TP-LINK AV200 - Reviews

9,4

S Hagenbeek 03-09-2015 Product paar dagen in bezit

Dit systeem gekocht met het doel een IPCam netwerk bekabeld uit te breiden in een deel van het pand waar een Wifi - dead spot zit. De kit is plug-and-play. Insteken, pair button op beide units indrukken en gaan. De snelheid is uitstekend en verminderd niet door het gebruik van de tweede poort. Werkt prima op een niet geaarde wandcontactdoos. Zorg wel dat de unit direct in de wandcontactdoos zit en niet op een verlengsnoer en sluit aan op een circuit binnen dezelfde stoppenkast. Het is wachten tot MyCom de single uitbreidingsset TL-PA4020P V1 gaat verkopen die TP-link ter uitbreiding aanbiedt. Zeer tevreden.

JL1973 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

Eergisteren gehaald , thuis eerst de nieuwste firmware er in gezet .
dit gaat vrij makkelijk met het programma wat is mee geleverd , wel zelf de firmware downloaden vanaf de officiële site .
de plugs om de beurt aangesloten op de pc en geüpdatet.
eerste plug bij de router en tweede op de zolder .
natuurlijk meteen gaan downloaden om te kijken hoe snel de verbinding was , en dat viel niet tegen(met grabbit) , ik heb een 60mbit(MAX 7500kb/s) abonnement en de snelheid schommelde tussen de 6000 en 7000 kb/s !!
zeer tevreden dus .

A. Witman 03-12-2014 Product paar weken in bezit

Het koppelen van de twee adapters ging eenvoudig. De ene naast de router in de meterkast in het stopcontact, en de andere in de computerkamer in het stopcontact en ik had meteen internet. Geen gedoe met software installeren. Daarna speedtest.net gedaan. Ik was 40% van mijn glasvezelsnelheid kwijt. Blinde paniek. Ik heb toen de adapter in de meterkast in een compleet ander stopcontact gestoken. Weer had ik direct internet boven en nu na speedtest.net weer de volle 100% internetsnelheid! Wat blijkt: dat tweede stopcontact zit wél op dezelfde groep als het stopcontact boven van de computers.
Conclusie: Werkt uitstekend, zonder snelheidsverlies ALS het "ingaande stopcontact" op dezelfde groep zit in de meterkast als het "uitgaande stopcontact".
Ben er heel erg blij mee. Geen internetkabels meer door het trappenhuis.

S. Bont 13-09-2014 Product paar dagen in bezit

Vandaag gehaald en in no time geinstalleerd. Beneden aan de router gekoppeld en boven op zolder aan de PC. De computer aangezet en zonder software te hoeven installeren had ik een zeer snelle toegang tot het internet. Met een breedband snelheidstest bleek dat ik gemiddeld een 4 keer snellere breedband-verbinding had vergeleken met mijn eerdere wi-fi verbinding via mijn oude USB wi-fi adapter.
Ik ben zeer tevreden.