik bij de vorige nog nooit zo gezien.

Diederik3742CS 07-03-2012

Je schrijft: "Het ijs wordt goed hard dat heb ik bij de vorige nog nooit zo gezien."
Nu ben ik wel heel benieuwd wat die vorige was, dan kan ik die van mijn lijstje schrappen.

Alex100 09-04-2012

Beste,

De eerste was van Philips met een los vries element erin de prijs was toen in 1999 ongeveer 99 euro.

Daarna een van gamma gekocht een roze (2010)met ook een los vries element erin voor ongeveer 30 euro. Hebben beide niet goed gewerkt.

Na ongeveer 100 soorten ijs erin hebben gemaakt zijn we nog zeer tevreden over de kwaliteit van de machine(Nemox) en het ijs.
Elke dag is een verrassing wat voor ijs het zal zijn.

Wij gaan nooit meer buiten de deur ijs halen, want thuis is het toch het lekkerste en het goedkoopste.

Alex

chrisarnold 19-07-2010
Geschreven voor: Nemox Gelato Chef 2200

Ik heb de nemox chef 2200 ijsmachine nu sinds een week. In tegenstelling tot andere reviews vind ik dat hij juist helemaal niet zoveel lawaai maakt. Ik heb al verschillende soorten heerlijk ijs gemaakt, net zo lekker als bij de italiaanse ijssalon. Geen gedoe meer met het 20 uur van te voren invriezen van de bak maar gewoon knopje aan en draaien maar. De machine ziet er degelijk uit, de onderdelen kunnen in de vaatwasser. Enig nadeel vind ik de menghaak, die ziet er een beetje goedkoop (plastic) uit. Hopelijk bedriegt de schijn en gaat hij toch lang mee. Ik ben heel blij met de aankoop. Ideaal voor thuisgebruik en om indruk te maken op je gasten!

volmer 10-01-2010
Geschreven voor: Nemox Gelato Chef 2200

Heerlijk zelf ijs maken, puur en eenvoudig.

Doet zijn werk goed met alleen een beetje lawaai door de electrische mengmotor, stort mij niet.

Als veiligheid zal de meng motor wanneer het ijs "klaar is" van richting gaan veranderen. De machine zal dit blijven doen totdat je de mengmotor handmatig uitzet, je moet er wel bij blijven.

Schoonmaken is binnen 1 minuut gedaan, zeer eenvoudige demontage van de onderdelen.

Een goede machine voor een niet al te hoge prijs, via internet althans.

henor 18-03-2009
Geschreven voor: Nemox Gelato Chef 2200

Deze machine hebben wij nu 3 jaar in bezit. Geweldig apparaat. Makkelijk te bedienen en koelmotor werkt als een trein.

Is wel even een aanschaf, maar door de koelmotor veel beter dan een bak die je eerst 24 uur in de vriezer moet zetten.

Mengsel in de machine, half uurtje draaien en klaar...
Zeer aan te bevelen!

ijsmeisje 26-08-2007
Geschreven voor: Nemox Gelato Chef 2200

Deze machine is een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een ijsmachine, en net dat beetje meer willen dan een philips machine. Ijs is gereed in ongeveer 30 minuten. Zonder blokken in te vriezen de machine is meteen klaar voor gebruik. En je kan meerdere smaken na elkaar maken. De smaak van het ijs is fantastisch.

Marco76 26-07-2007
Geschreven voor: Nemox Gelato Chef 2200

Dit is echt een perfecte ijsmaker met een enkel minpunt. Precies zoals Ria aangeeft moet je er als de kippen bij zijn als het ijs gereed is en het apparaat niet afslaat. Echter dit is alleen als de extra binnenbak gebruikt wordt. Bij gebruik van de standaard (vaste) bereidingsbak treedt het eerder genoemde verschijnsel van niet afslaan niet op.

De prijs is een drempel die je moet overwinnen. Als je eenmaal het gemak van het apparaat en zijn resultaat hebt meegemaakt dan prijs je jezelf gelukkig dat je geen goedkopere invriesvariant hebt gekozen.

Op ieder gewenst moment een lekkere bak ijs, zonder 24 uur invriezen van een bereidingsbak. Perfect!

Ria701 24-07-2007
Geschreven voor: Nemox Gelato Chef 2200

Maakt mooi ijs,is makkelijk schoon te houden.
Het apparaart slaat alleen niet af als het ijs te dik is om nog te draaien,dus dan moet je er meteen bij zijn,anders gaat het apparaat kapot.
Dit is echt een groot min punt.
Je moet er bij blijven.