Flow Fitness DHT 250 Turner

Flow Fitness Turner DHT350i UP Hometrainer - Gratis montage

Flow Fitness Turner DHT350i UP Hometrainer - Gratis montage
8,0 (1)
Bekijk alle Hometrainers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Flow Fitness DHT 250 Turner op Kieskeurig.nl.

Gerry 13-11-2018

Stil, stevig, soepel en uitdagend

Geschreven voor: Flow Fitness DHT 250 Turner

Uitstekend product. Is erg stil in gebruik en staat zeer stevig op de grond. Het stuur zit lekker in de hand en je kan er goed kracht op zetten.
De apps welke waar de trainer mee werkt zijn leuk. Maar de iConsole+ app zou moeten samenwerken met mijn Apple Watch. In principe klopt dat wel, echter krijg ik hele grote verschillen in mijn activiteit met en zonder gekoppelde Watch. Het lijkt er op dat de iConsole+ het 'vullen van de ringen' in de Apple Watch behoorlijk in de weg zit. Zowel de Move (Rode) en Exercise (Groene) ringen worden mondjesmaat gevuld. (5 minuten op een 30+ workout)

Wellicht wordt dit opgelost in een update. Is immers software. Belangrijkste is dat de hometrainer mij zeer uitstekend bevalt en het gemak en comfort van de machine mij uitdaagt tot weer een grotere prestatie neer te zetten.

Pluspunten

• Solide constructie
  • Geruisloos
  • Veel verschillende programma's

Minpunten

• App in combinatie met Apple Watch

Benjamin Z 27-08-2018

Heerlijke hometrainer

Geschreven voor: Flow Fitness DHT 250 Turner

Daar ik wegens ziekte niet ver van huis kan en toch graag aan mijn gezondheid en conditie wil kunnen blijven werken besloot ik een hometrainer te testen, en heb daar nog geen seconde spijt van!

Ook is de support bij Flow Fitness uiters hulpzaam en vriendelijk

Pluspunten

• Makkelijke opstap en comfortabel zadel
  • Zeer vriendelijke support

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

larsdekker 09-01-2013

Ik heb me als doel gesteld vanaf 1 januari echt af te vallen. Eerst goed op internet gekeken wat ik zou willen hebben. Uiteindelijk bij een winkel terecht gekomen. Ik fiets graag, dus de verkoper raadde me een hometrainer van Flow Fitness aan. IK heb uiteindelijk gekozen voor de DHT250. Ik kende het merk niet maar de verkoper was er erg over te spreken en het is overal verkrijgbaar. Ik heb hem nu 1 maand in huis en ik ben super tevreden. Het is echt een mooi ding. Het beste is de computer die met 1 knop in te stellen is. Ideaal!